Stránka 2 z 4

Napsal: 02 zář 2012, 16:23
od RuleZZzz
Tak, akurát som vymenil komplet všetky prepadové hadičky ktoré sú medzi tryskami, aj tú dlhú čo je medzi prvou tryskou a čerpadlom, taktiež som mal rozobraté celé to teleso, ktoré je v nádrži, sitko v nádrži bolo úplne čisté, bez nečistôt a motor stále má sem-tam nepravidelný chod lebo ten vzduch tam stále prúdi v rovnakom množstve. Vstreky sú dotiahnuté nasilno, nedali sa už viac dotiahnuť. Neviem už naozaj, že odkiaľ sa tam ten vzduch môže brať. Vymenil som aj tesnenia v palivovom filtri a prd z toho :(

Ten trik s fľašou som nestihol vyskúšať :x

Napsal: 02 zář 2012, 16:29
od A6TDI
někam to dovez at se na to podívá

Napsal: 02 zář 2012, 16:43
od RuleZZzz
no už asi len tak, nič iné ma už nenapadá :(

Ale ďakujem za rady, potom napíšem, či sa mi to podarilo vyriešiť.

Napsal: 02 zář 2012, 16:51
od slovacek.milos
netěsní ti termoventil na filtru a přisává vzduch,

co ti píše jericho napoj čerpadlo na kanytr a pojede normálně


bubliny nemají co v naftě dělat ;)

Napsal: 02 zář 2012, 16:53
od slovacek.milos
čum do té hadice průhledné a hýbej s termoventilem pak s hadicema a ono ti to dojde jak vlítne pěna zjistíš při jakém pohybu ve kterém místě ;)

Napsal: 02 zář 2012, 17:05
od RuleZZzz
Ten termoventil je toto?

Obrázek

Lebo tie 2 tesneníčka, tie O-krúžky som vymenil a robí to stále


(wallbash)

Napsal: 02 zář 2012, 17:06
od RuleZZzz
oukej, už som to skúšal, ale idem to ešte raz skúsiť :) ďakujem

Napsal: 02 zář 2012, 17:25
od A6TDI
jo

Napsal: 02 zář 2012, 18:05
od RuleZZzz
Tak to T-čko som pretesnil jedno tesnenie som tam ešte aj dorobil navyše, utiahol som aj na filtri dole ten vypúšťací ventil a stále tam ide fúúúúra bublín :( Nemôže byť nejaká netesnosť v čerpadle? nejaký ventil alebo niečo podobné, kade by sa mohol tlačiť vzduch do čerpadla? (hm)

Napsal: 02 zář 2012, 18:26
od A6TDI
dám ti tip tak trochu ala přemek podlaha v recepráři ;) a nevim jestli bude fakat
vem silikon na utěsnování sanity nebo těsnící tmel na motor atd... -za běhu motoru ho postopně namatlávej kolem jednotlivých spojů vedení nafty
do čerpadla a pozoruj po kterym spoji to přestane .
namatlej ho i kolem toho ventilu..
tak přídeš kde to dělá

hadičky předem odmasti tech benzínem

Napsal: 02 zář 2012, 18:37
od RuleZZzz
okej, vyskúšam, uvidíme, čo to povie a potom napíšem ako som dopadol :D

Napsal: 02 zář 2012, 19:29
od slovacek.milos
jinak se to dělá tak že si vemeš třeba obyšenou ac pumpu ze škoda 12O a přes průhlednou hadici taháš naftu od nádrže po čerpadlo a zjistíš kdy ti dou bubliny, ¨¨

klidně můžeš mít KO okroužek v sacím koši, nebo naprosto suchá haice múýeš ostříkat konce cokoliv a bude ti přisávat vzduch a ven nepude ani zanámka normál praxe ;)

Napsal: 02 zář 2012, 19:37
od RuleZZzz
nooo, ta toto sa mi pozdáva, ale ešte musím niekde zohnať tú AC pumpu :) a ten krúžok v sacom koši, to sa nachádza kde presne?

ďakujem :)

Napsal: 02 zář 2012, 20:03
od slovacek.milos
nejprve si sežen zdroj podtlaku a pak se dá jít dál ;)

Napsal: 24 zář 2013, 17:51
od zolee88
Zdravim. Mam podobny problem. Ako si to vyriesil? Co bolo na vine? Alebo niekto nevie o tom ako to dopadlo?
Dakujem.