Stránka 2 z 4
Napsal: 04 lis 2012, 22:36
od kobe
UchoTD píše:to sanie vyčistit a tie rozvody na poriadok a auto pôjde ako má.
Ok, to udělám, ale co ta spotřeba oleje, není to moc? Auto má prodloužené servisní intervaly, takže se tam dával olej LL 5W30.
Napsal: 04 lis 2012, 23:15
od UchoTD
vymienaj pekne po 10 000 olej..veľmi mu ulahodíš,niesom zastanca LL.
Napsal: 17 lis 2012, 12:30
od kobe
Takže rozvody zkontrolovány a jsou na přípravky dobře. Udělal jsem ještě log skupiny 3 a 11+13. Co mám zkusit dál?
http://www.ulozto.cz/xE4LBad/log-01-003-xxx-xxx-csv
http://www.ulozto.cz/x4EGpCg/log-01-011-013-xxx-csv
Napsal: 17 lis 2012, 13:45
od UchoTD
treba doladit rozvod,aby bola spotreba 0,5l/hod
Napsal: 19 lis 2012, 06:58
od kobe
UchoTD píše:treba doladit rozvod,aby bola spotreba 0,5l/hod
Spotřeba na volnoběh je 0,5l/hod.
Napsal: 05 pro 2012, 18:53
od krajo9
doriesil si nejako ten svoj problem??? mam nieco podobne ako ty aby som vedel kam sa mam pohnut
Napsal: 06 pro 2012, 07:07
od kobe
Zatím jsem nepokročil.
Rozvody jsou nastaveny na přípravky, úhel synchronizace vačky -3,6°, spotřeba na volnoběh 0,5÷0,6 l/hod při zahřátém motoru. Podtlakové hadičky zkontrolovány. Chyby na VAGu žádné. Udělal jsem ještě nějaké logy skupiny 3 a 11+13
http://www.ulozto.cz/xE4LBad/log-01-003-xxx-xxx-csv http://www.ulozto.cz/x4EGpCg/log-01-011-013-xxx-csv
Reálná spotřeba je teď 7,6l/100km. Jezdím 20% město, 30% krátké trasy do 20km, 30% delší trasy po okreskách a 20% dálnice. Nehoním to, s dieselem jezdit myslím si, že umím. Před tímto autem jsem měl Zafiru 2,2 a dokázal jsem jezdit stejné trasy v průměru za 5,2l/100km. Auto jsem měl u jednoho místního mechanika a ten i podle okamžité spotřeby PP poznal, že auto více žere, nicméně můj problém nevyřešil.
Potřeboval bych, aby se mi na autíčko podíval někdo, kdo těmto motorům rozumí, nejlépe z Jižní Moravy - bydlím u Prostějova.
Napsal: 06 pro 2012, 11:14
od Frenzy
Rád se ti podívám na log, ale udělej ho pořádně... Blok 1, 3, 11 dohromady, na trojku (nejlíp do kopečka) od 1500ot. plnej až někam do 4000ot.

Napsal: 06 pro 2012, 21:22
od kobe
Frenzy píše:Rád se ti podívám na log, ale udělej ho pořádně... Blok 1, 3, 11 dohromady, na trojku (nejlíp do kopečka) od 1500ot. plnej až někam do 4000ot.

Zdravím.
Tady je log:
http://www.ulozto.cz/xuA2T28/log-01-001-003-011-csv
Napsal: 06 pro 2012, 23:05
od Frenzy
"Nepotěšil ste mě, ani já vás nepotěším"

Turbo nabíhá celkem dobře, od 2100 do 2900ot. výrazně přefukuje (někde skoro o 400mbar), potom chcípne a tlačí konstantně 700-800mbar. Váha kopíruje průběh turba (je otázka, jestli váha dává takový hodnoty kvůli turbu, nebo naopak).
Olej v sání se mi nelíbí, nedýmí auto bíle? Aby turbo nežralo olej...
Pokud dáš ruku do ohně za těsnost hadiček a za jejich
správný zapojení , tak bych zkontroloval N75 v akčních členek, jestli cvaká, nejlíp dát jinej z funkčního auta a to samý s váhou vzduchu, nebo na chvíli zkusit dát místo váhy diodu a aspoň rukou bych zkusil regulaci turba. Udělat log, dát ho sem a dál se uvidí.

