Toledo .... potřebuju poradit

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2007, 14:36

Příspěvek od tantal »

BH motor píše: problem by nastal keby sa tam dal samosvor. Pre zaujimavost 6 kvalt s3 /konstrukcne rovnaky/ 430 ps a 480nm a toci to do 7200 rpm a nic sa neodtrhne a nic sa nedeje. Turbo fukne 2,9 atm abs tlaku v overboost. les spojka je ina. Prevodovky 1,8t bez problemou jezdia z 400 nm a nic sa nedeje a pani tomu nakladaju aj na okruhoch. Len ak tam das samosvor tak potom to zacina. (wallbash)
Jinak 1,8T 400Nm neudrží na to zapomeň ... neměl samosvor a stejně jí očesal. :-D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

:) .ked ich urobis tolko co ja tak potom polemika. A kto chce tak doje..e aj ocelovu gulu.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

tantal: trošku to dramatizujes. BH motor ma pravdu. a a z tech 1,8 uvidis tolik kolik on jich udelal, pak se s nim muzes bavit.

BH: na unibalech sem jezdil dva roky a dalo se to :P
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

scream píše:tantal: trošku to dramatizujes. BH motor ma pravdu. a a z tech 1,8 uvidis tolik kolik on jich udelal, pak se s nim muzes bavit.

BH: na unibalech sem jezdil dva roky a dalo se to :P
nebolo to tvrde a nepovolovala kasne ked si ju nemal spevnenu ?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2007, 14:36

Příspěvek od tantal »

BH motor píše::) .ked ich urobis tolko co ja tak potom polemika. A kto chce tak doje..e aj ocelovu gulu.
Žádná polemika prostě za to hezoni na okruhu netahali jak měli. ;) Ne važně okruh není státovka kde máš díry, stěrk, písek a podobně na kterých ta převodovka dostane dost zabrat. Znovu ale říkám je to jenom a jenom můj názor a bohužel jsem ten typ člověka který míň než 100% nebere. Vím že se to dá postavit za zlomek ceny ale nebude to 100%. :)
(hm)
tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2007, 14:36

Příspěvek od tantal »

scream píše:tantal: trošku to dramatizujes. BH motor ma pravdu. a a z tech 1,8 uvidis tolik kolik on jich udelal, pak se s nim muzes bavit.
Já bych řekl že bavit se s ním můžu kdykoliv, na rozdíl od třeba pana prezidenta. :) Navíc myslím že i BH motor ví že daná převodovka těch 400Nm nemusí unést v závislosti na tom jak a v jakých podmínkách s tím autem jedeš. No offence … (hm)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

ja si myslim že je to o ludoch všetko. Ja to vidim na cenach dielov su firmy ktore chcu z toho žit ale to sa neda nie je tu dostatok zakazníkov aby sa zaplatila uprava auta a tak sa snažia zarobit maximum na minime vložených investicií. Pre mna je to skôr zabavka ako realny bizniss preto si možem dovolit mat ceny motorových dielov velmi priaznivé. To ked tu niekto spomina investicie 500tis do motora je totalna blbost a je vidiet že niekto tam len navyšuje rabat.

Ako priklad by som uviedol PD 130 piest a VE motor kedže nie je mozne dat PD 130, 150 piest na starší motor VE tak stačí prehodit kovanú ojnice Hčko a dat PD piest na VE motor a popri tom vymenit ložiská za kvalitnejsie s vyssou unosnotou a hned je motor zase o trošku bezpecnejsi (kompr. kruzok na PD 130 je nižšie uložený ako na VE motore takže znasa lepšie tepelné zataženie) a nestoji to majland ako si myslite.
...to be or not to be... - faster
tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2007, 14:36

Příspěvek od tantal »

Na druhou stranu ... když by někde sehnal nový dieslový motor do Octavie II RS 170Hp tak to už by se docela nechalo poladit. Jenom to bude docela záser dostat do auta ... 81kW mají jinak uchycený motor, kompletně celá elektroinstalace ... no pořád by to bylo lepší než se snažit dokurwit 81kW. (hm)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vždyť může začít ladit ARL, to tam dostane daleko líp
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

tantal píše:Na druhou stranu ... když by někde sehnal nový dieslový motor do Octavie II RS 170Hp tak to už by se docela nechalo poladit. Jenom to bude docela záser dostat do auta ... 81kW mají jinak uchycený motor, kompletně celá elektroinstalace ... no pořád by to bylo lepší než se snažit dokurwit 81kW. (hm)
Nejako dobre poznas tu 170 ps ppd z RSII. Myslim ze by si to ani v tolede nenastartoval. Apropo v ARL ked sa upravi sa skryva daleko vyssi potencial ako v 170 ps ppd .
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

tantal píše:
scream píše:tantal: trošku to dramatizujes. BH motor ma pravdu. a a z tech 1,8 uvidis tolik kolik on jich udelal, pak se s nim muzes bavit.
Já bych řekl že bavit se s ním můžu kdykoliv, na rozdíl od třeba pana prezidenta. :) Navíc myslím že i BH motor ví že daná převodovka těch 400Nm nemusí unést v závislosti na tom jak a v jakých podmínkách s tím autem jedeš. No offence … (hm)
Ako som povedal dokur..t sa da aj ocelova gula a nie taka vec ako je prevodovka. Ked jej zalomis plny rajd a ako polodement vypalis na plno aj na serii tak len rozmyslaj co ti streli ci klb alebo diff. s tymto musim suhlasit.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tantal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2007, 14:36

Příspěvek od tantal »

BH motor píše:
tantal píše:Na druhou stranu ... když by někde sehnal nový dieslový motor do Octavie II RS 170Hp tak to už by se docela nechalo poladit. Jenom to bude docela záser dostat do auta ... 81kW mají jinak uchycený motor, kompletně celá elektroinstalace ... no pořád by to bylo lepší než se snažit dokurwit 81kW. (hm)
Nejako dobre poznas tu 170 ps ppd z RSII. Myslim ze by si to ani v tolede nenastartoval. Apropo v ARL ked sa upravi sa skryva daleko vyssi potencial ako v 170 ps ppd .
Ani ne, ještě jsem to neviděl na vlastní kukadla. Myslíš že v ARL je větší potenciál ... něco bližšího by jsi k tomu měl? Docela by mě to zajímalo.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“