Bora 81kW AHF nemá výkon,vše zkontrolováno!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ale práveže čítal :)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

acryll píše:ale práveže čítal :)
Tak ještě jednou..logování máme za sebou a veškeré hodnoty jsou naprosto v pořádku..Bubliny do čerpadla nejdou!!Váha naprosto v pořádku,tlak i N75 taky OK..
Takže další logování je řekl bych zbytečné..Až budou zkontrolované tlaky a bude vyzkoušeno bez katu,tak se opět ozvu..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Re: Bora 81kW AHF nemá výkon,vše zkontrolováno!

Příspěvek od acryll »

RudisTDic píše:dává..jen předvstřik se mi zdá malý - ve 4tis ot. cca 15° (v softu při těchto ot. 37°)
faktor : 0,01
pri 4000rpm@40mg/str 15,08°

posli tie logy, ja by som si ich chcel (z vlastneho zaujmu) pozriet :)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Já dělal log pouze váhy,turba a dávky nafty po vyčištění turba..pak jsme to logovali za jízdy bez záznamu..takže nemám co poslat..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ja si myslim, ze nahravat to ma vyznam... je dobre si to potom v klude pozriet, a sledovat suvislosti:) a obcas sa to proste hodi, mat to ulozene

ja som sa pytal na ten log jednak kvoli tomu, ze by v nom mohol byt prejav zavady,a jednak kvoli tomu, ze sa tam moze ukazat nejaky "vzor/prejav" ktory by nam mohol pomoct v buducnosti v urceni rovnakej zavady (ked sa odhali pricina (noteeth) )

osobne preferujem (pouzivam VAG nejakej novsej verzie)
- advanced measuring blocks (daju sa vybrat len udaje, ktore ma zaujimaju, nemusia sa nacitavat vsetky udaje z blokov, co ma za nasledok castejsie vzorkovanie)
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Takže tlaky zkontrolovány a jsou naprosto v pořádku..katík nahrazený trubkou a bez výsledku..Na co se mám tedy teď zaměřit???Auto nezakouří ani bez katíku..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

za mňa: dodávka paliva
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3733
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak to zkus projet na flašku, když to nechce hulit ani osoftěný.
Oct asv 2000, DieselPower
jan.suchy
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 24 črc 2012, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.suchy »

dodavka paliva cerpadlo, trysky, pokud turbo fouka co ma
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Do čerpadla to jde bez bublin,tam bych problém neviděl..spíše mě napadlo,že by mohly být špatně nastavený vstřiky,,jsou tam namontěný z EU3,,tak jestli nejsou nastavený vysoký otevírací tlaky..
Octavia II RS
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

jednou jsem se takhle spálil na vstřikach z automatu kde hlava čerpadla je11mm a na 10mm co jsem měl v autě to jelo jak sdi hodil jsem ty svoje stare zpět a jelo opet normalně.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja mam vstreky 190, dal som ich nastavit na 220 a auto ide jak pila, len som musel pridat na volnobeznej davke.
Skus tam nastavit 3mg. Asi by som pozeral tymto smerom.
vacsi problem bude prietok nez otvaraci tlak.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

mg nastavit nejdou..musel jsem hýbat vrškem čerpadla,abych to vůbec shodil na 4mg..bylo cca 6.5mg..nastavením na 4mg to trochu ožilo..za chvilku budu zkoušet vstřiky z mého vozu,,tak uvidím jestli to pomůže..když nee,tak asi pak bude KO čerpadlo..páč už mě nic jinýho nenapadá.. :(
Octavia II RS
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

podla mna je to isto tryskami, ak chces aby to ako tak slo budes musiet hybat vrskom cerpadla mozno az na 2mg.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak jsem v koncích..dal jsem svoje vstřiky (S764) a žádná změna,absolutně bez kouře..tak jsem vypnul váhu a nechal jsem dávku 50mg,při podlaze v nízkých otáčkách to hodilo bubáka,ale na výkonu opět beze změny!!takže ikdyž jsem tam nahnal naftu,tak je spodek úplně KO a do otáček to taky moc slavně neleze..

ZA KAŽDOU DOBROU RADU BUDU VELICE VDĚČNÝ!! :(
Octavia II RS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“