E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Tak již vyměněno: žhavící svíčky, jednotka žhavení, přívodní kabel k jednotce žhavení, vstrikovače, regulátor tlaku a čidlo tlaku na railu, váha vzduchu, čidlo vaček, řídící jednotka motoru, čidlo teploty, vysokotlaké čerpadlo a lambda sonda. Změřeny tlaky motoru, ty jsou OK, nový soft všech jednotek. Teď jsem ale zjistil, že po natankování plné nádrže je to o dost lepší, někdy to nekolísá vůbec, spíš to zakolísá po opětovném nastartování po pár minutách. Studené starty se ale nezměnily. Tak buď je to tím, že se nafta cirkulací více ochladí, nebo ještě zkusit čerpadlo v nádrži, případně jeho jednotku? Ještě také není vyzkoušeno čidlo otáček na klice, je tam dost blbý přístup.
Není nějaký jiný typ?
Nessa
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 08 dub 2013, 17:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nessa »

a nemohlo by to jen tak být ve filtru paliva...???
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Ne, ten je samozřejmě, měněný, nenapadlo mě to ani psát.
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Ještě se mi nezdá spotřeba, na dálku 6,5, po městě 11l. Ukazuje někomu také ručička okamžité spotřeby při dojíždění (před zastavením) a podřazení automatu nárůst spotřeby cca až k 15l? Nevím zda je to normální jev? Myslím, že auto asi tolik ve skutečnosti nežere, nemá k tomu dúvod jede a zrychluje lehce a já jezdím s velice lehkou nohou. Možná to jenom špatně vypočítává a může to souviset s tou mou stále nevyřešenou závadou kolísáni volnoběhu, i když teď s plnou nádrží se to neprojevuje. Musím počkat, až něco najedu, dotankovat plnou a spočítat skutečnou spotřebu.
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Tak ta plná nádrž na to také nemá vliv, vytankovali jsme ji a už to neudělá. Jedině to tedy bude souviset s venkovní teplotou, oteplilo se akorát v tu dobu co jsem tankoval. Teď se s tím už nedá nic dělat, až na podzim.
Tomster
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 16 črc 2012, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomster »

Zdravim. Tak jak jste to dořešili nebo při letních teplotách problémy uplně přestaly?
Mám teď totéž auto E91 320d 120kW a přijde mi že někdy na volnoběh trochu "houpají" kolísají otačky, nemám zatím vysledováno při jakém zahřátí motoru, ale když si toho všimnu motor je asi zahřátý, není to nějak pravidelé prostě občas zakolísají a někdy cítit jak to i zacuká s celým autem. Při jízdě při mírném přidání plynu -akceleraci je občas cítit taky takové mírné cuknutí - zakolísání... může to být asi rozdílný problém než se tu řešil, ale pokud by někoho napadalo čím by to mohlo být...díky.
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Teď to neděla, souvisí to s tou venkovní teplotou a na nic se nepřišlo. Možná i teď jde někdy trochu nepravidelně ale to je nepatrné.
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Tak jsem už myslel, že to za tepla přestalo dělat, ale je to stále stejné. Nenapadá stále někoho co ještě zkusit?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Nemá na to vliv otevírání EGR nebo ovládání klapek v sani ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Klapky byly odpojeny a EGR nevím, ale ten je na volnoběh zavřený přeci a způsobuje kolísání ve vyšších otáčkách.
Hlavně jde o to, že to dělá jen při souběhu těch teplot, venku pod +8 a motor nad 74st. To je to nejzáhadnější!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Kortys píše:Ještě se mi nezdá spotřeba, na dálku 6,5, po městě 11l. Ukazuje někomu také ručička okamžité spotřeby při dojíždění (před zastavením) a podřazení automatu nárůst spotřeby cca až k 15l? Nevím zda je to normální jev? Myslím, že auto asi tolik ve skutečnosti nežere, nemá k tomu dúvod jede a zrychluje lehce a já jezdím s velice lehkou nohou. Možná to jenom špatně vypočítává a může to souviset s tou mou stále nevyřešenou závadou kolísáni volnoběhu, i když teď s plnou nádrží se to neprojevuje. Musím počkat, až něco najedu, dotankovat plnou a spočítat skutečnou spotřebu.
Ta okamžitá spotřeba je normální, vmem si když dojíždíš třeba rychlostí 10km/h, tak by to auto jelo 100km 10hodin a když to na volnoběh bere třeba litr na hodinu, tak jsi hned na 10ti litrech. A auto když dojíždí, tak už to převodovka tolik netáhne, resp otáčky by byly pod vonoběhem, kdyby to bylo napřímo a je třeba nasadit dávku pro udržení volnoběhu .
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Ten nárůst před zastavením je opravdu normální, potvrdilo mi to více majitelů. Nicméně bych řekl, že spotřebu normální nemám, dlouhodobá 9,8l(80% město). Spotřeba na volnoběh 1l/hod, což je také moc.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Kortys píše:Ten nárůst před zastavením je opravdu normální, potvrdilo mi to více majitelů. Nicméně bych řekl, že spotřebu normální nemám, dlouhodobá 9,8l(80% město). Spotřeba na volnoběh 1l/hod, což je také moc.
čoveče octa měla tuším 0,6l, kolik má 6ti vál ani nevím.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Mám ale 4 válec!
Uživatelský avatar
automacher
Aktivista
Příspěvky: 1470
Registrován: 25 črc 2006, 20:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Dubnica

Příspěvek od automacher »

Kortys píše:Klapky byly odpojeny a EGR nevím, ale ten je na volnoběh zavřený přeci a způsobuje kolísání ve vyšších otáčkách.
Hlavně jde o to, že to dělá jen při souběhu těch teplot, venku pod +8 a motor nad 74st. To je to nejzáhadnější!
EGR má byt na volnobeh zavrety ale niekedy to tak nieje a ked sa v nom odlepi ta struska tak to koliše na volnobehu.
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Odpovědět

Zpět na „BMW“