vyměna brzd 280 za 288 u O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

vyměna brzd 280 za 288 u O1

Příspěvek od pavelexc »

Zdravím ,chci se zeptat z čeho všeho pasujou do O1 ty 288 brzdy, aby vyšla delka polos , rozchod kol atd , nejsou v tom nějaké zaludnosti at to nekoupím zbytečně, už mně totiž se... to krouceni 280 (LOL)
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Re: vyměna brzd 280 za 288 u O1

Příspěvek od josef10 »

predni koutouce se zvlni v dusledku spatnych komponentu na predni naprave.... vliv maji predevsi vymackane zadni silenty v ramenach a hazivost loziska... Jako dalsi je nevhodnost smesi brzove desticky vudci kotouci, ktery se lokalne prehriva a nasledne zkrouti..... 288 brzdy te nezachrani pred kroucenim kotoucu.... navic musis vymenit i posilovac nejlepe z T4 nebo sharana...... a za dalsi tato prestavba brzd je nelegalni... Presto je zde spousta lidi co to neresi a jezdi....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zajmavý je že ty vymačkaný silentbloky a spousta bludů jako křivé unašeče ložiska a podobně se na 288 brzdách neprojevují


posilovač a pumpa se na 288 nemění prostě je jen nandáš a jezdíš....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

Ladas píše:zajmavý je že ty vymačkaný silentbloky a spousta bludů jako křivé unašeče ložiska a podobně se na 288 brzdách neprojevují


posilovač a pumpa se na 288 nemění prostě je jen nandáš a jezdíš....
a taky je zajimavy ze pokud nevymenis posilovac tak brzy jsou tupy a pedal ma delsi brzdovy krok nez zacnou brzdit... Zrovna minuly tyden jsem drzel zvlnene 288 mm kotouce.... Kolega provedl prestavbu brzd z 280 na 288 a myslel si ze ma vyhrano ... stejne kotouce zacaly hazet a mlatit do volantu pri brzdeni.... Vratil 280mm vymenil loziska a zadni silenty nahodil origo kotouce a auto brzdi jak zamlada.... Proto nevidim duvod prestavby. Jenze ty mas kone pod kapotou a jak jsi mi nedavno rikal co jede musi brzdit.... Cus..
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2012, 19:15

Příspěvek od pavelexc »

josef10 píše:
Ladas píše:zajmavý je že ty vymačkaný silentbloky a spousta bludů jako křivé unašeče ložiska a podobně se na 288 brzdách neprojevují


posilovač a pumpa se na 288 nemění prostě je jen nandáš a jezdíš....
a taky je zajimavy ze pokud nevymenis posilovac tak brzy jsou tupy a pedal ma delsi brzdovy krok nez zacnou brzdit... Zrovna minuly tyden jsem drzel zvlnene 288 mm kotouce.... Kolega provedl prestavbu brzd z 280 na 288 a myslel si ze ma vyhrano ... stejne kotouce zacaly hazet a mlatit do volantu pri brzdeni.... Vratil 280mm vymenil loziska a zadni silenty nahodil origo kotouce a auto brzdi jak zamlada.... Proto nevidim duvod prestavby. Jenze ty mas kone pod kapotou a jak jsi mi nedavno rikal co jede musi brzdit.... Cus..

všechno sem menil silenbloky ložiska a prava strana ma na naboji 2 stovky a na konci kotouče 5 stovek a po nějakých 3 -4 tis to začne klepat, přitom 5 stovek je v toleranci na kotouči
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

ja jsem na sve octe taky resil zvlnene kotouce jako kazdy druhy octavista..... Po spouste dohadu a teorii jsem vymenil na predni naprave vyse popsane komponenty a protoze mam zadni kotoucovou napravu tak i zde jsem nahodil origo kotouce a od te doby mam svaty klid......
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

to s tim delším krokem taky nebude moc pravda, ja menil a krok se mi nezvětšil. a brzdí to ted jak pan buh
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Bydliště: Brno

brzdy

Příspěvek od Sráč »

u Octávek je to známý že se kroutí kotouče u 288 záleží jaký zvolíš kotouče a destičky
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Taky mě to hází kotouče,chystám se je vyměnit,ale asi bude rozumný udělat ložiska a ramena. Mám na jednom ramenu chycené silentblok a ložiska už nejsou taky žádná hitparáda! :(
Je rozumný je přelisnout a jaký tam dáváte??? :?
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Dej tam plný z TTčka.. možná to bude trochu vibrovat, ale sou nesmrtelný a řízení bude o něco přesnější..
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Proč posilovač ze Sharana? to je ale volovina...
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Normalne dej komplet tehlice z 1.8T ktera ma 288mm a nic neres. A nechapu proc by silentbolly z TT vibrovaly? Mam je taky a je to v pohode a pri brzdeni se to tolik nekrouti.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

asi to myslel tak že se víc přenáší vibrace do interiéru...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

posilovač ze sharana je nesmysl ukaž mi někoho kdo ho má v octávii
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Otázkou je, jestli tam vůbec "půjde" :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“