Ok, to udělám, ale co ta spotřeba oleje, není to moc? Auto má prodloužené servisní intervaly, takže se tam dával olej LL 5W30.UchoTD píše:to sanie vyčistit a tie rozvody na poriadok a auto pôjde ako má.
Špatně tahá a má vyšší spotřebu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže rozvody zkontrolovány a jsou na přípravky dobře. Udělal jsem ještě log skupiny 3 a 11+13. Co mám zkusit dál?
http://www.ulozto.cz/xE4LBad/log-01-003-xxx-xxx-csv
http://www.ulozto.cz/x4EGpCg/log-01-011-013-xxx-csv
http://www.ulozto.cz/xE4LBad/log-01-003-xxx-xxx-csv
http://www.ulozto.cz/x4EGpCg/log-01-011-013-xxx-csv
Zatím jsem nepokročil.
Rozvody jsou nastaveny na přípravky, úhel synchronizace vačky -3,6°, spotřeba na volnoběh 0,5÷0,6 l/hod při zahřátém motoru. Podtlakové hadičky zkontrolovány. Chyby na VAGu žádné. Udělal jsem ještě nějaké logy skupiny 3 a 11+13
http://www.ulozto.cz/xE4LBad/log-01-003-xxx-xxx-csv http://www.ulozto.cz/x4EGpCg/log-01-011-013-xxx-csv
Reálná spotřeba je teď 7,6l/100km. Jezdím 20% město, 30% krátké trasy do 20km, 30% delší trasy po okreskách a 20% dálnice. Nehoním to, s dieselem jezdit myslím si, že umím. Před tímto autem jsem měl Zafiru 2,2 a dokázal jsem jezdit stejné trasy v průměru za 5,2l/100km. Auto jsem měl u jednoho místního mechanika a ten i podle okamžité spotřeby PP poznal, že auto více žere, nicméně můj problém nevyřešil.
Potřeboval bych, aby se mi na autíčko podíval někdo, kdo těmto motorům rozumí, nejlépe z Jižní Moravy - bydlím u Prostějova.
Rozvody jsou nastaveny na přípravky, úhel synchronizace vačky -3,6°, spotřeba na volnoběh 0,5÷0,6 l/hod při zahřátém motoru. Podtlakové hadičky zkontrolovány. Chyby na VAGu žádné. Udělal jsem ještě nějaké logy skupiny 3 a 11+13
http://www.ulozto.cz/xE4LBad/log-01-003-xxx-xxx-csv http://www.ulozto.cz/x4EGpCg/log-01-011-013-xxx-csv
Reálná spotřeba je teď 7,6l/100km. Jezdím 20% město, 30% krátké trasy do 20km, 30% delší trasy po okreskách a 20% dálnice. Nehoním to, s dieselem jezdit myslím si, že umím. Před tímto autem jsem měl Zafiru 2,2 a dokázal jsem jezdit stejné trasy v průměru za 5,2l/100km. Auto jsem měl u jednoho místního mechanika a ten i podle okamžité spotřeby PP poznal, že auto více žere, nicméně můj problém nevyřešil.
Potřeboval bych, aby se mi na autíčko podíval někdo, kdo těmto motorům rozumí, nejlépe z Jižní Moravy - bydlím u Prostějova.
Touran 77kW BXE 2006
Rád se ti podívám na log, ale udělej ho pořádně... Blok 1, 3, 11 dohromady, na trojku (nejlíp do kopečka) od 1500ot. plnej až někam do 4000ot. 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Zdravím.Frenzy píše:Rád se ti podívám na log, ale udělej ho pořádně... Blok 1, 3, 11 dohromady, na trojku (nejlíp do kopečka) od 1500ot. plnej až někam do 4000ot.
Tady je log: http://www.ulozto.cz/xuA2T28/log-01-001-003-011-csv
Touran 77kW BXE 2006
"Nepotěšil ste mě, ani já vás nepotěším"
Turbo nabíhá celkem dobře, od 2100 do 2900ot. výrazně přefukuje (někde skoro o 400mbar), potom chcípne a tlačí konstantně 700-800mbar. Váha kopíruje průběh turba (je otázka, jestli váha dává takový hodnoty kvůli turbu, nebo naopak).
Olej v sání se mi nelíbí, nedýmí auto bíle? Aby turbo nežralo olej...
Pokud dáš ruku do ohně za těsnost hadiček a za jejich správný zapojení , tak bych zkontroloval N75 v akčních členek, jestli cvaká, nejlíp dát jinej z funkčního auta a to samý s váhou vzduchu, nebo na chvíli zkusit dát místo váhy diodu a aspoň rukou bych zkusil regulaci turba. Udělat log, dát ho sem a dál se uvidí.

