Napsal: 25 říj 2013, 22:34
tak takTomas.cz píše:Otázkou je, jestli tam vůbec "půjde"
tak takTomas.cz píše:Otázkou je, jestli tam vůbec "půjde"
Ak ti môžem poradiť, a ver že mám kopec skúseností a tento problém som riešil už veľa krát, odporúčam vymeniť uloženie ramena tz, zadný aj predný silentblok, neodporúčam zadný plný, ale skôr vsadiť na kvalitu, odporúčam buď .ORG, alebo LEMFORDER -odskúšane(poprípade SWAG)Kamil-TDI píše:Taky mě to hází kotouče,chystám se je vyměnit,ale asi bude rozumný udělat ložiska a ramena. Mám na jednom ramenu chycené silentblok a ložiska už nejsou taky žádná hitparáda!![]()
Je rozumný je přelisnout a jaký tam dáváte???
Ale podvozok je oveľa tvrdší, kvalitný silentblok vydrží, problém je , že pomaly v každom aute sú nalisované lacné haraburdy, a na predný sa samozrejme zabúda a nikto ich nemení. Ale ako sa kto rozhodne, to je každého vec, určite plný vydrží viac, ale je to na úkor komfortu.Woko_O píše:Co se týče těch silentbloků tak sem myslel vibrace do interieru..
Co se týče příspěvku nademnou..ja je klidně doporučím.. nevytrhají se jako běžný silentbloky..
A nechápu větu : "riešilo so to tak, že sa objednávali kotúče z Golfa a dávali sa do Octavie. (oficialne prípis zo Škody)" ...dyť to jsou naprosto shodný kotouče...
A teraz tu o Cervenej KarkulkeLesterjs píše:ked tak z 230kmh brzdím prudko na 80kmh. Stáva sa mi to poslednou dobou často.....
takže 1.8T z toho to pasuje a co ASZ 96kw z toho by to taky pasovalo??JeníkRS píše:Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.
Ja jsem poctive vymenil vse co se dalo ( silentbloky v ramenach zadni TT, predni lemforder, novy loziska FAG, novy tycky rizeniTRW, novy kulovy cepy TRW, novy tlumice KYB, horni ulozeni tlumice Lemforder naboje hazely do 0,013 - jsem strojar a hazivost merit umim, novy kotouce ATE + desky ATE, nasledne novy oboje TRW a po 3000 km hazely jak kurvycin píše:Ak ti môžem poradiť, a ver že mám kopec skúseností a tento problém som riešil už veľa krát, odporúčam vymeniť uloženie ramena tz, zadný aj predný silentblok, neodporúčam zadný plný, ale skôr vsadiť na kvalitu, odporúčam buď .ORG, alebo LEMFORDER -odskúšane(poprípade SWAG)
čo ma pobavilo, bol názor ,,spousta bludů jako křivé unašeče" chalanisko ich asi veľa nezažil, alebo nemá ani prípravok na zmeranie hádzavosti. Samotné ložisko nespôsobuje hádzanie kotúca, (dvojradové guličkové) problém býva práve v prehnutých nábojoch, za čo môže doťahovanie kolies vzduchovou uťahovačkou.... a následné prehnutie. Odporúčam vymeniť aj náboje, samozrejme nie STARLINE, alebo TOPRAN a podobne... Ďalšou dôležitou vecou, je vybrať si kvalitné kotúče a platničky, netreba čakať extra výsledky od bŕzd značiek ABS,STARLINE,4MAX,ABE a pod,ale vybrať si napr ATE (dodávané do prvovýroby) Bosch,Brembo,Textar, tieto značky mám odskúšané, a nikdy som s nimi nemal problém. Na čo sa tiež zabúda je 100% vyčistenie náboja, pred montážou kotúča. Pevný drôtený kotúč do flex brusky a vyleštiť. Dôležité je aj vyhnúť sa prudkému brzdeniu, niektorý výrobcovia uvádzajú až 200km, lebo už som zažil viacero odborníkov, ktorý po výmene kotúčov ich išli zabehnúť, aby si sadli platničky....takže rozbehnúť a prudké brzdenie, a tak dookola...Tiež si nemyslím, že by 288mm kotúče triasli menej, ako 280, alebo 256. S trasením boli problémy hneď od začiatku, keď som robil v servise Škoda, riešilo so to tak, že sa objednávali kotúče z Golfa a dávali sa do Octavie. (oficialne prípis zo Škody)
Jj,prostě z OI.pavelexc píše:takže 1.8T z toho to pasuje a co ASZ 96kw z toho by to taky pasovalo??JeníkRS píše:Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.
