Stránka 2 z 4
Napsal: 09 dub 2013, 09:11
od Kortys
Tak již vyměněno: žhavící svíčky, jednotka žhavení, přívodní kabel k jednotce žhavení, vstrikovače, regulátor tlaku a čidlo tlaku na railu, váha vzduchu, čidlo vaček, řídící jednotka motoru, čidlo teploty, vysokotlaké čerpadlo a lambda sonda. Změřeny tlaky motoru, ty jsou OK, nový soft všech jednotek. Teď jsem ale zjistil, že po natankování plné nádrže je to o dost lepší, někdy to nekolísá vůbec, spíš to zakolísá po opětovném nastartování po pár minutách. Studené starty se ale nezměnily. Tak buď je to tím, že se nafta cirkulací více ochladí, nebo ještě zkusit čerpadlo v nádrži, případně jeho jednotku? Ještě také není vyzkoušeno čidlo otáček na klice, je tam dost blbý přístup.
Není nějaký jiný typ?
Napsal: 09 dub 2013, 15:34
od Nessa
a nemohlo by to jen tak být ve filtru paliva...???
Napsal: 09 dub 2013, 15:43
od Kortys
Ne, ten je samozřejmě, měněný, nenapadlo mě to ani psát.
Napsal: 12 dub 2013, 08:09
od Kortys
Ještě se mi nezdá spotřeba, na dálku 6,5, po městě 11l. Ukazuje někomu také ručička okamžité spotřeby při dojíždění (před zastavením) a podřazení automatu nárůst spotřeby cca až k 15l? Nevím zda je to normální jev? Myslím, že auto asi tolik ve skutečnosti nežere, nemá k tomu dúvod jede a zrychluje lehce a já jezdím s velice lehkou nohou. Možná to jenom špatně vypočítává a může to souviset s tou mou stále nevyřešenou závadou kolísáni volnoběhu, i když teď s plnou nádrží se to neprojevuje. Musím počkat, až něco najedu, dotankovat plnou a spočítat skutečnou spotřebu.
Napsal: 18 dub 2013, 13:18
od Kortys
Tak ta plná nádrž na to také nemá vliv, vytankovali jsme ji a už to neudělá. Jedině to tedy bude souviset s venkovní teplotou, oteplilo se akorát v tu dobu co jsem tankoval. Teď se s tím už nedá nic dělat, až na podzim.
Napsal: 17 srp 2013, 14:07
od Tomster
Zdravim. Tak jak jste to dořešili nebo při letních teplotách problémy uplně přestaly?
Mám teď totéž auto E91 320d 120kW a přijde mi že někdy na volnoběh trochu "houpají" kolísají otačky, nemám zatím vysledováno při jakém zahřátí motoru, ale když si toho všimnu motor je asi zahřátý, není to nějak pravidelé prostě občas zakolísají a někdy cítit jak to i zacuká s celým autem. Při jízdě při mírném přidání plynu -akceleraci je občas cítit taky takové mírné cuknutí - zakolísání... může to být asi rozdílný problém než se tu řešil, ale pokud by někoho napadalo čím by to mohlo být...díky.
Napsal: 18 srp 2013, 19:04
od Kortys
Teď to neděla, souvisí to s tou venkovní teplotou a na nic se nepřišlo. Možná i teď jde někdy trochu nepravidelně ale to je nepatrné.
Napsal: 18 úno 2014, 22:36
od Kortys
Tak jsem už myslel, že to za tepla přestalo dělat, ale je to stále stejné. Nenapadá stále někoho co ještě zkusit?
Napsal: 19 úno 2014, 06:42
od marena tdi
Nemá na to vliv otevírání EGR nebo ovládání klapek v sani ?
Napsal: 19 úno 2014, 06:52
od Kortys
Klapky byly odpojeny a EGR nevím, ale ten je na volnoběh zavřený přeci a způsobuje kolísání ve vyšších otáčkách.
Hlavně jde o to, že to dělá jen při souběhu těch teplot, venku pod +8 a motor nad 74st. To je to nejzáhadnější!
Napsal: 20 úno 2014, 23:19
od Kornout
Kortys píše:Ještě se mi nezdá spotřeba, na dálku 6,5, po městě 11l. Ukazuje někomu také ručička okamžité spotřeby při dojíždění (před zastavením) a podřazení automatu nárůst spotřeby cca až k 15l? Nevím zda je to normální jev? Myslím, že auto asi tolik ve skutečnosti nežere, nemá k tomu dúvod jede a zrychluje lehce a já jezdím s velice lehkou nohou. Možná to jenom špatně vypočítává a může to souviset s tou mou stále nevyřešenou závadou kolísáni volnoběhu, i když teď s plnou nádrží se to neprojevuje. Musím počkat, až něco najedu, dotankovat plnou a spočítat skutečnou spotřebu.
Ta okamžitá spotřeba je normální, vmem si když dojíždíš třeba rychlostí 10km/h, tak by to auto jelo 100km 10hodin a když to na volnoběh bere třeba litr na hodinu, tak jsi hned na 10ti litrech. A auto když dojíždí, tak už to převodovka tolik netáhne, resp otáčky by byly pod vonoběhem, kdyby to bylo napřímo a je třeba nasadit dávku pro udržení volnoběhu .
Napsal: 21 úno 2014, 06:24
od Kortys
Ten nárůst před zastavením je opravdu normální, potvrdilo mi to více majitelů. Nicméně bych řekl, že spotřebu normální nemám, dlouhodobá 9,8l(80% město). Spotřeba na volnoběh 1l/hod, což je také moc.
Napsal: 21 úno 2014, 18:23
od Kornout
Kortys píše:Ten nárůst před zastavením je opravdu normální, potvrdilo mi to více majitelů. Nicméně bych řekl, že spotřebu normální nemám, dlouhodobá 9,8l(80% město). Spotřeba na volnoběh 1l/hod, což je také moc.
čoveče octa měla tuším 0,6l, kolik má 6ti vál ani nevím.
Napsal: 22 úno 2014, 18:12
od Kortys
Mám ale 4 válec!
Napsal: 22 úno 2014, 21:34
od automacher
Kortys píše:Klapky byly odpojeny a EGR nevím, ale ten je na volnoběh zavřený přeci a způsobuje kolísání ve vyšších otáčkách.
Hlavně jde o to, že to dělá jen při souběhu těch teplot, venku pod +8 a motor nad 74st. To je to nejzáhadnější!
EGR má byt na volnobeh zavrety ale niekedy to tak nieje a ked sa v nom odlepi ta struska tak to koliše na volnobehu.