
trysky SPRINT 764
Moderátoři: šulda, Moderátoři
trysky SPRINT 764
ahojte,mam leona 66kw a chystam sa zvysovat vykon.ako prve chcem kupit trysky SPRINT 764.bol by som rad,keby mi napisali ludia,ktori ich maju namontovane.ake maju skusenosti a tak.dakujme 

Zdar,sprinty 764 jsem si montoval minulý týden na Octavii 1,9 tdi 66kw agr(teda ještě malý turbo bez naklápění lopatek)najeto 100 000 km r.v.2000 měl jsem strach z toho,že motor začne kouřit.Musím říct, že strach byl zbytečný jede to fakt super táhne to jako hrom.Můžu jen doporučit. Spotřeba(zatím týden) podle stylu jízdy v globálu klesla cca o půl litru.Cítíš na pedálu,že na něj nemusíš tolik šlapat aby to jelo.Nic jsem nedělal se seřízením motoru je to tak jako na orig.trysky.Otáčky volnoběhu se nezvedly.To je vše co mě napadlo. Ćau
go.vojta píše:Mám je v b4 90ps. mám tam toho teda víc překopanýho, ale jede to fakt moooc dobře.. akorát mám ted problém, že tomu pořád šlapu a zvedá se mi tím pádem spotřeba, ale kdo by odolal tomu krásnému zátahu..

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

Jo, ale pokud nemáš čip, tak je úplně jedno, jaké máš turbo. Tlak je pořád stejný řízený ŘJ. Když dáš větší turbo a nezměníš soft, tak se vůbec nic nestane. Na visačce GRAVY Z BRZDY mám graf. Tuším strana 7. Tak na to mrkni. Je sice fakt že tam není kat, tak to bude pár koní nahoru.pali-LM píše:130PS?ale to si uz mal aj silne turbo,nie?TDIPOWER píše:Mám je. Před čipem v pohodě, cca130PS, spojka vydrží. Bez kouře.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
tak zhruba na tvoje hodnoty by som sa chcel dostatTDIPOWER píše:Jo, ale pokud nemáš čip, tak je úplně jedno, jaké máš turbo. Tlak je pořád stejný řízený ŘJ. Když dáš větší turbo a nezměníš soft, tak se vůbec nic nestane. Na visačce GRAVY Z BRZDY mám graf. Tuším strana 7. Tak na to mrkni. Je sice fakt že tam není kat, tak to bude pár koní nahoru.pali-LM píše:130PS?ale to si uz mal aj silne turbo,nie?TDIPOWER píše:Mám je. Před čipem v pohodě, cca130PS, spojka vydrží. Bez kouře.

uz si zhanam vsetky veci okolo.najvacsim problemom je zatial turbo

to 130PS je dost problem.ani Andre momentalne nema.
Hlavně jak už budeš v tom překopávání hned vyměň spojku!!!!!!
Nevydrží to. Já jsem si s tím hrál celou zimu, pak jsem vyjel, dal čip a za 2 dny šla převodovka ven, navíc je velký problém sehnat setrvačník z 1Z, tak jsem zase 3 týdny stál
. Všechno si to posháněj a pak až se do toho pusť. Kdybys nemohl sehnat, tak snad bych 1Z setrvák splašil. Ale nic levného - tak 2500-3000Kč starší. Je to celkem nedostatkové. Byl jsem pro to až v Polsku 
Nevydrží to. Já jsem si s tím hrál celou zimu, pak jsem vyjel, dal čip a za 2 dny šla převodovka ven, navíc je velký problém sehnat setrvačník z 1Z, tak jsem zase 3 týdny stál


VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
myslím si že u tebe se výkon nebude zvedat tak razantně jako u dotyčného co to píše... takže ti spojka může, pokud už není před prokluzem, ještě nějákou dobu dobře sloužit...pali-LM píše:sakra spojka![]()
myslel som,ze ta vydrzi.nepotrebujem to na sprinty,len na rychlejsie predbehnutie na nejakej 4ke.tak to je dalsia investicia a praca navyse

Nenech se uchlácholit. Taky jsem si myslel, že vydrží. Proto jsem říkal Reeshovi ať je to kolem 150 PS a ne víc. Ale stejně byla za 2 dny v...... A upozorňuji, že to odešlo cestou do práce - lehké přidání na trojku. Pak už byl konec. Na 3, 4 a 5 se prakticky nedalo přidat aniž by to klouzalo.pali-LM píše:sakra spojka![]()
myslel som,ze ta vydrzi.nepotrebujem to na sprinty,len na rychlejsie predbehnutie na nejakej 4ke.tak to je dalsia investicia a praca navyse
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s