E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak již vyměněno: žhavící svíčky, jednotka žhavení, přívodní kabel k jednotce žhavení, vstrikovače, regulátor tlaku a čidlo tlaku na railu, váha vzduchu, čidlo vaček, řídící jednotka motoru, čidlo teploty, vysokotlaké čerpadlo a lambda sonda. Změřeny tlaky motoru, ty jsou OK, nový soft všech jednotek. Teď jsem ale zjistil, že po natankování plné nádrže je to o dost lepší, někdy to nekolísá vůbec, spíš to zakolísá po opětovném nastartování po pár minutách. Studené starty se ale nezměnily. Tak buď je to tím, že se nafta cirkulací více ochladí, nebo ještě zkusit čerpadlo v nádrži, případně jeho jednotku? Ještě také není vyzkoušeno čidlo otáček na klice, je tam dost blbý přístup.
Není nějaký jiný typ?
Není nějaký jiný typ?
Ještě se mi nezdá spotřeba, na dálku 6,5, po městě 11l. Ukazuje někomu také ručička okamžité spotřeby při dojíždění (před zastavením) a podřazení automatu nárůst spotřeby cca až k 15l? Nevím zda je to normální jev? Myslím, že auto asi tolik ve skutečnosti nežere, nemá k tomu dúvod jede a zrychluje lehce a já jezdím s velice lehkou nohou. Možná to jenom špatně vypočítává a může to souviset s tou mou stále nevyřešenou závadou kolísáni volnoběhu, i když teď s plnou nádrží se to neprojevuje. Musím počkat, až něco najedu, dotankovat plnou a spočítat skutečnou spotřebu.
Zdravim. Tak jak jste to dořešili nebo při letních teplotách problémy uplně přestaly?
Mám teď totéž auto E91 320d 120kW a přijde mi že někdy na volnoběh trochu "houpají" kolísají otačky, nemám zatím vysledováno při jakém zahřátí motoru, ale když si toho všimnu motor je asi zahřátý, není to nějak pravidelé prostě občas zakolísají a někdy cítit jak to i zacuká s celým autem. Při jízdě při mírném přidání plynu -akceleraci je občas cítit taky takové mírné cuknutí - zakolísání... může to být asi rozdílný problém než se tu řešil, ale pokud by někoho napadalo čím by to mohlo být...díky.
Mám teď totéž auto E91 320d 120kW a přijde mi že někdy na volnoběh trochu "houpají" kolísají otačky, nemám zatím vysledováno při jakém zahřátí motoru, ale když si toho všimnu motor je asi zahřátý, není to nějak pravidelé prostě občas zakolísají a někdy cítit jak to i zacuká s celým autem. Při jízdě při mírném přidání plynu -akceleraci je občas cítit taky takové mírné cuknutí - zakolísání... může to být asi rozdílný problém než se tu řešil, ale pokud by někoho napadalo čím by to mohlo být...díky.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Ta okamžitá spotřeba je normální, vmem si když dojíždíš třeba rychlostí 10km/h, tak by to auto jelo 100km 10hodin a když to na volnoběh bere třeba litr na hodinu, tak jsi hned na 10ti litrech. A auto když dojíždí, tak už to převodovka tolik netáhne, resp otáčky by byly pod vonoběhem, kdyby to bylo napřímo a je třeba nasadit dávku pro udržení volnoběhu .Kortys píše:Ještě se mi nezdá spotřeba, na dálku 6,5, po městě 11l. Ukazuje někomu také ručička okamžité spotřeby při dojíždění (před zastavením) a podřazení automatu nárůst spotřeby cca až k 15l? Nevím zda je to normální jev? Myslím, že auto asi tolik ve skutečnosti nežere, nemá k tomu dúvod jede a zrychluje lehce a já jezdím s velice lehkou nohou. Možná to jenom špatně vypočítává a může to souviset s tou mou stále nevyřešenou závadou kolísáni volnoběhu, i když teď s plnou nádrží se to neprojevuje. Musím počkat, až něco najedu, dotankovat plnou a spočítat skutečnou spotřebu.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

čoveče octa měla tuším 0,6l, kolik má 6ti vál ani nevím.Kortys píše:Ten nárůst před zastavením je opravdu normální, potvrdilo mi to více majitelů. Nicméně bych řekl, že spotřebu normální nemám, dlouhodobá 9,8l(80% město). Spotřeba na volnoběh 1l/hod, což je také moc.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
EGR má byt na volnobeh zavrety ale niekedy to tak nieje a ked sa v nom odlepi ta struska tak to koliše na volnobehu.Kortys píše:Klapky byly odpojeny a EGR nevím, ale ten je na volnoběh zavřený přeci a způsobuje kolísání ve vyšších otáčkách.
Hlavně jde o to, že to dělá jen při souběhu těch teplot, venku pod +8 a motor nad 74st. To je to nejzáhadnější!
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi