úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše zkušenosti,nápady

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 21:01

Příspěvek od xkain »

asi si budu muset odvyknout používat klasické smajlíky typu dvojtečka, očko a závoprka, pak to může působit blbým dojmem :D
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Ďalšia možnosť je elektrický príhrev motora na 220V .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

live69 píše:Doma zmačknu, vidím že v autě 3 stupně ! Značku po druhé a za chvilku v autě 22 a motor 80! No nestojí to za to? :)
Ty děláš jako byjsi tam už tohle léto 3 stupně měl! :roll:
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Odpovědi: 1
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ja myslim, ze v ceskejch podminkach neni treba vymejslet nejakej extrem system, ale jestli chce nekdo luxus, tak bud predehrev co se davalo do lebky u avie, nebo bufika, kterej sahne vic do srajtofle, ale vysledek je hezkej
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Ten předehřev by mne zajímal. Rozepište se o tom trochu víc ať i laik pochopí co a jak udělat? Nebo jak přepojit ty hadice u olejového chladiče?Mám VW 1,9TD AAZ.
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

krejča píše:
live69 píše:Doma zmačknu, vidím že v autě 3 stupně ! Značku po druhé a za chvilku v autě 22 a motor 80! No nestojí to za to? :)
Ty děláš jako byjsi tam už tohle léto 3 stupně měl! :roll:
ja třeba jo 21.9. jsem letos poprve škrabal venku 0stupnů ;)
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

xkain píše:Nebo ty jsi myslel připojit tu pojistku na samodržící relé, kdy by po hřátí na danou teplotu pojistka vypnula relé a znovu se relé nespustilo... nemít tam vypínač jen tlačítko... taky příjemná věc:o)
asi tak nějak mám tam vratnou tepelnou pojistku relátko a nějakou tu diodu nastartuju sepne se rele signál pro sepnutí beru od altíku mám to nsatavený na jednu svíčku právě z důvodu jízdy na krátkou tráť jak voda dosáhne určité teploty tak se systém vypne. je to udělaný tak aby to nezasáhlo do origo vyhřívání tudíž si to může ovládat i jednotka
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 21:01

Příspěvek od xkain »

amg124 píše:Ten předehřev by mne zajímal. Rozepište se o tom trochu víc ať i laik pochopí co a jak udělat? Nebo jak přepojit ty hadice u olejového chladiče?Mám VW 1,9TD AAZ.
Na tom přepojení hadic by nebylo nic složitého, ale chtěl bych, aby se k tomu vyjádřil někdo znalejší. proč je to zapojeno právě tímto způsobem. selský rozum mi říká, že pokud je sestava ohřátá, tak by mnělo být v topném okruhu 90 a to v ktérémkoliv místě, tutíž by mnělo vyhovoat i zapojení do serie, ale z nějakého důvodu je to zapojeno takto. já uvažuji o tom, že přepojím ty hadice do serie a zrychlím vodní pumpu, jelikož mám motor afn, který ji nemá v rozvodech, tak není problém změnit řemenici za menší a tím ji trochu zrychlit.
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 21:01

Příspěvek od xkain »

romanespana píše:ja myslim, ze v ceskejch podminkach neni treba vymejslet nejakej extrem system, ale jestli chce nekdo luxus, tak bud predehrev co se davalo do lebky u avie, nebo bufika, kterej sahne vic do srajtofle, ale vysledek je hezkej
Prosímtě, jakej předehřev myslíš? Nevím, tahle věc mi moc neříká... :?
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

krejča píše:
live69 píše:Doma zmačknu, vidím že v autě 3 stupně ! Značku po druhé a za chvilku v autě 22 a motor 80! No nestojí to za to? :)
Ty děláš jako byjsi tam už tohle léto 3 stupně měl! :roll:
Léto ne ale zimu jo :) Ta dálka to tak ukázala ale nevím třeba to ňáky stupeň kecá!a hlavně je to teplota v autě! Ale je fakt že na teploměr už nekoukám ale jen mackam :D
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5042
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když se zapnou všechny tři žhavky,během 20s fouká cca 70°C a pokud se nepřekročí cca 2000ot. (to ,aby se to moc nepromíchalo se studeným motorem) je možné od začátku jezdit jen v košili a nebo za deště s plně obsazeným autem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9187
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

já mám ted připravený dvě příruby přes mezikus sešroubovaný k sobě takže 3 žhavky mám origo a 6 zhavek přidám a to bude fičák ( i na baterku a altík) (LOL)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Dá se ta příruba sehnat zvlášť? Myslím s těma třema žhavičkama.
Půjde to na motor 1Z? Vždycky jsem to viděl jenom z dálky a na fotce, tak nemám představu. Co v tom je za žhavičky? Dají se vyměnit, při případné nefunkčnosti? Jaký to má odběr při plně zapnutých všech žhavičkách? Jak moc to přispěje k ohřevu motoru?
V zimě mi tolik nejde, aby bylo teplo v autě, ale radši bych, aby ten motor byl rychleji ohřátý a hned mi nepadala teplota, když stojím v koloně a mám puštěný ventilátor i na jedničku. Chtěl bych docílit konstantní teploty a rychlejšího ohřevu motoru při studeném startu.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2010, 21:01

Příspěvek od xkain »

já tu přírubu sundal z jednoho motoru na vrakáči za 50kč, žhavky jsou myslím normální a spotřeba jedné žhavky je tuším 20A
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9187
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

pozadovany pocet kusu 3
napeti [V] 11
intenzita el. proudu [A] 14
Provedeni zhavici svicky ke zhaveni
Provedeni zhavici svicky tycova zhavici svicka
Rozměr klíče 12 mm
velikost závitu M 12x1,25
Celková délka (mm) 58
armatura [mm] 21
Stoupani kuzele 63°
druh konektoru M5 / 3Nm
mez unostnosti [Nm] 45
Utahovaci moment [Nm] 22


toto jsou ty žhavky do vody a nejsou schodný se žhavkama v TDI motoru na start.
Příruba zvlášt jde a na 1Z také jde já tam mám orig a ještě dvě ty příruby přes mezikus mám sešroubovaný (6dalších žhavek) a dám si je tam na hadici :-D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“