Olej v sání se mi nelíbí, nedýmí auto bíle? Aby turbo nežralo olej...

Pokud dáš ruku do ohně za těsnost hadiček a za jejich správný zapojení , tak bych zkontroloval N75 v akčních členek, jestli cvaká, nejlíp dát jinej z funkčního auta a to samý s váhou vzduchu, nebo na chvíli zkusit dát místo váhy diodu a aspoň rukou bych zkusil regulaci turba. Udělat log, dát ho sem a dál se uvidí.

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Asi tě nepotěším, mám Tourana 2005-77kw BKC měsíc a druhé tankování plná nádrž 2x za sebou a skutečnost 8,09litru se zapnutým bufíkem (palubák říká 6,2l hehe), který si topí automaticky jen při nastartovaném motoru. Takže jsem taky zděšen. Spotřeba na volnoběh 0,5l. Elektrikář se díval VAGEM na chyby ale nic nenašel a na LOG nebyl čas. Teď čekám na kabel z číny a naloguju hned jak příjde, ale mám najeto 193tkm a asi je původní váha, tak to vidím tak trochu na ní, sice to tahá ale není to takovej odpich jako Golf 81kw. A ještě pozoruju, že když naložím plnej kotel motoru ve 2000 ot. tak trochu jako rezonuje (vibruje), ale dvouhmota je snad OK, tu poznám z Gofa kde jsem měnil, no nevím co to je za rezonanci, takovej syrovej zvuk a ten PD motor má děsně malej rozsah otáček, zatáhne v 1.900 a končí ve 3000 a pak je mrtvej, taky ten 6ti kvalt má kratší rychlosti tak se furt řadí. Jaký pocity máš ty? Oproti služební O2 77kw bxe ten turan nejede!
A o tom že TEPLÝ START a točení 10sec než to chytne je asi bolest všech PDček a to mám novou 74Ah-750A.

Z toho 6ti kvaltu jsem také zklamaný, měl jsem za to, že na šestku to bude při 130 točit míň. Připadá mi, že na Touranu 6 je totéž co u jiných aut 5. Netahá to tak jak by mělo, to ale určitě souvisí s mým problémem. Jel jsem s jiným 77kW Touranem a ten jel o poznání lépe. Problém s teplým startem nemám žádný, chytá za každých okolností na drc.Carlos TDI píše:Asi tě nepotěším, mám Tourana 2005-77kw BKC měsíc a druhé tankování plná nádrž 2x za sebou a skutečnost 8,09litru se zapnutým bufíkem (palubák říká 6,2l hehe), který si topí automaticky jen při nastartovaném motoru. Takže jsem taky zděšen. Spotřeba na volnoběh 0,5l. Elektrikář se díval VAGEM na chyby ale nic nenašel a na LOG nebyl čas. Teď čekám na kabel z číny a naloguju hned jak příjde, ale mám najeto 193tkm a asi je původní váha, tak to vidím tak trochu na ní, sice to tahá ale není to takovej odpich jako Golf 81kw. A ještě pozoruju, že když naložím plnej kotel motoru ve 2000 ot. tak trochu jako rezonuje (vibruje), ale dvouhmota je snad OK, tu poznám z Gofa kde jsem měnil, no nevím co to je za rezonanci, takovej syrovej zvuk a ten PD motor má děsně malej rozsah otáček, zatáhne v 1.900 a končí ve 3000 a pak je mrtvej, taky ten 6ti kvalt má kratší rychlosti tak se furt řadí. Jaký pocity máš ty? Oproti služební O2 77kw bxe ten turan nejede!A o tom že TEPLÝ START a točení 10sec než to chytne je asi bolest všech PDček a to mám novou 74Ah-750A.
Touran 77kW BXE 2006
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45