trysky SPRINT 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2006, 13:15

trysky SPRINT 764

Příspěvek od pali-LM »

ahojte,mam leona 66kw a chystam sa zvysovat vykon.ako prve chcem kupit trysky SPRINT 764.bol by som rad,keby mi napisali ludia,ktori ich maju namontovane.ake maju skusenosti a tak.dakujme :)
michal dk
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 21 bře 2006, 16:16
Bydliště: dvůr kralové

Příspěvek od michal dk »

Zdar,sprinty 764 jsem si montoval minulý týden na Octavii 1,9 tdi 66kw agr(teda ještě malý turbo bez naklápění lopatek)najeto 100 000 km r.v.2000 měl jsem strach z toho,že motor začne kouřit.Musím říct, že strach byl zbytečný jede to fakt super táhne to jako hrom.Můžu jen doporučit. Spotřeba(zatím týden) podle stylu jízdy v globálu klesla cca o půl litru.Cítíš na pedálu,že na něj nemusíš tolik šlapat aby to jelo.Nic jsem nedělal se seřízením motoru je to tak jako na orig.trysky.Otáčky volnoběhu se nezvedly.To je vše co mě napadlo. Ćau
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2006, 13:15

Příspěvek od pali-LM »

no super.mam presne ten isty motor,takze asi to bude rovnake aj u mna.len ja som tam mal nacvaknuty powerbox,ale vcera som ho vymontoval.je to tiez dost dobry rozdiel.tak uvidim co povvedia tie trysky
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Mám je. Před čipem v pohodě, cca130PS, spojka vydrží. Bez kouře.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2006, 13:15

Příspěvek od pali-LM »

TDIPOWER píše:Mám je. Před čipem v pohodě, cca130PS, spojka vydrží. Bez kouře.
130PS?ale to si uz mal aj silne turbo,nie?
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Mám je v b4 90ps. mám tam toho teda víc překopanýho, ale jede to fakt moooc dobře.. akorát mám ted problém, že tomu pořád šlapu a zvedá se mi tím pádem spotřeba, ale kdo by odolal tomu krásnému zátahu.. :-D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

go.vojta píše:Mám je v b4 90ps. mám tam toho teda víc překopanýho, ale jede to fakt moooc dobře.. akorát mám ted problém, že tomu pořád šlapu a zvedá se mi tím pádem spotřeba, ale kdo by odolal tomu krásnému zátahu.. :-D
:D to ti rozumím...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

pali-LM píše:
TDIPOWER píše:Mám je. Před čipem v pohodě, cca130PS, spojka vydrží. Bez kouře.
130PS?ale to si uz mal aj silne turbo,nie?
Jo, ale pokud nemáš čip, tak je úplně jedno, jaké máš turbo. Tlak je pořád stejný řízený ŘJ. Když dáš větší turbo a nezměníš soft, tak se vůbec nic nestane. Na visačce GRAVY Z BRZDY mám graf. Tuším strana 7. Tak na to mrkni. Je sice fakt že tam není kat, tak to bude pár koní nahoru.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2006, 13:15

Příspěvek od pali-LM »

TDIPOWER píše:
pali-LM píše:
TDIPOWER píše:Mám je. Před čipem v pohodě, cca130PS, spojka vydrží. Bez kouře.
130PS?ale to si uz mal aj silne turbo,nie?
Jo, ale pokud nemáš čip, tak je úplně jedno, jaké máš turbo. Tlak je pořád stejný řízený ŘJ. Když dáš větší turbo a nezměníš soft, tak se vůbec nic nestane. Na visačce GRAVY Z BRZDY mám graf. Tuším strana 7. Tak na to mrkni. Je sice fakt že tam není kat, tak to bude pár koní nahoru.
tak zhruba na tvoje hodnoty by som sa chcel dostat :)
uz si zhanam vsetky veci okolo.najvacsim problemom je zatial turbo :(
to 130PS je dost problem.ani Andre momentalne nema.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Hlavně jak už budeš v tom překopávání hned vyměň spojku!!!!!!
Nevydrží to. Já jsem si s tím hrál celou zimu, pak jsem vyjel, dal čip a za 2 dny šla převodovka ven, navíc je velký problém sehnat setrvačník z 1Z, tak jsem zase 3 týdny stál (LOL) . Všechno si to posháněj a pak až se do toho pusť. Kdybys nemohl sehnat, tak snad bych 1Z setrvák splašil. Ale nic levného - tak 2500-3000Kč starší. Je to celkem nedostatkové. Byl jsem pro to až v Polsku (hm)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
pali-LM
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2006, 13:15

Příspěvek od pali-LM »

sakra spojka (wallbash)
myslel som,ze ta vydrzi.nepotrebujem to na sprinty,len na rychlejsie predbehnutie na nejakej 4ke.tak to je dalsia investicia a praca navyse :(
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

pali-LM píše:sakra spojka (wallbash)
myslel som,ze ta vydrzi.nepotrebujem to na sprinty,len na rychlejsie predbehnutie na nejakej 4ke.tak to je dalsia investicia a praca navyse :(
myslím si že u tebe se výkon nebude zvedat tak razantně jako u dotyčného co to píše... takže ti spojka může, pokud už není před prokluzem, ještě nějákou dobu dobře sloužit... :)
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Je pravda, že když budeš jezdit rozumně, tak ta spojka to chvilu vydrží, ale věř tomu, že až to pojede tak ti to nedá :D jinak já jsem to ted taky přědělával a hned jsem dal i spojku.. dalo to dost práce a znovu to rozdělávat se mi fakt nechtělo..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

pali-LM píše:sakra spojka (wallbash)
myslel som,ze ta vydrzi.nepotrebujem to na sprinty,len na rychlejsie predbehnutie na nejakej 4ke.tak to je dalsia investicia a praca navyse :(
Nenech se uchlácholit. Taky jsem si myslel, že vydrží. Proto jsem říkal Reeshovi ať je to kolem 150 PS a ne víc. Ale stejně byla za 2 dny v...... A upozorňuji, že to odešlo cestou do práce - lehké přidání na trojku. Pak už byl konec. Na 3, 4 a 5 se prakticky nedalo přidat aniž by to klouzalo.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Tak tu cestu do práce si dokážu představit.. to jsi asi zaspal, ne? :D
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“