Opravdu hydraulický olej tak moc karbonuje ?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

Hej hej tipujem to na ten filter, pretože ked som to lial tak sa mi to zdalo také kalné ako keby v tom nejaké mini čiastočky plávaly, ale že on to leje neprefiltrované do Mercedesu tak som to vyskúšal. Skúsim najskôr filter vymeniť, a potom uvidím či bude treba aj špičky oškrabovať alebo meniť žhaviče.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Tak rychle se žhavičky neupalí.
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

burton.b22 píše:Tak rychle se žhavičky neupalí.
Pravdu díš :idea:
Na 99% ucpanej filtr
Mercedes-Benz W210 300D
Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

Aktuálna situácia je nasledovná, v nádrži mi ostalo odhadom okolo 3-5l toho sajrajtu, tak som dotankoval 17 litrov nafty, kúpil som filter a vymenil ho. Konečne som aspon dokázal naštartovač na 4. pokus studený motor, no výkon je stále v prdeli, vôbec to nechce ísť do otáčok, aj na neutráli ked zošliapnem plyn na podlahu tak sa relatívne pomaly dvíha ručička otáčok oproti normálu, iba tak na 60% a takisto aj výkon je zhruba taký 60% ako predtým, na jednotke je problém sa rozbehnúť musím tam dať viac ako 3000ot aby mi to neskapalo, proste ten motor vôbec nemá silu. Ale je to o dosť lepšie ako predtým, predtým to šlo tak na 25% výkonu s tým starým filtrom. Pozeral som aj sitko v nádrži a je čisté. Najazdil som na tom cca 10km a velmi pomaly sa to zlepšuje mám taký pocit. Navyše to kúri na modro, a dosť kúdoly.
Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

Tak dnes ráno som zase nenaštartoval studený motor, takže test číslo jedna, skúsil som vopchať hadicu z čerpadla z nádrže do kanistru s čistou naftou, žiadna zmena, skúsil som vytiahnuť všetky žhavičky, všetky žhavili výborne ked som ich napojil napriamo na bateriu, skúsil som odpojiť jednu trubku od vstrekovača, či dáva čerpadlo naftu, a dáva naftu. Ako som písal filter je nový.

Takže auto som roztiahol a naštartoval tak, a kúrilo strašne do bledomodra, ale kúdoly úplné a celý motor klepal strašne, tak z obavy pred nejakým vážnejším poškodením som ho radšej vypol po pár sekundách.

Takže môj posledný tip - zakarbonované vstrekovače? Vytiahnuť a oškrábať, hej? Dám to mojmu známemu čo robí mechanika, pýta za demontáž a montáž vstrekovačov 40€, ževraj 4 hodiny práce.
Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

Tak síce nikto iný neprispieva, ale v buducnosti možno niekomu moje skusenosti pomôžu, tak sa podelím ešte o dnešný poznatok, vytiahli sme vstrekovače, a sú skoro úplne čisté, takže v karbonovaní problém nebol.

Zajtra ich idem dať ešte premerať či rozprašujú pod takým tlakom ako by mali. Ak to bude v poriadku, tak potom mi napadajú už len rozvody alebo čerpadlo, rozvody pri tom roztláčaní mohli preskočiť.

Čerpadlo sme testovali, a tlačí naftu na všetky valce, jediný problém tam snáď môže byť nedostatočný tlak paliva.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Jak to startuje studene/teple? Kouří to nějak na volnoběh? Chod motoru je dobrý?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dejnaftu z kanystru přímo do čerpadla hadičkou

zkoušet to hadicí někde u nádrže je blbost

a napiš s jakým ropákem bojuješ ;)
Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

Všetko som napísal v tom minulom príspevku.

Neštartuje absolutne za studena, ani ťuk. Kúri to aj na volnobeh a to dosť veľa, kúdoly úplné.

Chod motoru je so strašne silnými vibráciami.

Ako som písal aktuálne sú vstrekovacie trysky už vytiahnuté všetky 4. Dnes som ich bol dať otestovať, a natlačili sme cez ne 140 - 150 barov (alebo v akých jednotkách sa to merá nepamatám sa už) na tom špeciálnom meracom zariadení na trysky, a nafta striekala doslova bodovo, proste vôbec to nerozprašovalo ale iba jeden lúč striekal na jedno miesto. Takže sú v prdeli. A sranda, že z vonku sú neni vôbec zakarbonované ani nič podobné, musia byť zvnútra.

Akurát som objednal z druhovýroby z polska, za 13€ jednu trysku, kedže origo BOSCH stojí okolo 40-50€, tak dúfam že to sadne a bude to dobré.

A bojujem s ropákom Opel Vectra B 1.7TD ISUZU, nepriamy vstrek.
Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

Tak auto konečne pojazdné, vymenené všetky vstrekovače a šlape to. Všetky 4 ma nakoniec vyšli 36€.
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Steelstorm píše:Tak auto konečne pojazdné, vymenené všetky vstrekovače a šlape to. Všetky 4 ma nakoniec vyšli 36€.
Tak hlavně aby jezdilo i v zimě 8)
Mercedes-Benz W210 300D
Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

No uvidíme, možno ho aj predám dovtedy, teraz mi zas odišlo čosi na alternátore, síce keby do toho investujem ešte tak 200€ tak je to top stav, ale mám také nutkanie na Passata stále, B5 TDI 81kW.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja ako jazdím na friták a miestami hydraulický olej,tak som zácitil pocukávanie medzi 1500-1800ot..asi to chytilo už vstreky,síce už majú svoje najazdené ale uvidíme,najazdené vyše 300 000.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

UchoTD píše:ja ako jazdím na friták a miestami hydraulický olej,tak som zácitil pocukávanie medzi 1500-1800ot..asi to chytilo už vstreky,síce už majú svoje najazdené ale uvidíme,najazdené vyše 300 000.
začni aditivovat
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Vif? benzín ?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“