Octavia RS 2.0 TDi PD 125kW - Motor do dílny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

GusCZ
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 črc 2012, 21:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od GusCZ »

Já jsem zatím na mrtvým bodě, čekám, jestli se to nějak víc projeví nebo ne... Už jsem nechal zkontrolovat spoustu věcí, vrazil do toho spoustu peněz a výsledek žádnej :(
Jen pro zajímavost tady je odkaz na jiný fórum, kde jsem to taky řešil, zatím bez výsledku... http://forum.skodahome.cz/topic/112406- ... try1650582
Mimochodem ten Tvůj nick je dobrá náhoda... :)
Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 234
Registrován: 30 bře 2009, 16:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gus »

GusCZ píše:Já jsem zatím na mrtvým bodě, čekám, jestli se to nějak víc projeví nebo ne... Už jsem nechal zkontrolovat spoustu věcí, vrazil do toho spoustu peněz a výsledek žádnej :(
Jen pro zajímavost tady je odkaz na jiný fórum, kde jsem to taky řešil, zatím bez výsledku... http://forum.skodahome.cz/topic/112406- ... try1650582
Mimochodem ten Tvůj nick je dobrá náhoda... :)
jj taky jsem koukal :-) až budu něco vědět ozvu se....
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

zdravím vás chlapi chci se zeptat jestli nekdo ma nejaky pokrok v tomto problemu jak je videt trapi to vic lidi nez me. Ne že by mě to těšilo ja už s tim bojuju pěkně dlouho rok to bylo o.k. a ted to zase a opet stoji v dilně kontrola turba ok. Minule kdyz prijel tak jsem vymenil el mag ventil a podtlakovou membranu co ovlada klapky v sani ted byla membrana znovu prorvana vymenil jsem a auto 2 dny dobry ted zase pada do nouzaku a meni zvuk jak je uvedeno vis umi to udelat i 5krat po sobe za 20 km jsem z toho uz zoufaly navic kdyz mi to daji tak s tim jezdim a me to neudela ani jednou (LOL) hruza ale popis zakaznika je stejny jak popisuje v prvnim prispevku pri mirném podtoceni prida plyn a jak se auto pozvolna dostava do vykonu tak to zacne ztracet vykon a plesk -nouzak. reseni za 36 korun polit benzinem a zapalit sirkou se mi jeste delat nechce tak se prosim nekdo podelte o sve poznatky pokud jste to vyresili zatim hojte a predem diky za tip ;)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

Neco podobneho jsem taky resil ze to nejelo od spodu a hazelo to do nouzaku taky jsem to vyresril, uz jsem by fakt nasrany tak jsem zkousel uplne vsechn bdm jsem tam nahraj jinou verzi ze stenjnym cislem pro manual bylo to s dsg tak to jelo uplne normalne vsechny problemy zmizely ale vutvoril jse novy ze bylo dsg v nouzaku a radilo spatne a byly tam chyby pak uz jsem fakt nevedel co stim tak jsem to vratil do puvodniho stavu a auto jsem vratil
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
tely
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 25 črc 2012, 22:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od tely »

Zdravim. Mel jsem podobny problem na seatu,ale od ty doby co mam demontovany filtr pevnych castic je klid. To blikani zhaveni je nedokoncena regenerace. Jestli mas vyfuk uz cerny tak je kaput,me vydrzel 160000km. konstrukcne motor Tdi PD si s filtrem apsolutne nerozumi. Nechci machrovat,ale dal bych za to krk. zatim cus
kobrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 03 pro 2008, 13:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntálsko

Příspěvek od kobrej »

dist01 píše:Neco podobneho jsem taky resil ze to nejelo od spodu a hazelo to do nouzaku taky jsem to vyresril, uz jsem by fakt nasrany tak jsem zkousel uplne vsechn bdm jsem tam nahraj jinou verzi ze stenjnym cislem pro manual bylo to s dsg tak to jelo uplne normalne vsechny problemy zmizely ale vutvoril jse novy ze bylo dsg v nouzaku a radilo spatne a byly tam chyby pak uz jsem fakt nevedel co stim tak jsem to vratil do puvodniho stavu a auto jsem vratil

njn kdybych mohl tak ho taky nekam vratim nasel jsem jeste ze tu huml psal ze mel netesne sani ale nejsem si jisty jestli by pres tu hridelku uslo tolik tlaku je tam v info o zavade rozdil 0,8 bar to je celkem velky unik no zkusim to jeste a uvidim
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

