katalyzátor - ano / ne?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 23:30

Příspěvek od Kindlik »

ekologická debata . Pokud je ten kat KO jak někdo tvrdil že po nějakejch 180tis je , tak je už snad jedno , zda tam je , nebo ne ?a myslím že GIII bez katu oproti nějakým Aviim a podobný je asi celkem v pohodě (hm)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

jináč ten kat stojí asi trojku novej,pokud nepůjdeš kupovat originál (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

přesně tak stojí asi trojku a to neni tak hrozná investice
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Indi píše:Předem se omlouvám za svůj názor těm,kterým se toto nebude líbit.
Každý kdo žije v konzumní společnosti nemůže myslet ekologii vážně a jestli ano tak je pokrytec. Řešit tyhle věci na tomto fóru a v téhle sekci?To mi přijde celkem komické.Co třeba takhle, koupit elektromobil a vrazit ho do zásuvky u Temelína. Odpad dávám tam kde patří,abych o něj nezakop a na oleji neuklouz.
(LOL) (LOL) (LOL) dobre dobre
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“