Stránka 2 z 6

Napsal: 22 zář 2012, 11:59
od xkain
asi si budu muset odvyknout používat klasické smajlíky typu dvojtečka, očko a závoprka, pak to může působit blbým dojmem :D

Napsal: 22 zář 2012, 22:22
od senioring1
Ďalšia možnosť je elektrický príhrev motora na 220V .

Napsal: 22 zář 2012, 23:00
od krejča
live69 píše:Doma zmačknu, vidím že v autě 3 stupně ! Značku po druhé a za chvilku v autě 22 a motor 80! No nestojí to za to? :)
Ty děláš jako byjsi tam už tohle léto 3 stupně měl! :roll:

Napsal: 22 zář 2012, 23:04
od romanespana
ja myslim, ze v ceskejch podminkach neni treba vymejslet nejakej extrem system, ale jestli chce nekdo luxus, tak bud predehrev co se davalo do lebky u avie, nebo bufika, kterej sahne vic do srajtofle, ale vysledek je hezkej

Napsal: 23 zář 2012, 03:09
od amg124
Ten předehřev by mne zajímal. Rozepište se o tom trochu víc ať i laik pochopí co a jak udělat? Nebo jak přepojit ty hadice u olejového chladiče?Mám VW 1,9TD AAZ.

Napsal: 23 zář 2012, 07:32
od Lupino
krejča píše:
live69 píše:Doma zmačknu, vidím že v autě 3 stupně ! Značku po druhé a za chvilku v autě 22 a motor 80! No nestojí to za to? :)
Ty děláš jako byjsi tam už tohle léto 3 stupně měl! :roll:
ja třeba jo 21.9. jsem letos poprve škrabal venku 0stupnů ;)

Napsal: 23 zář 2012, 08:47
od Dozbec
xkain píše:Nebo ty jsi myslel připojit tu pojistku na samodržící relé, kdy by po hřátí na danou teplotu pojistka vypnula relé a znovu se relé nespustilo... nemít tam vypínač jen tlačítko... taky příjemná věc:o)
asi tak nějak mám tam vratnou tepelnou pojistku relátko a nějakou tu diodu nastartuju sepne se rele signál pro sepnutí beru od altíku mám to nsatavený na jednu svíčku právě z důvodu jízdy na krátkou tráť jak voda dosáhne určité teploty tak se systém vypne. je to udělaný tak aby to nezasáhlo do origo vyhřívání tudíž si to může ovládat i jednotka

Napsal: 23 zář 2012, 12:20
od xkain
amg124 píše:Ten předehřev by mne zajímal. Rozepište se o tom trochu víc ať i laik pochopí co a jak udělat? Nebo jak přepojit ty hadice u olejového chladiče?Mám VW 1,9TD AAZ.
Na tom přepojení hadic by nebylo nic složitého, ale chtěl bych, aby se k tomu vyjádřil někdo znalejší. proč je to zapojeno právě tímto způsobem. selský rozum mi říká, že pokud je sestava ohřátá, tak by mnělo být v topném okruhu 90 a to v ktérémkoliv místě, tutíž by mnělo vyhovoat i zapojení do serie, ale z nějakého důvodu je to zapojeno takto. já uvažuji o tom, že přepojím ty hadice do serie a zrychlím vodní pumpu, jelikož mám motor afn, který ji nemá v rozvodech, tak není problém změnit řemenici za menší a tím ji trochu zrychlit.

Napsal: 23 zář 2012, 12:21
od xkain
romanespana píše:ja myslim, ze v ceskejch podminkach neni treba vymejslet nejakej extrem system, ale jestli chce nekdo luxus, tak bud predehrev co se davalo do lebky u avie, nebo bufika, kterej sahne vic do srajtofle, ale vysledek je hezkej
Prosímtě, jakej předehřev myslíš? Nevím, tahle věc mi moc neříká... :?

Napsal: 23 zář 2012, 15:56
od live69
krejča píše:
live69 píše:Doma zmačknu, vidím že v autě 3 stupně ! Značku po druhé a za chvilku v autě 22 a motor 80! No nestojí to za to? :)
Ty děláš jako byjsi tam už tohle léto 3 stupně měl! :roll:
Léto ne ale zimu jo :) Ta dálka to tak ukázala ale nevím třeba to ňáky stupeň kecá!a hlavně je to teplota v autě! Ale je fakt že na teploměr už nekoukám ale jen mackam :D

Napsal: 23 zář 2012, 16:04
od martinsidlo
Když se zapnou všechny tři žhavky,během 20s fouká cca 70°C a pokud se nepřekročí cca 2000ot. (to ,aby se to moc nepromíchalo se studeným motorem) je možné od začátku jezdit jen v košili a nebo za deště s plně obsazeným autem.

Napsal: 23 zář 2012, 16:09
od hansdob
já mám ted připravený dvě příruby přes mezikus sešroubovaný k sobě takže 3 žhavky mám origo a 6 zhavek přidám a to bude fičák ( i na baterku a altík) (LOL)

Napsal: 23 zář 2012, 16:17
od mirek999
Dá se ta příruba sehnat zvlášť? Myslím s těma třema žhavičkama.
Půjde to na motor 1Z? Vždycky jsem to viděl jenom z dálky a na fotce, tak nemám představu. Co v tom je za žhavičky? Dají se vyměnit, při případné nefunkčnosti? Jaký to má odběr při plně zapnutých všech žhavičkách? Jak moc to přispěje k ohřevu motoru?
V zimě mi tolik nejde, aby bylo teplo v autě, ale radši bych, aby ten motor byl rychleji ohřátý a hned mi nepadala teplota, když stojím v koloně a mám puštěný ventilátor i na jedničku. Chtěl bych docílit konstantní teploty a rychlejšího ohřevu motoru při studeném startu.

Napsal: 23 zář 2012, 16:21
od xkain
já tu přírubu sundal z jednoho motoru na vrakáči za 50kč, žhavky jsou myslím normální a spotřeba jedné žhavky je tuším 20A

Napsal: 23 zář 2012, 17:02
od hansdob
pozadovany pocet kusu 3
napeti [V] 11
intenzita el. proudu [A] 14
Provedeni zhavici svicky ke zhaveni
Provedeni zhavici svicky tycova zhavici svicka
Rozměr klíče 12 mm
velikost závitu M 12x1,25
Celková délka (mm) 58
armatura [mm] 21
Stoupani kuzele 63°
druh konektoru M5 / 3Nm
mez unostnosti [Nm] 45
Utahovaci moment [Nm] 22


toto jsou ty žhavky do vody a nejsou schodný se žhavkama v TDI motoru na start.
Příruba zvlášt jde a na 1Z také jde já tam mám orig a ještě dvě ty příruby přes mezikus mám sešroubovaný (6dalších žhavek) a dám si je tam na hadici :-D