To GusCZ: odkud jsi?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
GusCZ
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 črc 2012, 21:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od GusCZ »

JohnyFlat píše:To GusCZ: odkud jsi?
Zlín, proč se ptáš? Že bys měl nějakej nápad, co s tím? :)
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

aha, to je daleko... tak jako nic konktrétního mě nenapadá... myslel jsem, že by jsme se svezli s VAGínou ;) máš VAG?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
GusCZ
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 črc 2012, 21:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od GusCZ »

VAGínu nemám, ale mám ho 20 cm v klidu (crazy)
Na diagnostice to bylo stokrát, je to pořád dokola, nevědí si s tím rady...
Mám ještě v záloze jednoho člověka, o kterým si myslím, že by to rozlousknul, tak ho v nejbližší době zkusím. Asi nechám ještě pro jistotu vyhodit DPF, stejně by mě to neminulo a uvidíme...
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

no dobrá, jak myslíš... ono to že to bylo na diagnostice je širokej pojem a nic to neznamená... kor jesli to je mechanik, že co mu to nenapíše, to neví... navíc je to kolikrát jen pomůcka a někdy ani to ne... pak zjistíš, že stejně na to musíš aplikovat mechaniku... a kolikrát pomůže jen kus blbý hacice :-D když někdo přijede, že mu támhle dělali tohle, támhle tohle... vždy si všechno přecházíme... zkušenost
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Jiří_S
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 30 črc 2012, 13:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Příspěvek od Jiří_S »

Jako závadu bych typoval, že je někde děravá hadička, co vede podtlak na ovládání naklápění lopatek turba. Bude to přisávat falešný vzduch (jen trochu) lopatky se nenaklopí a tím pádem turbo nedá tlak. Přesně stejně se mi projevovala děravá hadička na motoru 2.0 TDi PD s DPF (VW Sharan). Případně by mohl být nefunkční ventil, který ten podtlak ovládá.
vianey
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 01 srp 2012, 08:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od vianey »

Ahojte,

tak ja mam seat leona z tymto motorom. Pri poslednom meneni vstreku mi pri diagnostike vypisalo chybu na vstrekovacu, a auto riadne dymilo a malo trosku divny zvuk. Po tejto zavade to bolo ok...so vstrekmi nemam problem lebo uz ich mam vsetky vymenene. No aj tak mi teraz hadze auto to nudzoveho rezimu, na diagnostike mi vypisuje chybu snimaca plynoveho pedalu. A taktiez mám problem so sanim, pri oske v sani mam unik vzduchu. Parkrat mi to uz utesnili ale po takom mesiaci znova nastava ten isty problem, tak budem menit sanie.
Brezka21
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 28 úno 2011, 11:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Brezka21 »

Pánové řeším stejný problém. RS 125kw. r.v. 2008

Házelo to kontrolku žhavení a chybu motor do dílny. Při tom to ztratilo výkon. Muselo se to vypnout a zapnout aby se to znovu "pořádně" rozjelo a pak si to za 500m klidně udělá znovu. Hlavně v zátěží (stoupák s plným autem na pětku a přes 100km/h)

Servisáci ze škody udělaly nové turbu cca za 14 000,- a pořád to sáme. Podle mě je to regulace turba - jsou tam rozesrané dráty, propálené atd. Myslím že to někde zkratuje, buď o sebe nebo na kostru.

Jenom jeden dotaz. Taky Vám to auto i když jede, nejede tak jak by RS mělo?

Připadá mi že Octavia 103kw jede líp :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Mam ted takovou RS na dilne, chcou dat DPF pryc, pro zajimavost jsem to zmeril.. spodek mrtvej, namerenej vykon 135koni (LOL) Fap zanesenej na 78g ten dam pryc na zadost zakaznika ale dle meho vsriky KO.. po odstraneni premerim opet...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“