Stránka 2 z 5
Napsal: 24 črc 2012, 22:48
od GusCZ
Já jsem zatím na mrtvým bodě, čekám, jestli se to nějak víc projeví nebo ne... Už jsem nechal zkontrolovat spoustu věcí, vrazil do toho spoustu peněz a výsledek žádnej

Jen pro zajímavost tady je odkaz na jiný fórum, kde jsem to taky řešil, zatím bez výsledku...
http://forum.skodahome.cz/topic/112406- ... try1650582
Mimochodem ten Tvůj nick je dobrá náhoda...

Napsal: 25 črc 2012, 19:49
od Gus
GusCZ píše:Já jsem zatím na mrtvým bodě, čekám, jestli se to nějak víc projeví nebo ne... Už jsem nechal zkontrolovat spoustu věcí, vrazil do toho spoustu peněz a výsledek žádnej

Jen pro zajímavost tady je odkaz na jiný fórum, kde jsem to taky řešil, zatím bez výsledku...
http://forum.skodahome.cz/topic/112406- ... try1650582
Mimochodem ten Tvůj nick je dobrá náhoda...

jj taky jsem koukal

až budu něco vědět ozvu se....
Napsal: 26 črc 2012, 06:35
od kobrej
zdravím vás chlapi chci se zeptat jestli nekdo ma nejaky pokrok v tomto problemu jak je videt trapi to vic lidi nez me. Ne že by mě to těšilo ja už s tim bojuju pěkně dlouho rok to bylo o.k. a ted to zase a opet stoji v dilně kontrola turba ok. Minule kdyz prijel tak jsem vymenil el mag ventil a podtlakovou membranu co ovlada klapky v sani ted byla membrana znovu prorvana vymenil jsem a auto 2 dny dobry ted zase pada do nouzaku a meni zvuk jak je uvedeno vis umi to udelat i 5krat po sobe za 20 km jsem z toho uz zoufaly navic kdyz mi to daji tak s tim jezdim a me to neudela ani jednou

hruza ale popis zakaznika je stejny jak popisuje v prvnim prispevku pri mirném podtoceni prida plyn a jak se auto pozvolna dostava do vykonu tak to zacne ztracet vykon a plesk -nouzak. reseni za 36 korun polit benzinem a zapalit sirkou se mi jeste delat nechce tak se prosim nekdo podelte o sve poznatky pokud jste to vyresili zatim hojte a predem diky za tip

Napsal: 26 črc 2012, 22:20
od dist01
Neco podobneho jsem taky resil ze to nejelo od spodu a hazelo to do nouzaku taky jsem to vyresril, uz jsem by fakt nasrany tak jsem zkousel uplne vsechn bdm jsem tam nahraj jinou verzi ze stenjnym cislem pro manual bylo to s dsg tak to jelo uplne normalne vsechny problemy zmizely ale vutvoril jse novy ze bylo dsg v nouzaku a radilo spatne a byly tam chyby pak uz jsem fakt nevedel co stim tak jsem to vratil do puvodniho stavu a auto jsem vratil
Napsal: 26 črc 2012, 22:36
od tely
Zdravim. Mel jsem podobny problem na seatu,ale od ty doby co mam demontovany filtr pevnych castic je klid. To blikani zhaveni je nedokoncena regenerace. Jestli mas vyfuk uz cerny tak je kaput,me vydrzel 160000km. konstrukcne motor Tdi PD si s filtrem apsolutne nerozumi. Nechci machrovat,ale dal bych za to krk. zatim cus
Napsal: 27 črc 2012, 04:57
od kobrej
dist01 píše:Neco podobneho jsem taky resil ze to nejelo od spodu a hazelo to do nouzaku taky jsem to vyresril, uz jsem by fakt nasrany tak jsem zkousel uplne vsechn bdm jsem tam nahraj jinou verzi ze stenjnym cislem pro manual bylo to s dsg tak to jelo uplne normalne vsechny problemy zmizely ale vutvoril jse novy ze bylo dsg v nouzaku a radilo spatne a byly tam chyby pak uz jsem fakt nevedel co stim tak jsem to vratil do puvodniho stavu a auto jsem vratil
njn kdybych mohl tak ho taky nekam vratim nasel jsem jeste ze tu huml psal ze mel netesne sani ale nejsem si jisty jestli by pres tu hridelku uslo tolik tlaku je tam v info o zavade rozdil 0,8 bar to je celkem velky unik no zkusim to jeste a uvidim
Napsal: 27 črc 2012, 06:34
od JohnyFlat
To GusCZ: odkud jsi?
Napsal: 27 črc 2012, 07:03
od GusCZ
JohnyFlat píše:To GusCZ: odkud jsi?
Zlín, proč se ptáš? Že bys měl nějakej nápad, co s tím?

