GTB 1756VK Vlnovec- výfuk, jaký průměr?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Udělat to podobně jako třeba tady, s tím že nevím, jestli ten vlnovec není moc krátký. http://www.hothatchshop.cz/vw/polo-9n-0 ... k-989.html

Jinak větší vlnovec se sehnat dá. Viděl jsem i 90mm http://www.mdily.cz/catalog/product/vie ... ily_pohled

Je lepší pletec s opletem vně i uvnitř, nebo radši uvnitř s pružnou trubkou. Aby to něco vydrželo.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Rozhodne bych ani nahodou nedaval vlnovec jako soucast te komory. Ja mam vlnovec prumer 70 nebo 75 a v klidu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Forest- Takže vlnovec tedy jako součást nepoužívat? Důvod? Jak máš v e-shopu ty centrické redukce, jsou všechny rozměry redukcí stejně dlouhé-délka?
mirulu- Ty jsi použil prosimtě ty exentrické redukce jaký rozměr? A materiál, máš nějaký odkaz?
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já to pohaním asi všem :D
nemyslím si že z hlediska proudění je dobré něco rozšiřovat a pak zužovat, protože při zůžení je venturiho efekt (nárúst rychlosti a tlaku) a taky turbolence.
chtělo by to změřit před a po nebo vrazit měření tlaku za turbem, ale bavíme se v řádech pár koníčků od ideálu....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

subz3ro_tdi píše:@Jeny: To uz sa da nazvat plnohodnotny downpipe ;) ...ale ten vlnovec tam mas tiez skor na okrasu, rovnako ako Dreamer... (noteeth)
Chalani hadam nemyslite ze 10cm vypletu vam poberie vsetky kmity motora, toto je vlnovec tak na 1.4 benzinovy motor, nie na 2xx PS diesel 8)

ATD - ASZ :( :) 4hrab :D
Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

takhle vypada prvni dil s prirubou na gtb1756vk na 4x4 pro turbokit co nabizi boda je to upravena serie slo to rychle :))) je tam kuzel pro plynulej odvod plynu


Obrázek
Obrázek
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Takhle jsem si nechal soustružníkem upravit turbo. Výfukovou část a to náběh z výstupu na výfuk do konusu viz.
Obrázek

Zvažuji, zda mám dát centrickou redukci dovnitř výstupu, pro plynulejší náběh od vrtule, jak to má mirulu a pak pokračovat buď klenutým dnem, nebo centrickou redukcí, atd... . Nebo přivařit hned z vnějška na přírubu klenuté dno, nebo centrickou redukci.

Trošku po vzoru náběhu od Bódi
Obrázek
nebo mirulu
Obrázek
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Proboha naco tam cpete ty pruměry?Na 1756 stačí naprosto 60mm poněvač největší špunt je vyfukovka na turbu.Je vidět,že spousta lidí si stále myslí,že větší je lepší. :D
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

já mám 57mm a funguje také,.60mm vlnovec a zbytek origo bez katu.nezaznamenal jsem nějaký velký problém.že by mi mi chyběls 3PS asi nepoznám,.
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

Mam seriovej agr vyfuk i s katem akorat je prvni dil vyfuku upravenej ze 4x4 110kw myslim 55mm vnejskem z turbaa jde myslim 45.25mm me to nic nedela ale bodovi ten kuzel delal houkani jak sanitka :-)
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Houkani dela turbo, osekany lopatky nebo nevyvazene
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

Smoke píše:Houkani dela turbo, osekany lopatky nebo nevyvazene
Rikal ze kdyz udelal vyfuk jinak skoro to zmizelo me malicko houka studeny ohraty parada
o1 agr 4x4, 12mm, race 520, gtb1756v, 55 fmic 60
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jirius1 píše:Forest- Takže vlnovec tedy jako součást nepoužívat? Důvod? Jak máš v e-shopu ty centrické redukce, jsou všechny rozměry redukcí stejně dlouhé-délka?
mirulu- Ty jsi použil prosimtě ty exentrické redukce jaký rozměr? A materiál, máš nějaký odkaz?
Vlnovec bych nepouzival, bral bych to jako kontraproduktivni, protoze downpipe slouzi prave k usmerneni proudeni, takze asi se tu shodneme, ze k tomu by vlnovec neprispel.

Jinak pouziti excentrickych redukci bych se osobne vyvaroval z duvodu (rekneme laicky) rozdilneho proudeni a tlaku podel sten.

Redukce nejsou stejne dlouhe a mohou byt znacne odlisne (zalezi na vyrobci), proto to nemam v e-shopu uvedeno a sdeluji pripadne info na vyzadani dle aktualni skladove zasoby.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Foreste, tak tě budu muset asi kontaktovat, ať vím, co máš :) a potom se zase pohnu o kousek dál. :-)
Posílám ti v SZ graf, jak jsem slíbil.

Stále zvažuji, zda má dát na potrubí zpět katalizátor, či ne.

Zvažuji tam dát nazpět katalizátor s ASZ, nebo koupit nějaký univerzál na větší objem motoru. Nechali byste výfuk bez katu, nebo ho tam dát.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Blitzkrieg
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 14 úno 2011, 09:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

pomoc?

Příspěvek od Blitzkrieg »

nazdar,nazdar hoši, sa zapojim ako laik s otazkou vedel by mi niekto z vas pozvarat takuto tu srandu od turba s tou down pipkou na vyfuk ktory sa mi vala v garazi, proste ja mam kompletku len si myslim ze ten zaciatok nebude presne pasovat. Ak sa niekto tym zaoberate,alebo niekoho poznate poprosim vas cez SZ
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“