No vidíš, ja som nikdy neprerábal brzdy na väčšie, a a vždy sa mi podarilo opravit tak, že netriasli, trochu budem polemizovať že kotúče od ATE začali triasť, ja osobne používam pri opravách ATE Bosch,Brembo,Textar, a to robím brzdy každý deň, keďže som automechanik, ale trasenie u týchto značiek som ešte nezaregistroval, a to ber v úvahu, že robím firemné autá, ktoré nikto nešetrí, a 15000km, robia za 3 mesiace. Tak isto, ako nedávam plný zadný silentblok na Oc I...Akú hádzavosť si nameral na náboji ??[/quote]dzonyy píše:Ja jsem poctive vymenil vse co se dalo ( silentbloky v ramenach zadni TT, predni lemforder, novy loziska FAG, novy tycky rizeniTRW, novy kulovy cepy TRW, novy tlumice KYB, horni ulozeni tlumice Lemforder naboje hazely do 0,013 - jsem strojar a hazivost merit umim, novy kotouce ATE + desky ATE, nasledne novy oboje TRW a po 3000 km hazely jak kurvycin píše:Ak ti môžem poradiť, a ver že mám kopec skúseností a tento problém som riešil už veľa krát, odporúčam vymeniť uloženie ramena tz, zadný aj predný silentblok, neodporúčam zadný plný, ale skôr vsadiť na kvalitu, odporúčam buď .ORG, alebo LEMFORDER -odskúšane(poprípade SWAG)
čo ma pobavilo, bol názor ,,spousta bludů jako křivé unašeče" chalanisko ich asi veľa nezažil, alebo nemá ani prípravok na zmeranie hádzavosti. Samotné ložisko nespôsobuje hádzanie kotúca, (dvojradové guličkové) problém býva práve v prehnutých nábojoch, za čo môže doťahovanie kolies vzduchovou uťahovačkou.... a následné prehnutie. Odporúčam vymeniť aj náboje, samozrejme nie STARLINE, alebo TOPRAN a podobne... Ďalšou dôležitou vecou, je vybrať si kvalitné kotúče a platničky, netreba čakať extra výsledky od bŕzd značiek ABS,STARLINE,4MAX,ABE a pod,ale vybrať si napr ATE (dodávané do prvovýroby) Bosch,Brembo,Textar, tieto značky mám odskúšané, a nikdy som s nimi nemal problém. Na čo sa tiež zabúda je 100% vyčistenie náboja, pred montážou kotúča. Pevný drôtený kotúč do flex brusky a vyleštiť. Dôležité je aj vyhnúť sa prudkému brzdeniu, niektorý výrobcovia uvádzajú až 200km, lebo už som zažil viacero odborníkov, ktorý po výmene kotúčov ich išli zabehnúť, aby si sadli platničky....takže rozbehnúť a prudké brzdenie, a tak dookola...Tiež si nemyslím, že by 288mm kotúče triasli menej, ako 280, alebo 256. S trasením boli problémy hneď od začiatku, keď som robil v servise Škoda, riešilo so to tak, že sa objednávali kotúče z Golfa a dávali sa do Octavie. (oficialne prípis zo Škody)![]()
, poctive jsem zajel a zadnou kladu jsem tomu nedaval, a stejne k hovnu, i kdyz jsem si je pretocil tak stejne vydrzely vzdycky tech 3-4 tis a konec , takze vysledek byl ze jsem akorat vyhodil spoustu prachu naprosto zbytecne, pomohla mi az predelavka na 312 a od ty doby je klid. Takze nikdo mi nevymluvi ze pomuze vymena ulozeni, je to spis akorat vytahnout z lidi prachy
![]()
.
chyba čísel měla tam být jedničkasubz3ro_tdi píše:A teraz tu o Cervenej KarkulkeLesterjs píše:ked tak z 230kmh brzdím prudko na 80kmh. Stáva sa mi to poslednou dobou často.....