Napsal: 27 črc 2012, 09:38
od JohnyFlat
aha, to je daleko... tak jako nic konktrétního mě nenapadá... myslel jsem, že by jsme se svezli s VAGínou

máš VAG?
Napsal: 27 črc 2012, 09:50
od GusCZ
VAGínu nemám, ale mám ho 20 cm v klidu
Na diagnostice to bylo stokrát, je to pořád dokola, nevědí si s tím rady...
Mám ještě v záloze jednoho člověka, o kterým si myslím, že by to rozlousknul, tak ho v nejbližší době zkusím. Asi nechám ještě pro jistotu vyhodit DPF, stejně by mě to neminulo a uvidíme...
Napsal: 27 črc 2012, 09:58
od JohnyFlat
no dobrá, jak myslíš... ono to že to bylo na diagnostice je širokej pojem a nic to neznamená... kor jesli to je mechanik, že co mu to nenapíše, to neví... navíc je to kolikrát jen pomůcka a někdy ani to ne... pak zjistíš, že stejně na to musíš aplikovat mechaniku... a kolikrát pomůže jen kus blbý hacice

když někdo přijede, že mu támhle dělali tohle, támhle tohle... vždy si všechno přecházíme... zkušenost
Napsal: 30 črc 2012, 13:30
od Jiří_S
Jako závadu bych typoval, že je někde děravá hadička, co vede podtlak na ovládání naklápění lopatek turba. Bude to přisávat falešný vzduch (jen trochu) lopatky se nenaklopí a tím pádem turbo nedá tlak. Přesně stejně se mi projevovala děravá hadička na motoru 2.0 TDi PD s DPF (VW Sharan). Případně by mohl být nefunkční ventil, který ten podtlak ovládá.
Napsal: 01 srp 2012, 08:59
od vianey
Ahojte,
tak ja mam seat leona z tymto motorom. Pri poslednom meneni vstreku mi pri diagnostike vypisalo chybu na vstrekovacu, a auto riadne dymilo a malo trosku divny zvuk. Po tejto zavade to bolo ok...so vstrekmi nemam problem lebo uz ich mam vsetky vymenene. No aj tak mi teraz hadze auto to nudzoveho rezimu, na diagnostike mi vypisuje chybu snimaca plynoveho pedalu. A taktiez mám problem so sanim, pri oske v sani mam unik vzduchu. Parkrat mi to uz utesnili ale po takom mesiaci znova nastava ten isty problem, tak budem menit sanie.
Napsal: 05 srp 2012, 20:44
od Brezka21
Pánové řeším stejný problém. RS 125kw. r.v. 2008
Házelo to kontrolku žhavení a chybu motor do dílny. Při tom to ztratilo výkon. Muselo se to vypnout a zapnout aby se to znovu "pořádně" rozjelo a pak si to za 500m klidně udělá znovu. Hlavně v zátěží (stoupák s plným autem na pětku a přes 100km/h)
Servisáci ze škody udělaly nové turbu cca za 14 000,- a pořád to sáme. Podle mě je to regulace turba - jsou tam rozesrané dráty, propálené atd. Myslím že to někde zkratuje, buď o sebe nebo na kostru.
Jenom jeden dotaz. Taky Vám to auto i když jede, nejede tak jak by RS mělo?
Připadá mi že Octavia 103kw jede líp

Napsal: 05 srp 2012, 21:13
od TDIfun
Mam ted takovou RS na dilne, chcou dat DPF pryc, pro zajimavost jsem to zmeril.. spodek mrtvej, namerenej vykon 135koni

Fap zanesenej na 78g ten dam pryc na zadost zakaznika ale dle meho vsriky KO.. po odstraneni premerim opet...