
bmw e 61 530 04 najeto 170000 km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bmw e 61 530 04 najeto 170000 km
koupit či ne ? nebude to jen zdroj problemuuu? km by měli byt ok dovoz z SRN poradte 

Ohnout se pod auto, kde to má DPF. Jestli u motoru, tak se to dá, jestli pod zadníma sedačkama, tak to bude PROBLÉM. Jinak klasika, dráty v pátých dveřích, možná zelená diversity antena, kompresor, měchy... Bez diagnostiky bych do toho nešel a pokud to má M podvozek tak taky neeee 

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Ja byl na 4 Bmw nez jsem teprve koupil. Sjezdena cela republika. Je ostuda co lidi vubec prodavaji a to nemluvim co za to chteji penez. Pokud to ma najeto podstivych 200000km tak bych se toho nebal .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Koupit takové auto na tak nestabilním a prohnilém neseriozním trhu s ojetinami jako je u nás je veliké riziko. Kdo nemá záštitu v bohaté babičce nebo kamarádovi se servisem by o tom neměl ani uvažovat. Pár kamarádů, milovníků aut to udělalo, narušili rodinné rozpočty a už nikdy o tom nechtějí ani slyšet..Ono se o tom dobře teoretizuje, ale když se na auto vydá vše, co člověk má a pak je konfrontován s cenami potřebných dílů /paradoxně chvilku po koupi auto jezdilo úžasně/ dotyčný prodejce má nedostupný telefon, přestává sranda a doma má dotyčný milovník peklo...
nepropadat panice...
Snad i tomu nejvetsimu idiotovi musi byt jasne ze si porizuje ojetinu ktera stala nova priblizne okolo 2 000 000 Kč a ze to auto za deset let bude mit sve nejlepsi leta daaavno za sebou a bude mit nemalou porci kilometru, nemalo ruznych chipu a bude dojebane kde kym. Takze ten kdo si koupi takoveto auto musi byt pripraven i na to, ze servisovani techto vozu se pocita na desetitisice kč a neni vubec zadny problem do nej rocne padesat nasypat
Mimochodem a kdyz jsme u tech cen, ma je BMW stejne jako jakakoliv jina premiova automobilka.

Mimochodem a kdyz jsme u tech cen, ma je BMW stejne jako jakakoliv jina premiova automobilka.
Dle mého opravdu čistě osobního názoru to neni dáno pouze značkou auta jako takovou. Za tím vším vidím spíš onen CR systém, kde u kterého je spousta věcí vyšponováno celkem vysoko a pořizovačka jednotlivých (většinou velmi zásadních) komponent je obvykle pro normálního člověka celkem vysoká. Proto já říkám - CR ano, je to krásné že to hovno žere v porovnání s dostupným výkonem, ale člověk musí být permanentně ve střehu a počítat každý měsíc s tím, že se na tom autě může vysrat cokoliv v ceně opravy okolo 50 tyček. Proto mám radši komůrkáč 

Zlatá slova, když už jít do diesela , tak jak píšeš, ale vývoj nejde zastavit a moji kamarádi se svezli s BMW a neviděli a neslyšeli..Zapomněli, co zde píše např. matiz, že všechno něco stojí. Já osobně mám velkou výhodu, že jsem konzervativní buran, takže když už masírka, která jede, tak benzin a když takhle jede diesel, je tam velké ALE , už když si člověk vezme ty obrovské tlaky vstřikování a ještě rozdělený vstřik, je evidentní, že i přes obrovské úspěchy v tomto oboru, je životnost omezená a cena komponentů vysoká..Takže ať žije rotačka a předkomůrka, dokud může na silnici, je to duševní a cenový balzám... 

nepropadat panice...