Stránka 2 z 2
Napsal: 04 dub 2007, 20:04
od octavia_66_tdi
taky bych to osobne dal do te vany, je to jednodussi a kdyz by se nedejboze neco pokazilo bude to mnohem mene nakladnejsi
jinak RASTIKOS to ma perfektne udelane, pro pripadne zajemce o zvyseni vykonu muzu jako vzor vrele doporucit
pamatujte .. jediny problem bude spojka

Napsal: 05 dub 2007, 13:40
od lukee
RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum

ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku
je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti
caoo
Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?
Napsal: 05 dub 2007, 14:33
od tomáš karbus
je to lepsi,ale neni to nutny chodi to i tak dobre
Napsal: 05 dub 2007, 18:56
od Huml
a nějaký fotky tý Feldy TD by nebyly?
Napsal: 05 dub 2007, 19:17
od RASTIKOS
s kompresiou som nerobil nic. to bi bolo uz moc na mna
HUML; len to neviem a ani nemam moc casu sa stym bavit ak chces poslem ti to cez icq ako som uz poslal viacerym ludom z fora ktory to chcely.
caoo
Napsal: 05 dub 2007, 20:26
od Huml
jj, dík už je mám
Napsal: 06 dub 2007, 10:18
od Smoke
lukee píše:RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum

ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku
je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti
caoo
Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?
komůrky D i TD má stejný 23:1, jen přímej vstřik má méně kolem tech 19.
Napsal: 06 dub 2007, 14:28
od lukee
iTD píše:lukee píše:RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum

ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku
je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti
caoo
Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?
komůrky D i TD má stejný 23:1, jen přímej vstřik má méně kolem tech 19.
No já ač mám Alfonze, tak i přes to že mám TD, mám kompresi 19,5:1 u nepřímého vstřiku.