Felicia 1.9D + Sprint 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2006, 10:21

Příspěvek od octavia_66_tdi »

taky bych to osobne dal do te vany, je to jednodussi a kdyz by se nedejboze neco pokazilo bude to mnohem mene nakladnejsi


jinak RASTIKOS to ma perfektne udelane, pro pripadne zajemce o zvyseni vykonu muzu jako vzor vrele doporucit


pamatujte .. jediny problem bude spojka (crazy)
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 07:29

Příspěvek od lukee »

RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum ;) ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku

je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti :-)

caoo

Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

je to lepsi,ale neni to nutny chodi to i tak dobre
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a nějaký fotky tý Feldy TD by nebyly?
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

s kompresiou som nerobil nic. to bi bolo uz moc na mna
HUML; len to neviem a ani nemam moc casu sa stym bavit ak chces poslem ti to cez icq ako som uz poslal viacerym ludom z fora ktory to chcely.
caoo
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, dík už je mám
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

lukee píše:
RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum ;) ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku

je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti :-)

caoo

Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?


komůrky D i TD má stejný 23:1, jen přímej vstřik má méně kolem tech 19.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 07:29

Příspěvek od lukee »

iTD píše:
lukee píše:
RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum ;) ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku

je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti :-)

caoo

Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?


komůrky D i TD má stejný 23:1, jen přímej vstřik má méně kolem tech 19.

No já ač mám Alfonze, tak i přes to že mám TD, mám kompresi 19,5:1 u nepřímého vstřiku.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“