
úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše zkušenosti,nápady
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 04 úno 2008, 23:13
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Ty děláš jako byjsi tam už tohle léto 3 stupně měl!live69 píše:Doma zmačknu, vidím že v autě 3 stupně ! Značku po druhé a za chvilku v autě 22 a motor 80! No nestojí to za to?

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
ja myslim, ze v ceskejch podminkach neni treba vymejslet nejakej extrem system, ale jestli chce nekdo luxus, tak bud predehrev co se davalo do lebky u avie, nebo bufika, kterej sahne vic do srajtofle, ale vysledek je hezkej
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
asi tak nějak mám tam vratnou tepelnou pojistku relátko a nějakou tu diodu nastartuju sepne se rele signál pro sepnutí beru od altíku mám to nsatavený na jednu svíčku právě z důvodu jízdy na krátkou tráť jak voda dosáhne určité teploty tak se systém vypne. je to udělaný tak aby to nezasáhlo do origo vyhřívání tudíž si to může ovládat i jednotkaxkain píše:Nebo ty jsi myslel připojit tu pojistku na samodržící relé, kdy by po hřátí na danou teplotu pojistka vypnula relé a znovu se relé nespustilo... nemít tam vypínač jen tlačítko... taky příjemná věc:o)
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Fabia Greenline 1.2TDI
Na tom přepojení hadic by nebylo nic složitého, ale chtěl bych, aby se k tomu vyjádřil někdo znalejší. proč je to zapojeno právě tímto způsobem. selský rozum mi říká, že pokud je sestava ohřátá, tak by mnělo být v topném okruhu 90 a to v ktérémkoliv místě, tutíž by mnělo vyhovoat i zapojení do serie, ale z nějakého důvodu je to zapojeno takto. já uvažuji o tom, že přepojím ty hadice do serie a zrychlím vodní pumpu, jelikož mám motor afn, který ji nemá v rozvodech, tak není problém změnit řemenici za menší a tím ji trochu zrychlit.amg124 píše:Ten předehřev by mne zajímal. Rozepište se o tom trochu víc ať i laik pochopí co a jak udělat? Nebo jak přepojit ty hadice u olejového chladiče?Mám VW 1,9TD AAZ.
Prosímtě, jakej předehřev myslíš? Nevím, tahle věc mi moc neříká...romanespana píše:ja myslim, ze v ceskejch podminkach neni treba vymejslet nejakej extrem system, ale jestli chce nekdo luxus, tak bud predehrev co se davalo do lebky u avie, nebo bufika, kterej sahne vic do srajtofle, ale vysledek je hezkej

Léto ne ale zimu jokrejča píše:Ty děláš jako byjsi tam už tohle léto 3 stupně měl!live69 píše:Doma zmačknu, vidím že v autě 3 stupně ! Značku po druhé a za chvilku v autě 22 a motor 80! No nestojí to za to?


OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5042
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Když se zapnou všechny tři žhavky,během 20s fouká cca 70°C a pokud se nepřekročí cca 2000ot. (to ,aby se to moc nepromíchalo se studeným motorem) je možné od začátku jezdit jen v košili a nebo za deště s plně obsazeným autem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 722
- Registrován: 22 srp 2011, 13:05
- Bydliště: Kousek od Mělníka
Odpovědi: 0
Dá se ta příruba sehnat zvlášť? Myslím s těma třema žhavičkama.
Půjde to na motor 1Z? Vždycky jsem to viděl jenom z dálky a na fotce, tak nemám představu. Co v tom je za žhavičky? Dají se vyměnit, při případné nefunkčnosti? Jaký to má odběr při plně zapnutých všech žhavičkách? Jak moc to přispěje k ohřevu motoru?
V zimě mi tolik nejde, aby bylo teplo v autě, ale radši bych, aby ten motor byl rychleji ohřátý a hned mi nepadala teplota, když stojím v koloně a mám puštěný ventilátor i na jedničku. Chtěl bych docílit konstantní teploty a rychlejšího ohřevu motoru při studeném startu.
Půjde to na motor 1Z? Vždycky jsem to viděl jenom z dálky a na fotce, tak nemám představu. Co v tom je za žhavičky? Dají se vyměnit, při případné nefunkčnosti? Jaký to má odběr při plně zapnutých všech žhavičkách? Jak moc to přispěje k ohřevu motoru?
V zimě mi tolik nejde, aby bylo teplo v autě, ale radši bych, aby ten motor byl rychleji ohřátý a hned mi nepadala teplota, když stojím v koloně a mám puštěný ventilátor i na jedničku. Chtěl bych docílit konstantní teploty a rychlejšího ohřevu motoru při studeném startu.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9187
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
pozadovany pocet kusu 3
napeti [V] 11
intenzita el. proudu [A] 14
Provedeni zhavici svicky ke zhaveni
Provedeni zhavici svicky tycova zhavici svicka
Rozměr klíče 12 mm
velikost závitu M 12x1,25
Celková délka (mm) 58
armatura [mm] 21
Stoupani kuzele 63°
druh konektoru M5 / 3Nm
mez unostnosti [Nm] 45
Utahovaci moment [Nm] 22
toto jsou ty žhavky do vody a nejsou schodný se žhavkama v TDI motoru na start.
Příruba zvlášt jde a na 1Z také jde já tam mám orig a ještě dvě ty příruby přes mezikus mám sešroubovaný (6dalších žhavek) a dám si je tam na hadici
napeti [V] 11
intenzita el. proudu [A] 14
Provedeni zhavici svicky ke zhaveni
Provedeni zhavici svicky tycova zhavici svicka
Rozměr klíče 12 mm
velikost závitu M 12x1,25
Celková délka (mm) 58
armatura [mm] 21
Stoupani kuzele 63°
druh konektoru M5 / 3Nm
mez unostnosti [Nm] 45
Utahovaci moment [Nm] 22
toto jsou ty žhavky do vody a nejsou schodný se žhavkama v TDI motoru na start.
Příruba zvlášt jde a na 1Z také jde já tam mám orig a ještě dvě ty příruby přes mezikus mám sešroubovaný (6dalších žhavek) a dám si je tam na hadici

přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K