GTB 1756VK Vlnovec- výfuk, jaký průměr?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Udělat to podobně jako třeba tady, s tím že nevím, jestli ten vlnovec není moc krátký. http://www.hothatchshop.cz/vw/polo-9n-0 ... k-989.html
Jinak větší vlnovec se sehnat dá. Viděl jsem i 90mm http://www.mdily.cz/catalog/product/vie ... ily_pohled
Je lepší pletec s opletem vně i uvnitř, nebo radši uvnitř s pružnou trubkou. Aby to něco vydrželo.
Jinak větší vlnovec se sehnat dá. Viděl jsem i 90mm http://www.mdily.cz/catalog/product/vie ... ily_pohled
Je lepší pletec s opletem vně i uvnitř, nebo radši uvnitř s pružnou trubkou. Aby to něco vydrželo.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Rozhodne bych ani nahodou nedaval vlnovec jako soucast te komory. Ja mam vlnovec prumer 70 nebo 75 a v klidu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Forest- Takže vlnovec tedy jako součást nepoužívat? Důvod? Jak máš v e-shopu ty centrické redukce, jsou všechny rozměry redukcí stejně dlouhé-délka?
mirulu- Ty jsi použil prosimtě ty exentrické redukce jaký rozměr? A materiál, máš nějaký odkaz?
mirulu- Ty jsi použil prosimtě ty exentrické redukce jaký rozměr? A materiál, máš nějaký odkaz?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
já to pohaním asi všem
nemyslím si že z hlediska proudění je dobré něco rozšiřovat a pak zužovat, protože při zůžení je venturiho efekt (nárúst rychlosti a tlaku) a taky turbolence.
chtělo by to změřit před a po nebo vrazit měření tlaku za turbem, ale bavíme se v řádech pár koníčků od ideálu....
nemyslím si že z hlediska proudění je dobré něco rozšiřovat a pak zužovat, protože při zůžení je venturiho efekt (nárúst rychlosti a tlaku) a taky turbolence.
chtělo by to změřit před a po nebo vrazit měření tlaku za turbem, ale bavíme se v řádech pár koníčků od ideálu....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
subz3ro_tdi píše:@Jeny: To uz sa da nazvat plnohodnotny downpipe...ale ten vlnovec tam mas tiez skor na okrasu, rovnako ako Dreamer...
![]()
Chalani hadam nemyslite ze 10cm vypletu vam poberie vsetky kmity motora, toto je vlnovec tak na 1.4 benzinovy motor, nie na 2xx PS diesel
ATD - ASZ

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Takhle jsem si nechal soustružníkem upravit turbo. Výfukovou část a to náběh z výstupu na výfuk do konusu viz.

Zvažuji, zda mám dát centrickou redukci dovnitř výstupu, pro plynulejší náběh od vrtule, jak to má mirulu a pak pokračovat buď klenutým dnem, nebo centrickou redukcí, atd... . Nebo přivařit hned z vnějška na přírubu klenuté dno, nebo centrickou redukci.
Trošku po vzoru náběhu od Bódi

nebo mirulu


Zvažuji, zda mám dát centrickou redukci dovnitř výstupu, pro plynulejší náběh od vrtule, jak to má mirulu a pak pokračovat buď klenutým dnem, nebo centrickou redukcí, atd... . Nebo přivařit hned z vnějška na přírubu klenuté dno, nebo centrickou redukci.
Trošku po vzoru náběhu od Bódi

nebo mirulu

Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
-
r.martinec
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vlnovec bych nepouzival, bral bych to jako kontraproduktivni, protoze downpipe slouzi prave k usmerneni proudeni, takze asi se tu shodneme, ze k tomu by vlnovec neprispel.jirius1 píše:Forest- Takže vlnovec tedy jako součást nepoužívat? Důvod? Jak máš v e-shopu ty centrické redukce, jsou všechny rozměry redukcí stejně dlouhé-délka?
mirulu- Ty jsi použil prosimtě ty exentrické redukce jaký rozměr? A materiál, máš nějaký odkaz?
Jinak pouziti excentrickych redukci bych se osobne vyvaroval z duvodu (rekneme laicky) rozdilneho proudeni a tlaku podel sten.
Redukce nejsou stejne dlouhe a mohou byt znacne odlisne (zalezi na vyrobci), proto to nemam v e-shopu uvedeno a sdeluji pripadne info na vyzadani dle aktualni skladove zasoby.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Foreste, tak tě budu muset asi kontaktovat, ať vím, co máš
a potom se zase pohnu o kousek dál.
Posílám ti v SZ graf, jak jsem slíbil.
Stále zvažuji, zda má dát na potrubí zpět katalizátor, či ne.
Zvažuji tam dát nazpět katalizátor s ASZ, nebo koupit nějaký univerzál na větší objem motoru. Nechali byste výfuk bez katu, nebo ho tam dát.
Posílám ti v SZ graf, jak jsem slíbil.
Stále zvažuji, zda má dát na potrubí zpět katalizátor, či ne.
Zvažuji tam dát nazpět katalizátor s ASZ, nebo koupit nějaký univerzál na větší objem motoru. Nechali byste výfuk bez katu, nebo ho tam dát.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
-
Blitzkrieg
- Sběrač informací
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 úno 2011, 09:47
- Bydliště: Košice
pomoc?
nazdar,nazdar hoši, sa zapojim ako laik s otazkou vedel by mi niekto z vas pozvarat takuto tu srandu od turba s tou down pipkou na vyfuk ktory sa mi vala v garazi, proste ja mam kompletku len si myslim ze ten zaciatok nebude presne pasovat. Ak sa niekto tym zaoberate,alebo niekoho poznate poprosim vas cez SZ

