Stránka 2 z 4

Napsal: 26 bře 2013, 10:59
od awalanche
Hej to jste me docela zarazili kluci, mam na bkc taky jednohmotu a ještě jsem neslysel ze by to mohlo zkurvit převodovku..

Napsal: 26 bře 2013, 14:18
od radekandy
Popravdě ani moc nechápu, co vede lidi s AGR nebo AHF k tomu, že tam dávaj jednohmotu, když kompletní dvouhmota včetně lamely, přítlačáku i ložiska je od LUKu za 7300 Kč nová. Navíc je i předmontovaná, takže jen přišroubovat na kliku a min na dalších 200 tisíc km klid. Navíc to že to kurvý převodovky mi přijde že už je docela profláknuté...

Napsal: 26 bře 2013, 14:25
od subz3ro_tdi
Slavkov píše:???... z čeho usuzuješ na tu spojku? ... a co na ní?
Lamela je samozřejmě odpružená :)
Co konkretne za jednohmotovy spojkovy set tam mas??

Napsal: 26 bře 2013, 14:26
od nostromo
Ja jsem mel na O2 jednohmotu s EWT a zadny rachot. Akorat, kdyz se autu dal kour, tak byl slyset takovy pazvuk a to se pry resi stazenim setrvacniku nebo jak se tomu rika. Po vychladnuti a normalni jizde to bylo v poradku.

Napsal: 26 bře 2013, 14:48
od Slavkov
subz3ro_tdi píše:Co konkretne za jednohmotovy spojkovy set tam mas??
Setrvák + přítlačák by měl být z ATD, lamelu z toho setu mezitím někdo koupil... takže jsem k tomu dostal lamelu novou... all by Laďas, tudíž předpokládám, že OK 8)... včetně převodovky
radekandy píše:... když kompletní dvouhmota včetně lamely, přítlačáku i ložiska je od LUKu za 7300 Kč nová. .
Pokud si dobře všímám, tak na toho LUK-a akorát všichni nadávají... po pár tkm to dávají do hajzlu a montují SACHS-e... tak ti nevím, no...

Napsal: 26 bře 2013, 14:55
od Vici
radekandy píše:Popravdě ani moc nechápu, co vede lidi s AGR nebo AHF k tomu, že tam dávaj jednohmotu, když kompletní dvouhmota včetně lamely, přítlačáku i ložiska je od LUKu za 7300 Kč nová. Navíc je i předmontovaná, takže jen přišroubovat na kliku a min na dalších 200 tisíc km klid. Navíc to že to kurvý převodovky mi přijde že už je docela profláknuté...
A proto dávali ve výrobě jednohmotu do Fabie s ATD a O1 Tour AXR že? Aby kurvili převodovky... (noteeth)

Napsal: 26 bře 2013, 15:08
od JohnyFlat
radekandy píše:Popravdě ani moc nechápu, co vede lidi s AGR nebo AHF k tomu, že tam dávaj jednohmotu, když kompletní dvouhmota včetně lamely, přítlačáku i ložiska je od LUKu za 7300 Kč nová. Navíc je i předmontovaná, takže jen přišroubovat na kliku a min na dalších 200 tisíc km klid. Navíc to že to kurvý převodovky mi přijde že už je docela profláknuté...
prosím vysvětli pojem předmontovaná? :o

Napsal: 26 bře 2013, 15:48
od radekandy
JohnyFlat píše:
radekandy píše:Popravdě ani moc nechápu, co vede lidi s AGR nebo AHF k tomu, že tam dávaj jednohmotu, když kompletní dvouhmota včetně lamely, přítlačáku i ložiska je od LUKu za 7300 Kč nová. Navíc je i předmontovaná, takže jen přišroubovat na kliku a min na dalších 200 tisíc km klid. Navíc to že to kurvý převodovky mi přijde že už je docela profláknuté...
prosím vysvětli pojem předmontovaná? :o
že už má přítlačák smontovanej se setrvákem s vystředěnou lamelou...

Napsal: 26 bře 2013, 16:15
od Vici
a k čemu je to jako dobré???

Napsal: 26 bře 2013, 16:27
od subz3ro_tdi
Slavkov píše:Setrvák + přítlačák by měl být z ATD, lamelu z toho setu mezitím někdo koupil... takže jsem k tomu dostal lamelu novou... all by Laďas, tudíž předpokládám, že OK 8)... včetně převodovky
Pytal som sa viacmenej ci nahodou nemas set od Valeo, ten mal velmi slabe torzne pruziny na lamele a boli s nim u viacerych ludi (co viem) taketo problemy...

Napsal: 26 bře 2013, 16:30
od Slavkov
Vici píše:a k čemu je to jako dobré???
... asi aby jsi si nezamastil setrvák (noteeth)

(radekandy) To má jako šest velkejch děr v přítlačáku a lamele aby si mohl přišroubovat setrvák ke klice, jo? LUK-os Ementál-os (noteeth)

Napsal: 26 bře 2013, 16:34
od tuner
presne tak

Obrázek

Napsal: 26 bře 2013, 16:43
od majkl1
Tohle už jsem u auta měl. Nakonec to byla ložiska na předlohovým hřídeli.
To, že má převodovka 30t. neznamená, že je v cajku.

Napsal: 26 bře 2013, 17:01
od subz3ro_tdi
Moze byt kludne problem aj v konstruckii tej JDH prevodovky, tuto moznost by som rozhodne nevylucoval ;)

Napsal: 26 bře 2013, 17:20
od libor.98
Pokud si dobře všímám, tak na toho LUK-a akorát všichni nadávají... po pár tkm to dávají do hajzlu a montují SACHS-e... tak ti nevím, no...[/quote]

LUK neni špatnej proč by to jinak dávali do prvovýroby a montujou to jako novej origo díl.