Stránka 10 z 11

Napsal: 07 pro 2011, 21:00
od nejsem-naivka
V Octě vačka fungovala, ve fabii jiná ze zatím neznámeho důvodu nefungovala

Napsal: 07 pro 2011, 21:01
od favo
Ale tak sranda musí být né ? Potom co jsem to tady pročetl od začátku až do konce, jsem si řekl, že to tu trochu odlehčím menším (offtopic)

Napsal: 08 pro 2011, 00:59
od jajic
tak opravdu přínosná diskuze........ :D

Napsal: 03 dub 2012, 17:14
od nejsem-naivka
Dnes proběhlo měření a doladění. Stáhnul se tlak na 2.5, na vršku 2.4 a jiný je první díl výfuku-změna z 48mm na 55mm. Krouťákem jsem mile překvapenej. Měřeno na šestku a se zátěží 170kg na nárazníku

Obrázek

Napsal: 03 dub 2012, 17:19
od Thomy
To je se vstřikovánim vody?

Napsal: 03 dub 2012, 17:23
od nejsem-naivka
jj se vstřikováním, jen doplním, že EGT je 850°C +- :)

Napsal: 03 dub 2012, 17:56
od Thomy
A jaký by to bylo bez vody? +- :)

Napsal: 03 dub 2012, 18:01
od nejsem-naivka
egt bez vody? 1050°C (LOL)

Napsal: 03 dub 2012, 18:14
od Jayson
A zkoušeli jste to nebo odhaduješ? (noteeth)

Napsal: 03 dub 2012, 18:22
od nejsem-naivka
Jayson píše:A zkoušeli jste to nebo odhaduješ? (noteeth)
píšu jen změřené věci :-)

Napsal: 03 dub 2012, 18:45
od Forest
Pockej a jak jste to zmerili aniz byste popravili turbo? :o Predpokladam, ze to proste rychle vystoupalo, tak jste to zase rychle utnuli, nebo ... ?

Napsal: 03 dub 2012, 19:16
od nejsem-naivka
Turbo jsem kontroloval nedávno, bez poškození. 1050 nebylo na brzdě, ale v provozu.

Napsal: 03 dub 2012, 21:41
od JasteR
Pekne, vacka tam je stale by krejbich ?

Napsal: 04 dub 2012, 08:02
od nejsem-naivka
Vačka je tam od pana Chovance.

Napsal: 04 dub 2012, 08:30
od Forest
A jak to vlastne nakonec dopadlo s tou od Krejbicha? Jezdi, nejezdi, pouzitelna, nepouzitelna?