1Z ztráta výkonu od 3000ot

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

ASV píše:nenapadá mě nic jinýho co by tohle mohlo dělat než váha ... že je off diodou, nemusí nic znamenat, někdy to může omezovat i tak - ale zkontroluj jestli ti ta dioda neupadla (což by vysvětlovalo náhlý pokles výkonu) :D
Dioda je už tam nějaký ten rok je. Ztráta výkonu se však objevila náhle až teď.
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Tak dnes další tři logy kanálů 3,8 a 11 do mírného stoupání:
http://leteckaposta.cz/157300911

prosím o kontrolu a postřehy
díky
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

log kopec3 je asi najlepsi, vidno ako ti v rozmedzi 2800-3200rpm vyskoci tlak turba. Ja by som skusil vymenit N75.
Nafty tam ide dost, tolko kolko ma.
Zujimave, ze prave v tych otackach kolise tlak turba. Ak mas podozrenie na zlu naftu tak natankuj plnu nadrz na neakej lepsej pumpe. Vstreky v kanale 013 mozu mat vykyv +-2mg. Ja som mal kedysi na jednom 2,7 a auto tahalo pekne.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Tak po výměně nového N75 a všech podtlakových hadiček situace bezezměny. Už jsem pár nádrží z OMV projel od té doby a leju i aditiva, filtr nový takže špatné palivo jsem zatím vyloučil.
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Má cenu dělat LOG kanálu 13? Ještě můžu zkusit přendat vstřiky.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

no sefko, viac ti takto od klavesnice neporadim, ma ta zavada aj neky prejav dymenia? Ake mas tie hodnoty v 013?
podla logov sa zda byt vsetko ok, az na par malickosti.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Auto právě přestalo úplně kouřit. Dnes jsem udělal dva logy s novým N75 a novýma hadičkama. Je tam i kanál 13. Na zkoušku můžu přehodit vstřiky ještě pak už mám podezření na polomrtvé čerpadlo. :roll:


http://leteckaposta.cz/380658085
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

teraz turbo reguluje pekne, hodnoty na vstrekoch niesu idealne ale na ten vek OK, skusat ich menit podla mna nemusis. Podla logov vsetko OK.
Ak dymilo a prestalo tak asi tam uz nejde tolko nafty. Co ukazuju cidla teploty? Teplotu motora mas po zahriati 90 v diagnostike? A co teplota nafty? pozri kanal 007-prve okno by mala byt teplota nafty. Pozri a daj vediet.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Teplota nafty 37, nová váha vzduchu a jiná sada vstřiků. Bez změny, nemá tolik výkonu a nekouří. Mám z toho pěknej sériovejch 66kW a plní to tak Euro4 :-D
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Jeden log z dneška:
http://leteckaposta.cz/391527368
Přiznám se že stále nechápu kanál 15. Kolik je limiter pro 1Z?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tie limitery su OK, neries. Nepozdava sa mi tlak turba v 3000rpm. Ja mam v seriovom softe poziadavku o 50mbar nizsiu. Isto sa nikto nehrabal v RJ?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

Ne. Umřelo to samo od sebe ze dne na den
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tak potom uz asi len to cerpadlo, momentalne ma nic ine nenapada.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Bolek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 11 lis 2014, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Liptovský Mikulas

Příspěvek od Bolek »

to iste mam na AVGéčku pohode zrazu nad 3000 ot. slabota ak sa dalo tak trhalo ... ....
Naposledy upravil(a) Bolek dne 25 lis 2014, 21:55, celkem upraveno 1 x.
HansE34
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 čer 2014, 08:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od HansE34 »

prstýnek v čerpadle se mi neseká, to jsem kontroloval jako první, měl jsem dole i hlavu na čerpadle
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“