E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

E91 320D nepravidelný chod za studena a při tepl. nad 74st

Příspěvek od Kortys »

Prosím o radu s E91 320D 120kw. Nepravidelný chod, (vynechává) jakoby na 3 válce po startu cca 5sec při teplotě pod cca +7 st. Dále problém při teplotě motoru nad cca 74st. a nechání běžet na volnoběh min cca 1 min. začne motor zakopávat. To samé se projeví po opět. startu (teplota musí být opět nad 74st) za cca 1min. motor se přitom někdy i zatřese. Při přidání otáček na cca 1000ot/m. to přestane, nebo je to nepozorovatelné.(toto při té vyšší teplotě začalo dělat až po výměně obou termostatů, měnil jsem je protože se auto ohřálo na max 65st) Vyměněny všechny žhavičky, jednotka žhavení, vstřikovače, čidlo tlaku paliva a regulační ventil tlaku common rail, změřeny tlaky motoru, které jsou OK a přehrán soft celeho auta. Nic nepomohlo.
Korekce na vstřikovačích, pokud jede motor normálně jsou max+-0,5, při zavadě se rozjedou.
Naposledy upravil(a) Kortys dne 26 bře 2013, 08:56, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20337
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

co vysokotlaký čerpadlo - kontrolovalo se ??
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

To jedíné tam ještě nebylo, ale myslí si že to tím nebude. Mám to u člověka co dělá v BMW. Ale už je to asi jediná možnost. Měl jste podobný problém?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20337
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jednou jsem se s tím setkal na e46 330d
zrepasovaný čerpadlo mám dodneška v regále (rofl) páč auto se prodalo tak jak bylo
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Je stejné do tohoto motoru?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20337
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

máte VIN ?
stačí mi posledních 7 symbolů
ale myslím že je to na 99% jiný :(
máte motor N47 nebo už M47N2 ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20337
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já mám čerpadlo OEM part no. 13517805523

jestli máte motor M47N2 tak z toho mého čerpadla pasuje regulátor tlaku, čerpadlo jako takový je bohužel jiný si myslím
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

ještě starý M47N 2 a regulátor je na liště railu.
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

neposlal byste mi tel. zavolal bych.
Děkuji
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20337
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kortys píše:ještě starý M47N 2 a regulátor je na liště railu.
na liště railu to není regulátor ale jen snímač, regulátor je na čerpadle

jsem na 606 785 042 / ketcars@post.cz
skype roman16481

volat pls až po 17.00hod
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Myslel jsem regulační ventil tlaku na railu, nevěděl jsem že je ještě na čerpadle. Zavolám tedy po 17 na skype, případně na tel.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20337
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

raději na tel. ale jestli něco poradím nevím
u koho to auto stojí ?
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Co čidlo vačky nebo kliky?
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

Teď jsem taky na to myslel osciloskopem zkontrolat čidla otacek a preventivně bych vyměnil remenici na klice když je naskubla tak umi mluvit do zrychlení kliky
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Ale je divný že to dělá jenom nad tu teplotu, ta řemenice by zlobila i jindy, a čidla se kdyžtak prověří. Teď je venku jednotka motoru a prý se mu na ní něco nezdá, tak uvidím.
Odpovědět

Zpět na „BMW“