katalyzátor - ano / ne?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 23:30

katalyzátor - ano / ne?

Příspěvek od Kindlik »

je lepší u TDI co má najeto tak cca 180tis nechávat katalyzátor ? Někdo mi tvrdil že to funguje jako špunt ve výfuku , tak zda by něčemu vadilo vyndat kat nebo zda tam musí zůstat . Díky
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

rozhodně s ním ven.. po 180tis. už je stejně dávno nefunkční a že to působí jako zátka je pravda. jediné co se změní, tak bude trochu víc slyšet pískat turbo. ale spíš venku než v autě za jízdy..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
herman pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 12:51
Bydliště: plzen

Příspěvek od herman pavel »

ja jsem vyndal katik a dal jsem vetsi trubku a jede to mnohem lip. :Ddoporucuji
schumi
Kindlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 23:30

Příspěvek od Kindlik »

super , děkuju . Nerad bych něco pokazil , tak se radši zeptám
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja jsem pro. Vyndej ho. Vyjetej olej splachni do zachodu. Teprve potom to bude ono.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

lt.kubosh píše:Ja jsem pro. Vyndej ho. Vyjetej olej splachni do zachodu. Teprve potom to bude ono.
přesně tak (LOL)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

lt.kubosh píše:Ja jsem pro. Vyndej ho. Vyjetej olej splachni do zachodu. Teprve potom to bude ono.
Ten olej souhlas, ale Kat je úplně jedno jestli ho máš nebo ne, nic v něm saze nespaluje, takže nějakým způsobem se ven dostat musí.Filtr pevných částic, to je jiná.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

on ten motor, ale neprodukuje jen ty saze
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

Souhlas, ale saze jsou ten největší problém, já to vztáhnul na ně vzhledem k prvnímu příspěvku, že působí jako špunt. :roll:
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

muj vejfuk : 60mm trubka od turba, zadny kat zadne tlumice - the best
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10338
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

KAT ven: Pro výkon motoru jednoznačně ANO / Pro ekologii jednoznačně NEE


Jde jen o to, co Tě jako člověka zajímá víc - zda osobní prospěch nepatrného významu nebo prospěch všech, jehož význam je celosvětový.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Marek77 píše:KAT ven: Pro výkon motoru jednoznačně ANO / Pro ekologii jednoznačně NEE


Jde jen o to, co Tě jako člověka zajímá víc - zda osobní prospěch nepatrného významu nebo prospěch všech, jehož význam je celosvětový.
hezky receno (noteeth) v tom pripade jsem strasny sobec a vsem se omlouvam (LOL)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Předem se omlouvám za svůj názor těm,kterým se toto nebude líbit.
Každý kdo žije v konzumní společnosti nemůže myslet ekologii vážně a jestli ano tak je pokrytec. Řešit tyhle věci na tomto fóru a v téhle sekci?To mi přijde celkem komické.Co třeba takhle, koupit elektromobil a vrazit ho do zásuvky u Temelína. Odpad dávám tam kde patří,abych o něj nezakop a na oleji neuklouz.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Jenze tady se neresi otazka "Odejit do hor, chovat kozu, svitit lojovou svickou a zit jako poustevnik."
Kdyby vyndani toho katalyzatoru zvedlo vykon o 30 - 50 koni, tak drzim hubu (a asi ho tam taky nemam), ale za ten prinost mi to proste prijde hloupe.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

přesně tady jde o princip trvale udržitelného rozvoje a aut je víc a víc japonci ti to řeší dobrovolně a češi ti to řeší ojebáváním technický prostě kup nový a je to pokud se ti ta investice zdá velká holt ho nekoupíš to je jen na tobě
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“