Stránka 2 z 2

Napsal: 04 dub 2007, 20:04
od octavia_66_tdi
taky bych to osobne dal do te vany, je to jednodussi a kdyz by se nedejboze neco pokazilo bude to mnohem mene nakladnejsi


jinak RASTIKOS to ma perfektne udelane, pro pripadne zajemce o zvyseni vykonu muzu jako vzor vrele doporucit


pamatujte .. jediny problem bude spojka (crazy)

Napsal: 05 dub 2007, 13:40
od lukee
RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum ;) ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku

je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti :-)

caoo

Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?

Napsal: 05 dub 2007, 14:33
od tomáš karbus
je to lepsi,ale neni to nutny chodi to i tak dobre

Napsal: 05 dub 2007, 18:56
od Huml
a nějaký fotky tý Feldy TD by nebyly?

Napsal: 05 dub 2007, 19:17
od RASTIKOS
s kompresiou som nerobil nic. to bi bolo uz moc na mna
HUML; len to neviem a ani nemam moc casu sa stym bavit ak chces poslem ti to cez icq ako som uz poslal viacerym ludom z fora ktory to chcely.
caoo

Napsal: 05 dub 2007, 20:26
od Huml
jj, dík už je mám

Napsal: 06 dub 2007, 10:18
od Smoke
lukee píše:
RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum ;) ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku

je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti :-)

caoo

Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?


komůrky D i TD má stejný 23:1, jen přímej vstřik má méně kolem tech 19.

Napsal: 06 dub 2007, 14:28
od lukee
iTD píše:
lukee píše:
RASTIKOS píše:ok neripes!! ved si len napisal svoj nazor. nato je tu to forum ;) ja som to stihol za dve soboty a s tym odtokom do bloku no neviem neviem. jednoduchsie je navarit jeden holender ako vrtat a rezat zavity do bloku

je ties nikoho nenutim to robit len pisem moje skusenosti :-)

caoo

Jak jsi vyřešil kompresní tlaky? Pokud vím, atmosféra diesel má normálně kolem 25:1 kdežto u turba je to jen kolem 19:1 (u komůrkáčů), to jsi měnil i těsnění hlavy?


komůrky D i TD má stejný 23:1, jen přímej vstřik má méně kolem tech 19.

No já ač mám Alfonze, tak i přes to že mám TD, mám kompresi 19,5:1 u nepřímého vstřiku.