Stránka 2 z 2

Napsal: 30 dub 2007, 21:02
od Mikytdi
jj je to potvora,byla spinava jako svine,ne bordelem ale prachem... co by clovek chtel po 150tis

Napsal: 01 kvě 2007, 20:47
od octavka19tdi
Me to taky delalo ale u AHF motoru.Vaha rok nova. A po vymene N75 to taky zacalo do kopcu od 2tis-3tis cukat.Vyresil jsem to tak ze jsem natankoval Shell V power Diesel ,utahl u N75 ty hadicky a promazal tu tyčinku do turba a uz to zase jezdi jako das.

Napsal: 01 kvě 2007, 22:11
od Huml
Mikytdi píše:jj je to potvora,byla spinava jako svine,ne bordelem ale prachem... co by clovek chtel po 150tis
jj u váhy to má taky tydle příznaky, ale většinou ještě provázený snížením výkonu, na to sis nestěžoval :)

Napsal: 02 kvě 2007, 20:22
od oktan
nezapomeň si rovnou vyčistit nebo spíše vyměnit vzduchový filtr...

Napsal: 03 kvě 2007, 05:58
od váha
stejně bych ještě jen tak ze srandy nalogoval tlak turba...najdi si moje téma cuká nad 3000ot. nebo tak něco

Napsal: 05 kvě 2007, 06:51
od Mikytdi
mam už i novej vzduch. filtr a ted to jede jako uplne jinak,motor tahne v celej rozsahu otacek a hlavne hladce.jsem spokojenej,Turbo fouká jako u autobusu (rofl)

Napsal: 05 kvě 2007, 07:27
od netopier
mne robilo to iste a zistil som ze kabel ktory ide do cerpadla odspodu drel o vyvaazovacie teleso napinacej kladky, a hadzal skrat... zaizolovane - uz to nerobi ..teda zatial :)