Napsal: 18 pro 2012, 09:30
od Carlos TDI
Asi tě nepotěším, mám Tourana 2005-77kw BKC měsíc a druhé tankování plná nádrž 2x za sebou a skutečnost 8,09litru se zapnutým bufíkem (palubák říká 6,2l hehe), který si topí automaticky jen při nastartovaném motoru. Takže jsem taky zděšen. Spotřeba na volnoběh 0,5l. Elektrikář se díval VAGEM na chyby ale nic nenašel a na LOG nebyl čas. Teď čekám na kabel z číny a naloguju hned jak příjde, ale mám najeto 193tkm a asi je původní váha, tak to vidím tak trochu na ní, sice to tahá ale není to takovej odpich jako Golf 81kw. A ještě pozoruju, že když naložím plnej kotel motoru ve 2000 ot. tak trochu jako rezonuje (vibruje), ale dvouhmota je snad OK, tu poznám z Gofa kde jsem měnil, no nevím co to je za rezonanci, takovej syrovej zvuk a ten PD motor má děsně malej rozsah otáček, zatáhne v 1.900 a končí ve 3000 a pak je mrtvej, taky ten 6ti kvalt má kratší rychlosti tak se furt řadí. Jaký pocity máš ty? Oproti služební O2 77kw bxe ten turan nejede!

A o tom že TEPLÝ START a točení 10sec než to chytne je asi bolest všech PDček a to mám novou 74Ah-750A.
Napsal: 18 pro 2012, 18:20
od kobe
Carlos TDI píše:Asi tě nepotěším, mám Tourana 2005-77kw BKC měsíc a druhé tankování plná nádrž 2x za sebou a skutečnost 8,09litru se zapnutým bufíkem (palubák říká 6,2l hehe), který si topí automaticky jen při nastartovaném motoru. Takže jsem taky zděšen. Spotřeba na volnoběh 0,5l. Elektrikář se díval VAGEM na chyby ale nic nenašel a na LOG nebyl čas. Teď čekám na kabel z číny a naloguju hned jak příjde, ale mám najeto 193tkm a asi je původní váha, tak to vidím tak trochu na ní, sice to tahá ale není to takovej odpich jako Golf 81kw. A ještě pozoruju, že když naložím plnej kotel motoru ve 2000 ot. tak trochu jako rezonuje (vibruje), ale dvouhmota je snad OK, tu poznám z Gofa kde jsem měnil, no nevím co to je za rezonanci, takovej syrovej zvuk a ten PD motor má děsně malej rozsah otáček, zatáhne v 1.900 a končí ve 3000 a pak je mrtvej, taky ten 6ti kvalt má kratší rychlosti tak se furt řadí. Jaký pocity máš ty? Oproti služební O2 77kw bxe ten turan nejede!

A o tom že TEPLÝ START a točení 10sec než to chytne je asi bolest všech PDček a to mám novou 74Ah-750A.
Z toho 6ti kvaltu jsem také zklamaný, měl jsem za to, že na šestku to bude při 130 točit míň. Připadá mi, že na Touranu 6 je totéž co u jiných aut 5. Netahá to tak jak by mělo, to ale určitě souvisí s mým problémem. Jel jsem s jiným 77kW Touranem a ten jel o poznání lépe. Problém s teplým startem nemám žádný, chytá za každých okolností na drc.
Napsal: 18 pro 2012, 18:57
od burek
ja mam bls na volnobej 0.6 az 0.7 a spotreba 6.2 mesto - talkovy rychlejsi useky
Napsal: 19 pro 2012, 21:14
od senioring1
skúsil si či ti nepribrzďujú kolá ??
Napsal: 20 pro 2012, 06:19
od kobe
senioring1 píše:skúsil si či ti nepribrzďujú kolá ??
Kola nepřibržďují, to jsem vyloučil hned na začátku.