Altík dobíjí málo..?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Tak jsem vyuzil elektronika v praci vzal velkej profi merak a slo se k autu.Baterka 12,35V po nastartovani 14V a pri pridani plynu lehce stoupal, coz by nemel ze.Klidovej odber ihned po zamceni 500mA a po par sekundach spadl na 60mA prikladam neco GSM modulu.Altik primo sme zapomeli zmerit..:((Jinak je tam 120A Bosch
Elektronika Renault baterka 12,5V a po nastartovani dobiji 14,6 V!
Vi nekdo kde ve vagu jsou hodnoty altik, zatizeni..?
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

BACHA na jednu VELMI PODSTATNOU věc... předpokládám, že ten Rencek je novej a již má novou Ca baterku a ne klasické Pb... na klasické Pb je 14,6V už moc ;)
GIV Variant TDi ???kW
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Ne ne je to starej Scenic a baterku co tam ma vypada ze pamatuje 1. svetovou a maka mu no.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5184
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Bosch má dávat 14,4-14,5V a stále bez ohledu na zatížení a vytížení.Nedáváli,máš někde botu.Buď přechodový odpor ve vedení od altíku,špatný regulátor ale i diody to dovedou.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

No jak koukám, tak jste z toho tématu udělali vyšší dívčí. Z mojí zkušenosti je 13,8V v pohodě. Mám to v O1 od doby kdy ji mám, a za ty roky problém neni. 14,2V je sice hezká hodnota, ale neni to žádný dogma. Napětí v autě se dost řídí stavem baterky. Měřim na baterce a pokud se mi to nezdá, tak se s tim zabejvám.

Najmis má ted hlavu v pejru, jestli opravit altik nebo ne. Já řikám neřeš to a jezdi. Pokud to dobře startuje, baterka je dolitá a nechrastí napínák.
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Diky za reakci...nejsem z toho vyplasenej, jen zima na krku, webasto pbezi 2x denne a kazda desitka V se hodi..12,3V na baterce v tomhle pocasi si myslim neni nic moc..
No mrknu na kabel, kontakty a kdyz nekdo napovi s tim vagem tak kouknu i tam..:)
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

to napetie je najlepsie sledovat cez vag tam mas istotu ;)mne raz zly merak ukazoval dobijanie na volnobehu 16V a na diagnostike 14,2 takze na merak by sa nespoliehal (wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sparco gti píše:to napetie je najlepsie sledovat cez vag tam mas istotu ;)mne raz zly merak ukazoval dobijanie na volnobehu 16V a na diagnostike 14,2 takze na merak by sa nespoliehal (wallbash)
já to dělám tak že naměřím nesmysl a vemu další měřák

měřit vagem je sice dobré ale co je na baterce, nebo na jiném místě

nemusí být pravda
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

najmis píše:Diky za reakci...nejsem z toho vyplasenej, jen zima na krku, webasto pbezi 2x denne a kazda desitka V se hodi..12,3V na baterce v tomhle pocasi si myslim neni nic moc..
No mrknu na kabel, kontakty a kdyz nekdo napovi s tim vagem tak kouknu i tam..:)
na vag se ani nekoukej miloš ti to napsal přesně to že má jednotka na diag 14v je pěkný ale pokud ti to nejde do baterky tak ji brzo odrovnáš a nebo nenastartuješ.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

12,3V na baterce, která by se teoreticky měla dobít cestou do práce tak, aby měla v ok stavu v klidu 12,6V je málo podle mne. zaskoč někam do kšeftu s baterkama nebo servisu a většinou zadarmo ti změří stav baterky i dobíjení. je to otázka 5ti minut.
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Milos:Verim vic meraku, na vag sem chtel mrknout spis pro zajimavost a taky spis kvuli zatizeni co ukaze...nicmene uz to ze altik po pridani plynu lehce zvedne dobijeni neni uplne o.k. jako napeti 12,3V..nemam rad prekvapeni a kor v zime..;)
S tim zdarma zmerenim nevim kde bych u nas pochofil..:)Vylozene prodejna baterii nebo zastoupeni nejaky znacky tady neni a bezny elektroservis nauctuje tak 800Kc to zame smejdi.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

vag je zbytečný, ukazuje vždy méně, než voltmetr na baterce.
co se týče změření aku, tak záleží odkud jsi, ale každopádně když obejdeš pár servisů a poptáš se, tak max. za "na kafe" to někdo změří. připojí jen 2 svorky na aku a zmáčkne 3x tlačítko.
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Shodou náhod ted řešil altík soused na Pajeru..diodovej mustek k.o. Že pojede k jednomu opraváři altíku a starteru tady..No jel sem s ním že se optám na ten muj..Takovýho borce sem ještě neviděl.. :D dědek tak 60 roku šedivej jak nevím co, ruce totálně zasraný a štoural se v nějakým mega alternátoru...všude hafo dílu a krámu, mašina na testování a nevím co ještě..sousedoj se na to hned podíval, ikdyž dělal puvodně jinej altík.. odpájel kabely, rozdělal, proměřil a k.o. mustek druhej den ho měl ..paráda.
Mě pravil že 14V je o.k. ikdyž novej prej má dávat 14,5V a že nesmí jít pod 13,5V při zátěži..Tak budu ve střehu a kdyžtak vím kam zajet.
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“