výměna součástí motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

výměna součástí motoru

Příspěvek od bobo »

čau,chtěl bych ještě před čipem vyměnit součásti motoru,ale nevím,co všechno se mění,aby motor fachal bez poruch.
Chtěl bych do AVB (101ps) věci z ARL nebo AVF,ASZ...
Ví to někdo ? Dík.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Především písty. Motory 96 kW mají pod dnem vnitřní chladicí drážku (kanálek), kam je veden tlakový olej a odvádí teplo ze dna pístu. Společně s tím samozřejmě kroužky a ojniční ložiska.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Marek77 píše:Především písty. Motory 96 kW mají pod dnem vnitřní chladicí drážku (kanálek), kam je veden tlakový olej a odvádí teplo ze dna pístu. Společně s tím samozřejmě kroužky a ojniční ložiska.
písty,kroužky,ojniční ložiska. Víc není potřeba ? Klika,ojnice...
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Klika je pokud vím stejná a ojnice dej společně s pístem tak, jak je to teď.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Marek77 píše:Klika je pokud vím stejná a ojnice dej společně s pístem tak, jak je to teď.
96kw ma vetsi ojnicni loziska o dva milimetry
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

chiptuning píše:
Marek77 píše:Klika je pokud vím stejná a ojnice dej společně s pístem tak, jak je to teď.
96kw ma vetsi ojnicni loziska o dva milimetry
a ty jsou tak znát při výdrži motoru ? :roll:
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Z dlouhodobého hlediska to může zlobit. Jestli máš tedy možnost, vyměň to i s klikou.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Marek77 píše:Z dlouhodobého hlediska to může zlobit. Jestli máš tedy možnost, vyměň to i s klikou.
hele a ty písty jsou v 96kW fakt jiný než v 74 kW ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jj, jsou jiný. ;)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

bobo píše: hele a ty písty jsou v 96kW fakt jiný než v 74 kW ?
Skutečně jiné jsou. Liší se mimo jiné právě zmiňovanou chladicí drážkou.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Marek77 píše:
bobo píše: hele a ty písty jsou v 96kW fakt jiný než v 74 kW ?
Skutečně jiné jsou. Liší se mimo jiné právě zmiňovanou chladicí drážkou.
já myslel, že jsou taky z lepšího matroše, i klika, že je silnější...
Když je tam dám, snad nebude motor hlučnější.
Tak říkáš tohle stačí, žádnou hlavu nebo blok ne, to je stejně pevný,jo?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Kliku má stejnou podle Etky AVF,AWX+ARL.Vzhledem k tomu že jsou to 130+150PS motory, tak si myslím , že bude pevnější.Jak píše Marek77,písty a ojnice jsou jiné 100%.Dál tam je větší vyměník voda olej.Všechno mám, pokud máš zájem.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Někteří borci malinko zvyšují tlak mazání úpravou redukčního ventilu. Ale nesmí se to přehnat.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

pafka píše:Kliku má stejnou podle Etky AVF,AWX+ARL.Vzhledem k tomu že jsou to 130+150PS motory, tak si myslím , že bude pevnější.Jak píše Marek77,písty a ojnice jsou jiné 100%.Dál tam je větší vyměník voda olej.Všechno mám, pokud máš zájem.
napiš mi prosím SZ s cenou,dík.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

pafka píše:Kliku má stejnou podle Etky AVF,AWX+ARL.Vzhledem k tomu že jsou to 130+150PS motory, tak si myslím , že bude pevnější.Jak píše Marek77,písty a ojnice jsou jiné 100%.Dál tam je větší vyměník voda olej.Všechno mám, pokud máš zájem.
a ten blok a hlava jsou úplně stejný ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“