bmw e 61 530 04 najeto 170000 km

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

bmw e 61 530 04 najeto 170000 km

Příspěvek od fx99 »

koupit či ne ? nebude to jen zdroj problemuuu? km by měli byt ok dovoz z SRN poradte :o
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ohnout se pod auto, kde to má DPF. Jestli u motoru, tak se to dá, jestli pod zadníma sedačkama, tak to bude PROBLÉM. Jinak klasika, dráty v pátých dveřích, možná zelená diversity antena, kompresor, měchy... Bez diagnostiky bych do toho nešel a pokud to má M podvozek tak taky neeee (crazy)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

tak to byla vylítaná vrána :(
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Ja byl na 4 Bmw nez jsem teprve koupil. Sjezdena cela republika. Je ostuda co lidi vubec prodavaji a to nemluvim co za to chteji penez. Pokud to ma najeto podstivych 200000km tak bych se toho nebal .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já bych strachy nespal a sháněl půjčku..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

První ročníky E60 E61 (2004) nebrat..
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Ted jsem o těch motorech bmw četl v časopise. Holt bmw budu mít velké výdaje. :). Já si koupit nove auto tak začnu chodit do kostela.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, četl jsem to v SM special, praskají tam bloky mezi válci. Na jednu stranu buchar, na druhou ojetina průser..
nepropadat panice...
fx99
Přispěvovatel
Příspěvky: 404
Registrován: 06 lis 2008, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od fx99 »

Ja sem od toho nakonec upustil :) Nákup takove ojetiny je podle mne sázka do loterie. :(myslím tedy 530d 2004
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Svezení samozřejmě super... ale klapky sání, regulace turba, propálené písty, iDrive je krásnej, ale když se to zasekne...

Prasklý blok jsem neviděl, ale vadné vstřikovače ano. Hlavně vydat ten vstřikovač z hlavy je někdy skoro nemožné.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Koupit takové auto na tak nestabilním a prohnilém neseriozním trhu s ojetinami jako je u nás je veliké riziko. Kdo nemá záštitu v bohaté babičce nebo kamarádovi se servisem by o tom neměl ani uvažovat. Pár kamarádů, milovníků aut to udělalo, narušili rodinné rozpočty a už nikdy o tom nechtějí ani slyšet..Ono se o tom dobře teoretizuje, ale když se na auto vydá vše, co člověk má a pak je konfrontován s cenami potřebných dílů /paradoxně chvilku po koupi auto jezdilo úžasně/ dotyčný prodejce má nedostupný telefon, přestává sranda a doma má dotyčný milovník peklo...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
matiz
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 08 srp 2008, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od matiz »

Snad i tomu nejvetsimu idiotovi musi byt jasne ze si porizuje ojetinu ktera stala nova priblizne okolo 2 000 000 Kč a ze to auto za deset let bude mit sve nejlepsi leta daaavno za sebou a bude mit nemalou porci kilometru, nemalo ruznych chipu a bude dojebane kde kym. Takze ten kdo si koupi takoveto auto musi byt pripraven i na to, ze servisovani techto vozu se pocita na desetitisice kč a neni vubec zadny problem do nej rocne padesat nasypat :D

Mimochodem a kdyz jsme u tech cen, ma je BMW stejne jako jakakoliv jina premiova automobilka.
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Dle mého opravdu čistě osobního názoru to neni dáno pouze značkou auta jako takovou. Za tím vším vidím spíš onen CR systém, kde u kterého je spousta věcí vyšponováno celkem vysoko a pořizovačka jednotlivých (většinou velmi zásadních) komponent je obvykle pro normálního člověka celkem vysoká. Proto já říkám - CR ano, je to krásné že to hovno žere v porovnání s dostupným výkonem, ale člověk musí být permanentně ve střehu a počítat každý měsíc s tím, že se na tom autě může vysrat cokoliv v ceně opravy okolo 50 tyček. Proto mám radši komůrkáč :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zlatá slova, když už jít do diesela , tak jak píšeš, ale vývoj nejde zastavit a moji kamarádi se svezli s BMW a neviděli a neslyšeli..Zapomněli, co zde píše např. matiz, že všechno něco stojí. Já osobně mám velkou výhodu, že jsem konzervativní buran, takže když už masírka, která jede, tak benzin a když takhle jede diesel, je tam velké ALE , už když si člověk vezme ty obrovské tlaky vstřikování a ještě rozdělený vstřik, je evidentní, že i přes obrovské úspěchy v tomto oboru, je životnost omezená a cena komponentů vysoká..Takže ať žije rotačka a předkomůrka, dokud může na silnici, je to duševní a cenový balzám... :)
nepropadat panice...
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

jsem rád, že lidi s podobně "ujetým" smýšlením ještě existují ;) Nj, když vstřik při největším zatížení otevírá čtyřikrát za jeden pracovní cyklus, tak se to někde čassem projevovat fakt musí
Odpovědět

Zpět na „BMW“