trysky SPRINT 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
buff
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2009, 11:58

Příspěvek od buff »

Jo a ještě asi podstatný doplněk, OI je MR 04.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten soft bych nedával zpět na 66kw, dal bych tam PP764 nebo S764 a nechal soft udělat na míru, ty máš jednotku flaschovací takže to nebude pro chiptunera problém.
buff
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2009, 11:58

Příspěvek od buff »

No jo, ale nechci mít nějaký obrovský výkon. Hodně mi radí, že těch 85kW softwarově je špatné, že to může poškodit motor. Tak nevím. A rady jsou dát zpět origo a trysky s764. Tak než něco nechám udělat, raději sonduju. A kdybych dal trysky i chip, tak je dobré udělat i spojku, ne? A doufejme, že by to pak vydržel jak motor tak i turbo..
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kdo ti ten čip dělal?
buff
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2009, 11:58

Příspěvek od buff »

Nějaký maník doma na stole. Samozřejmě někde na kompu, takže nikdo s dobrou pověstí. Teda nebo nikdo známý.
buff
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 03 led 2009, 11:58

Příspěvek od buff »

A jak by to bylo po tryskách se spotřebou? Někdo tady straší, že pak jezdil za 7,5 litrů. To je mazec. Je taková spotřeba potom běžná?
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

buff píše:A jak by to bylo po tryskách se spotřebou? Někdo tady straší, že pak jezdil za 7,5 litrů. To je mazec. Je taková spotřeba potom běžná?
Po Praze a ne lehce, je to tak těch 7l atak :) vyzkoušeno... 764
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
vwtomson
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2009, 16:08
Bydliště: Slovensko-TR

Příspěvek od vwtomson »

cawte,nechcem zakladat new temu tak sa vas to opytam tu-chcel som si kupit VW golf III VR6 ale ako tu tak citam tak zistujem ze aj TDi-ckom by som sa mohol dostat na nejakych 150 ps ...Ale by som potreboval poradit-chcel by som nejaky chip a vymenit trisky,takze aky zaklad by bol lepsi 66kw alebo 81 kw,lebo som sa aj docital ze na 81 kw sa triskami nezdvihne tak vykon ako na 66kw...a mohli by ste mi aj poradit co vsetko by som musel spravit aby som mal tych 150ps...

dik za rady...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Lepsi zaklad je 81kW, lebo ma VGT turbo a lepsie piesty.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 31&motor=4
81kw je lepší při dalším zvyšování výkonu, resp. při výměně turba za větší, není potřeba nic předělávat, ale to platí i u některých 66kw s turbem s naklápěcíma lopatkama. pokud bys kupoval G3, tak motor 1Z není na úpravy vhodný.
na 150k by 81kw + trysky sprint/PP 764 + chip moh dostat. kdybys chtěl víc, je na řadě turbo a spojka. spojka tě možná bude čekat tak i tak.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
vwtomson
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2009, 16:08
Bydliště: Slovensko-TR

Příspěvek od vwtomson »

No pocul som ze 1Z motor by to asi nezvladol.A najprv by som to mal chipnut a potom trisky alebo naopak,a s tou spojkou som ratal ...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

chip vzdy posledny!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
vwtomson
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2009, 16:08
Bydliště: Slovensko-TR

Příspěvek od vwtomson »

takze staci 81kw zaklad,trisky sprint764+chip a mal by som mat 150 PS?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

a este kat a egr off a mas 150. Ale zalezi na tom, kto bude robit chip.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
vwtomson
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2009, 16:08
Bydliště: Slovensko-TR

Příspěvek od vwtomson »

co je egr off?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“