trysky SPRINT 764
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No jo, ale nechci mít nějaký obrovský výkon. Hodně mi radí, že těch 85kW softwarově je špatné, že to může poškodit motor. Tak nevím. A rady jsou dát zpět origo a trysky s764. Tak než něco nechám udělat, raději sonduju. A kdybych dal trysky i chip, tak je dobré udělat i spojku, ne? A doufejme, že by to pak vydržel jak motor tak i turbo..
Po Praze a ne lehce, je to tak těch 7l atakbuff píše:A jak by to bylo po tryskách se spotřebou? Někdo tady straší, že pak jezdil za 7,5 litrů. To je mazec. Je taková spotřeba potom běžná?

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
cawte,nechcem zakladat new temu tak sa vas to opytam tu-chcel som si kupit VW golf III VR6 ale ako tu tak citam tak zistujem ze aj TDi-ckom by som sa mohol dostat na nejakych 150 ps ...Ale by som potreboval poradit-chcel by som nejaky chip a vymenit trisky,takze aky zaklad by bol lepsi 66kw alebo 81 kw,lebo som sa aj docital ze na 81 kw sa triskami nezdvihne tak vykon ako na 66kw...a mohli by ste mi aj poradit co vsetko by som musel spravit aby som mal tych 150ps...
dik za rady...
dik za rady...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 31&motor=4
81kw je lepší při dalším zvyšování výkonu, resp. při výměně turba za větší, není potřeba nic předělávat, ale to platí i u některých 66kw s turbem s naklápěcíma lopatkama. pokud bys kupoval G3, tak motor 1Z není na úpravy vhodný.
na 150k by 81kw + trysky sprint/PP 764 + chip moh dostat. kdybys chtěl víc, je na řadě turbo a spojka. spojka tě možná bude čekat tak i tak.
81kw je lepší při dalším zvyšování výkonu, resp. při výměně turba za větší, není potřeba nic předělávat, ale to platí i u některých 66kw s turbem s naklápěcíma lopatkama. pokud bys kupoval G3, tak motor 1Z není na úpravy vhodný.
na 150k by 81kw + trysky sprint/PP 764 + chip moh dostat. kdybys chtěl víc, je na řadě turbo a spojka. spojka tě možná bude čekat tak i tak.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno