vodní intercooler

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Účinnost celýho systému určitě není větší než u klasickýho FMIC. Co sem koukal tak to maj právě hlavně speciály na sprinty. Na jedný stránce americkýho výrobce ( http://www.turboneticsinc.com/ic_liquidtoair.htm první odtavec) sem našel, že se ten výměník (chladič vody) má udělat co největší, aby měl systém aspoň trochu rozumnou účinnost, nebo udělat velkou nádobu na led(dragstery). Ptal sem se ve škole a tam mi bylo řečeno, že se vodní IC používá u stacionárních motorů, maximálně u pomalujezdících strojů, ale u auta se rozhodně kvůli účinnosti nevyplatí. Tzn. Bóďa asi nemá jinou možnost než použít vodní IC, ale pak bude muset dát dopředu co největší výměník, což u hranaťáka neni až tak jednoduchý - hodně štěstí.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tam je místa na dva chladiče. :)
Voda odebere při stejné teplotě více tepla, než vzduch. Stoupněte si bez oblečení ven při 2°C a pak hupněte do vody stejné teploty. :D Voda z vás teplo okamžitě "vysaje"...
Když se to udělá důkladně, bude vodní ic účinější.
Rozhodně to má smysl jen pro extrémní výkony, nebo extrémně uložené motory. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Tak tak. Nebo extrémě výkonné a zárověň extrémě uložené :D
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
suskyin
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 19:52

Příspěvek od suskyin »

Bóďa píše:Tam je místa na dva chladiče. :)
Voda odebere při stejné teplotě více tepla, než vzduch. Stoupněte si bez oblečení ven při 2°C a pak hupněte do vody stejné teploty. :D Voda z vás teplo okamžitě "vysaje"...
Když se to udělá důkladně, bude vodní ic účinější.
Rozhodně to má smysl jen pro extrémní výkony, nebo extrémně uložené motory. :D
Problem neni prestup tepla do vody ale dostat ho z ty vody zpet do vzduchu (LOL)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

vita píše:Tak tak. Nebo extrémě výkonné a zárověň extrémě uložené :D
Přesně! :D
suskyin: Dostanem ho zpátky. 8) :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Nicmene asi o moc mensi nez klasika byt nemuze, protoze je sice pekne, ze voda odebere vic tepla, ale ty ji to z ridkeho vzduchu musis predat. Takze, prestoze bys to diky vode mohl zmensit, tak kvuli vzduchu uvnitr moc nemuzes, protoze se pak nedostane k ochlazovanym stenam.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Hellraiser17
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2007, 17:12

Příspěvek od Hellraiser17 »

a co takhle odvádět to teplo z tý vody kovovejma trubičkama přiděladnýma k e spodku auta - takovej megachladič... 8)
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

bylo by tam moc vody 1litr = 1kilo
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

vodni IC se pro normalni provoz absolutne nehodi je pro vyssi vykony a na kratkou dobu musi mit svuj okruh se zasobou chladne vody,vetsinou se naleva az pred startem.
na sptinty staci uplne klasicky IC a tesne pred startem ho zchladit snehovym hasicakem / co2 / a teplota kratkodobe rapidne klesne ;)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

teplota kratkodobe rapidne klesne
Přesně tak- krátkodobě. Než ho za tři vteřiny zase rozpálí horký vzduch. :D
A přesně ty první tři vteřiny není pro předokolku potřeba max výkon... :roll:
Já už "vodoucha" mám a snad k němu do června přidělám auto, tak se uvidí. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

Já už "vodoucha" mám a snad k němu do června přidělám auto, tak se uvidí. :)[/quote]

na nic jinýho ani nečekám,sem na to zvědavej hlavně na provoz ,držím palce :)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tak je to tadyyyy! :D

Obrázek
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

krásná práce.... ;)

jen by mě zajímalo, kde se chladí voda?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

:worthy:

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

A poladil si od Týnce???
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“