Stránka 2 z 2

Napsal: 11 dub 2007, 21:06
od tomáš karbus
presne jak pise andre kdyz uz tak hned od turba a ten hluk je tez dost velky a hlavne pokud to mas na normalni jezdeni tak sori ja jsem trochu
ekolog a zda se mi,ze to auto chodi slusne i tak vzdyt neni problem pred nakym planovanym sprintem ten vejfuk prehodit zabere to tak hodku
,vzdyt i se seriovim vyfukem se dostanes na krasny vykon.

Napsal: 11 dub 2007, 21:08
od Jim
a není tam nějaký rozdíl v hluku, když je ta 60mm trubka na starších autech typu GI, GII TDI nebo na novějších jako O1, GIV? třeba mvoleskův GolfIV mi nepřišel nesnesitelně hlučnej, i když rozdíl proti mé Octavii je tam znatelný....

Napsal: 11 dub 2007, 21:10
od Kuca
Nějakej ladák na konec to asi chce.Zatim mam jen 60 trubku a na volnoběh to syčí jak had.

Napsal: 11 dub 2007, 21:31
od Dukes
Jim píše:a není tam nějaký rozdíl v hluku, když je ta 60mm trubka na starších autech typu GI, GII TDI nebo na novějších jako O1, GIV? třeba mvoleskův GolfIV mi nepřišel nesnesitelně hlučnej, i když rozdíl proti mé Octavii je tam znatelný....
Naprosto s tebou souhlasim.
FabkaRS je mnohem lépe odhlučněná než G2 ,takže když je něco moc v G2,tak to neplatí všeobecně. ;)

Napsal: 11 dub 2007, 21:34
od ignarus
No tak po všech těch názorech to asi nechám tak jak to je. Je pravda, že do města na ježdění to nebude.

Napsal: 11 dub 2007, 21:58
od tomáš karbus
jo to je v kabině to neslyšíš :D a ted vážně,mněl jsem možnost byt pri tom kdyz se tohle delalo na golfIV-sice to bylo mene hlucne nez treba na golfII,ale to mi spis prislo umistenim-protoze mi vysvetli jake to muze mit jine odhlucneni a take asi splodinami u mechaniky to je uplne o necem jinym-stejne mi to,ale pride pro normalni provoz zbytecne

Napsal: 12 dub 2007, 20:17
od renno.o
Jen se chci zeptat,ta 60 trubka má být před tlumičem?Kat vyndat a dát tam 60 trubku?Já uvažuju na Golfa IV něco vymyslet.Ale nesmí to bát hlučný!