Stránka 2 z 2

Napsal: 04 zář 2013, 11:41
od matiz
Pravda pravdouci, kazdy chce popelnici aby mela " alespon štysta kony a chlemtala do peti litru" a sam nejsem o moc jiny, taky mam rad usporne auta. Dobre je ze to i neco vydrzi, jenze lidi si nechteji uvedomovat jednu podle mne velmi zasadni vec.
Pokud dam za auto okolo dvou milionu, je to proto ze mam uspesnou firmu a dost toho to auto najezdi. Takove auto nema pan reditel dva kilometry do prace a dva kilometry z prace a zvlaste ne ty v socialni vybave, to jsou popelnice pro zamestnance. A pokud ma pan reditel teda uz tu petku, tak po pomerne kratke dobe ji nekdo zdedi a zacne jezdit. Takze ty auta maji hlavne nalitanou velkou porci. Pak si je koupi jako sesty majitel nejkaky mlady kluk a ze servisu se posere. Koupi si ji zivnostnik a ten uz nema takovy problem to zafinancovat, protoze pak to zase dost najede. Bohuzel musim rict ze dobre auta se uz delaly a jenom doufam ze se zase delat zacnou, ale s narizenima z EU zustane nejspis jen u zbozneho prani. Ani ten benzin neni bez problemu a hlavne, kdo chce jezdit svizne s bavorakem v benzinu, necha hooodne penizku u stojanu s naturalem. Ale ja nepovazuju petku e6x za skvost automobilky, nerikam ze bych si ji neporidil, poridil, ale neskutecne dlouho bych vybiral.

Napsal: 10 zář 2013, 20:43
od Míšánek
No tak E60/61 taky neni zrovna můj oblíbenec mezi BMW :roll: Je to už typicky domršené spotřební auto. Zlatá E39, to byl ještě Bavorák jak se sluší a patří

Napsal: 19 zář 2013, 18:12
od dhfool
No tak E60/61 taky neni zrovna můj oblíbenec mezi BMW Oči sem tam Je to už typicky domršené spotřební auto. Zlatá E39, to byl ještě Bavorák jak se sluší a patří
Amen...

Jinak bych zde chtěl uvést na pravou míru, že sračkoidní diesely jsou ty s hliníkovým blokem. Do e6x včetně LCI se nedávaly, ale jen do e9x LCI.

Naopak starší R6 motory s litinovým blokem (montoval se do E6x do roku 2010) pořád platí za mechanicky povedené, ne-li nejlepší diesely své doby.
Bohužel, je to historie...

Napsal: 20 zář 2013, 11:14
od Bmwrepair
No nevim kde beres tyto info, po faceliftu 08 se do E 60, 61 montovaly motoro M57N2 a ty uz maji hlinikovy blok. Uplne srackoidni nejsou, ale chce to vic udrzby nez ty starsi motory, konkretne rozvodovy retez bezne pri 250t km praskne a to se pak clovek smichy neudrzi :)

Napsal: 20 zář 2013, 14:46
od roti
jericho-3 píše:Jo, četl jsem to v SM special, praskají tam bloky mezi válci. Na jednu stranu buchar, na druhou ojetina průser..
to se jednalo pouze o motory s hlinikovym blokem, tz. LCI modely od r. 2009 (3.0d 180kw, 3.0d 150kw, 2.0d 130kw,...). 3.0d 160 resp. 170kw jsou nesmrtelny motory, jen se holt nesmi koupit vylitana mrcha se zanedbanym ceskym servisem co ma na tachometru 195.000km a ve skutecnosti 560.000km.
Jinak DPF filtr je v 95% pri 180tkm zralej na vymenu, takze urcite si zjistit, jestli byl vymenenej.

Napsal: 20 zář 2013, 17:54
od dhfool
Bmwrepair píše:No nevim kde beres tyto info, po faceliftu 08 se do E 60, 61 montovaly motoro M57N2 a ty uz maji hlinikovy blok. Uplne srackoidni nejsou, ale chce to vic udrzby nez ty starsi motory, konkretne rozvodovy retez bezne pri 250t km praskne a to se pak clovek smichy neudrzi :)
Máš recht, přehlídl jsem tu 2. M57N2 se dávala i před LCI do e6x a e9x. N57 do e9x LCI.