Stránka 2 z 4
Napsal: 26 bře 2007, 17:53
od vlagik
bobo píše:Marek77 píše:Především písty. Motory 96 kW mají pod dnem vnitřní chladicí drážku (kanálek), kam je veden tlakový olej a odvádí teplo ze dna pístu. Společně s tím samozřejmě kroužky a ojniční ložiska.
písty,kroužky,ojniční ložiska. Víc není potřeba ? Klika,ojnice...
Tuším, že 96kw má jinou technologii výroby ojnic - má lámané.
Dal bych kliku+ložiska, ojnice, písty.
Zbytek bych asi nechal.
Napsal: 26 bře 2007, 19:03
od bobo
vlagik píše:bobo píše:Marek77 píše:Především písty. Motory 96 kW mají pod dnem vnitřní chladicí drážku (kanálek), kam je veden tlakový olej a odvádí teplo ze dna pístu. Společně s tím samozřejmě kroužky a ojniční ložiska.
písty,kroužky,ojniční ložiska. Víc není potřeba ? Klika,ojnice...
Tuším, že 96kw má jinou technologii výroby ojnic - má lámané.
Dal bych kliku+ložiska, ojnice, písty.
Zbytek bych asi nechal.
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
Napsal: 26 bře 2007, 19:25
od vlagik
bobo píše:vlagik píše:bobo píše:
písty,kroužky,ojniční ložiska. Víc není potřeba ? Klika,ojnice...
Tuším, že 96kw má jinou technologii výroby ojnic - má lámané.
Dal bych kliku+ložiska, ojnice, písty.
Zbytek bych asi nechal.
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
Napsal: 26 bře 2007, 19:25
od pafka
Hlavu dáš komplet Tvoji, tam už máš vstřikovače 130, nejhorší je klika, motor ven, ale zas tak hrozný to není.Všechno pěkně necháš přetěsnit ,a je to OK.
Napsal: 26 bře 2007, 19:28
od bobo
vlagik píše:bobo píše:vlagik píše:
Tuším, že 96kw má jinou technologii výroby ojnic - má lámané.
Dal bych kliku+ložiska, ojnice, písty.
Zbytek bych asi nechal.
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
Napsal: 26 bře 2007, 19:30
od bobo
pafka píše:Hlavu dáš komplet Tvoji, tam už máš vstřikovače 130, nejhorší je klika, motor ven, ale zas tak hrozný to není.Všechno pěkně necháš přetěsnit ,a je to OK.
to už by byla asi rychlejší výměna motor za motor,jestli i tady musí motor ven,ne ?
Napsal: 26 bře 2007, 19:46
od pafka
Jo, ale takhle Ti zůstane původní kód motoru.

Napsal: 26 bře 2007, 20:38
od Jim
bobo píše:vlagik píše:bobo píše:
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
to zas není tolik koní na původní součástky....ale když chceš mít jistotu a klid..

Napsal: 26 bře 2007, 20:49
od vlagik
Jim píše:bobo píše:vlagik píše:
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
to zas není tolik koní na původní součástky....ale když chceš mít jistotu a klid..

souhlas.Dal bych trysky, větší turbo, třeba větší mezichladič a slušně zacházel s motorem...
Napsal: 26 bře 2007, 21:29
od titan0306
bobo píše:vlagik píše:bobo píše:
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
To nemyslíš vážně

Napsal: 26 bře 2007, 22:33
od chiptuning
pres 150 se dostanes pouze chipem bez HW uprav , nebo by stacily 96 kw vstriky
Napsal: 26 bře 2007, 22:42
od flekyc
bobo píše:vlagik píše:bobo píše:
to bude asi nejoptimálnější..ale určo dost fuška
A proč do toho jdeš?
kvůli čipu na 150ps..
proc tolik prace a penez kvuli chipu na 150 hp ? ja mam O1 ASV a da se rict ze mam 150hp (nezmereno), mam serie trysky a 130 PD turbo, tlak 1.2bar a naftu tak ze to temer nehuli. dokazu pochopit, ze se clovek boji o motor, ale pokud si to nebudes delat kompletne sam, das vic za prestavbu jak za pripadne jinej blok pokud bys udelal ty same upravy co ja. nereknu kdybys sel 200+, to uz smysl urcite ma, ale takhle ? to bych si radsi za ty prachy koupil poradnej IC a pekny kola

Napsal: 27 bře 2007, 06:11
od bobo
jo jo je to kvůli jistotě, proč už by teda ve VW dávali jiný součásti do 130ps motoru oproti 100ps ? Musí mít důvod,ne ? A já po výměně trysek a turba bych chtěl min.150ps, chlapi to je zvýšení o 50% !
Jasně o motor se budu starat,výměna oleje,dochlazování turba atd...
Napsal: 27 bře 2007, 07:02
od Marek77
Myslím si, že děláš dobrou věc. Pokud skutečně chceš, aby Ti motor dlouho a spolehlivě sloužil, je vhodné ho takto dimenzovat. A máš pravdu v tom, že na těch zesílených součástech zřejmě něco je, když je výrobce používá.
Jestli na to máš finance, neváhej a jdi do toho.
Pravdou sice je, že na takový výkon se lze dostat i bez HW úprav, ale z dlouhodobého hlediska to může být problém, zatímco u Tebe se s problémy nepočítá.
Napsal: 27 bře 2007, 07:32
od scream

no jestli neni lepší (hlavne levnejsí) v krajnim případě vyměnt lehlej motor. Na 150 PS by me ani nehlo sahat do motoru pokud by to nebylo 1Z. Neni duvod.