Stránka 2 z 3

Napsal: 26 lis 2013, 22:25
od fekete2
Tomas6 píše:Taky jsem řešil.Paradox je ten že to dělali v autorizáku při nějakých 570tkm a nevydrželo to ani 50tkm a znovu.To už jsem ten vstřik tahal ven já a byla tam nějaká moooc divná podložka o milimetr na vnitřním průměru větší,takže žvejklá do strany.Se divím že to vydrželo tak dlouho.A pak se to po 200tkm dělalo znovu.Zajímavé že stará 110 cdi r.v.01 je ten samý motor a tam to drží....
Koupil jsem dvě různé BO a Febi Bo přesně sedí,febi je na vnitřním průměru větší.

Napsal: 26 lis 2013, 22:31
od Fulltank
fekete2 píše:
Tomas6 píše:Taky jsem řešil.Paradox je ten že to dělali v autorizáku při nějakých 570tkm a nevydrželo to ani 50tkm a znovu.To už jsem ten vstřik tahal ven já a byla tam nějaká moooc divná podložka o milimetr na vnitřním průměru větší,takže žvejklá do strany.Se divím že to vydrželo tak dlouho.A pak se to po 200tkm dělalo znovu.Zajímavé že stará 110 cdi r.v.01 je ten samý motor a tam to drží....
Koupil jsem dvě různé BO a Febi Bo přesně sedí,febi je na vnitřním průměru větší.
doporucuju Mercedes a stejne tak novy sroub

Napsal: 27 lis 2013, 07:43
od Tomas6
ja to nechal udelat v bosch servisu nakonec jeste jednou a vsechno...Tak snad vedeli co a jak.Ted uz to vito moc nenajezdi oproti tomu co driv tak snad to da pokoj.

Napsal: 27 lis 2013, 21:11
od fekete2
fekete2 píše:Ještě jednou všem moc děkuji,už to neplive(po zahřátí dotaženo) zítra jízdní test :) Doufám že pojede do kopce víc než 60km/h :D.
A nejede 3 000 ot. a konec.

Napsal: 27 lis 2013, 21:17
od Fulltank
tak pak tam bude jeste nejaka zavada, idel diagnostika. Pro zacatek se podivej zda funguje brzdovy snimac a na naprave zkoukni podtlaky co ovladaji turbo.

Napsal: 27 lis 2013, 21:17
od geo
Chce to diag bude tam závada.

Napsal: 27 lis 2013, 21:29
od fekete2
Zkoušel jsem diag scantool žádné chyby nenalezeny ale v kolonce tuším průtok vzduchu žádné info,mohla by tobýt váha vzduchu :?

Napsal: 27 lis 2013, 21:35
od fekete2
Fulltank píše:tak pak tam bude jeste nejaka zavada, idel diagnostika. Pro zacatek se podivej zda funguje brzdovy snimac a na naprave zkoukni podtlaky co ovladaji turbo.
měnil jsem ze spoda na horu.Tedy ten ventil.kdzž znovu nastartuji vše ok rovina z kopce jak musí do zátěže klekne do nouzáku myslel jse prvotně že by to právě mohl dělat ten vstřik.

Napsal: 27 lis 2013, 22:04
od geo
bude tam závada asi ti padá tlak v rail.pravděpodobně vstřiky ko udělej test přepadů.

Napsal: 27 lis 2013, 23:33
od Fulltank
to by spatne startovalo, tohle chce poradnou diagnostiku a ne universal. Po nastartovani se zatahne banka?

Cidlo tlaku v sacim potrubi taky zkontroluj, bejva tam zakysla dira k cidlu a to pak nemeri tlak.

Napsal: 04 pro 2013, 22:11
od fekete2
Tak ještě jeden poznatek (LOL) Po sešápnutí pedálu cca 2900 ot pak chvilku nic a poté naběhne max 4 500 v neutrálu.

Napsal: 06 pro 2013, 00:11
od VPetr
zkus castecne zakryt vahu vzduchu a pote akcelerace...pokud to pujde za plynem pak je vaha ko..

Napsal: 06 pro 2013, 16:51
od Tomas.cz
fekete2 píše:Tak ještě jeden poznatek (LOL) Po sešápnutí pedálu cca 2900 ot pak chvilku nic a poté naběhne max 4 500 v neutrálu.
Tohle mi dělá sprinter když sešlápnu spojku, nejde vytočit víc než 3000 ot/min +-, pustím a jde do omezovače.

Napsal: 06 pro 2013, 21:32
od fekete2
Tomas.cz píše:
fekete2 píše:Tak ještě jeden poznatek (LOL) Po sešápnutí pedálu cca 2900 ot pak chvilku nic a poté naběhne max 4 500 v neutrálu.
Tohle mi dělá sprinter když sešlápnu spojku, nejde vytočit víc než 3000 ot/min +-, pustím a jde do omezovače.
Jsem fakt ko..t,je to automat.

Napsal: 21 pro 2013, 00:21
od fekete2
Dnes multi diag a píše jen žhavení ale tímto asi nebude,tak dám překontrolovat vstřiky. :?