jinak RASTIKOS to ma perfektne udelane, pro pripadne zajemce o zvyseni vykonu muzu jako vzor vrele doporucit
pamatujte .. jediny problem bude spojka

Moderátoři: šulda, Moderátoři
RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forumja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku
je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti![]()
caoo
lukee píše:RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forumja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku
je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti![]()
caoo
Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?
iTD píše:lukee píše:RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forumja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku
je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti![]()
caoo
Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?
komůrky D i TD má stejný 23:1, jen přímej vstřik má méně kolem tech 19.