Vito 112 CDI vstřiky.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Vito 112 CDI vstřiky.

Příspěvek od fekete2 »

Zdrávím všechny motoráře.Jak nejlépe očistit :?Obrázek
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Já to vždycky vysekávám šroubovákem a vysavačem odsávám tohle je na mercedesu běžný.Až se prokoušeš ke vstřiku tak to nastartuj a pořádně ohřej jinak nejdou ven.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

a kdyby nesly mam original lis :) akorat obcas praskne viko :(
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

geo píše:Já to vždycky vysekávám šroubovákem a vysavačem odsávám tohle je na mercedesu běžný.Až se prokoušeš ke vstřiku tak to nastartuj a pořádně ohřej jinak nejdou ven.
Tak nějak jsem to tušil sakra
:(,ale nemusím to zase celé sestavit ?Díky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když jsem to viděl poprvé, říkal jsem si , MB jsou už jen debilové, žíjící z tradice. Když neumí vyřešit neustále podfukující vstřky, ale TDI 103 KW je obdoba, umí také ho.no ,tak si člověk nevybere...Jaká je asi kolonka v servisu- dlabání vstřikovačů -8 hodin po 500 kč za 4000 kč? :)
nepropadat panice...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

fekete2 píše:
geo píše:Já to vždycky vysekávám šroubovákem a vysavačem odsávám tohle je na mercedesu běžný.Až se prokoušeš ke vstřiku tak to nastartuj a pořádně ohřej jinak nejdou ven.
Tak nějak jsem to tušil sakra
:(,ale nemusím to zase celé sestavit ?Díky.
ucpes egr a muzes to nechat blafat, nezapomen poradne vycistit vstrik a dosedaci plochu, novy sroub a podlozka je zaklad. Stejne tak vycisti zavit.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Zatím díky všem za info.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A po ohřátí opět odstrojit a mini šroubek ještě dotáhnout /7Nm a mám zato ještě kousek/.. :)
nepropadat panice...
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Dělal jsem jedno to samé. Je to hnus a hlavně problém byl v tom, že těsnění pod vstřikama je KO po určitých km a podfukuje to. Jak řiká kolega, ohřát a pak to pude ven,ale já se toho bál a dojel ke mě kamoš, co takový akce dělá denně a my to ohřáli, pak povolili kousek šroubek a start, a až ten vstřik jakoby povolí tak pude ven.

Možná je to prasárna,ale nic jinýho na to nemám :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Tak se povedlo vstřik je venku,zřejmě to bylo uděláno samodomo podložka co měli v šuplíku 1mm. Novou(1,55mm) asi nahřát? (wallbash)Díky za návod všem.Tak nějak to šlo :-D
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

ThrashTheTrash píše:Dělal jsem jedno to samé. Je to hnus a hlavně problém byl v tom, že těsnění pod vstřikama je KO po určitých km a podfukuje to. Jak řiká kolega, ohřát a pak to pude ven,ale já se toho bál a dojel ke mě kamoš, co takový akce dělá denně a my to ohřáli, pak povolili kousek šroubek a start, a až ten vstřik jakoby povolí tak pude ven.

Možná je to prasárna,ale nic jinýho na to nemám :D
Přesně jak píšeš taky přijel kamarád.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

:) lepsi udelat vcas, protoze kolikrat uhori i to sedlo na vstriku a to je pak na jiny vstrik a nebo pouzit ze starsiho.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3756
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Taky jsem řešil.Paradox je ten že to dělali v autorizáku při nějakých 570tkm a nevydrželo to ani 50tkm a znovu.To už jsem ten vstřik tahal ven já a byla tam nějaká moooc divná podložka o milimetr na vnitřním průměru větší,takže žvejklá do strany.Se divím že to vydrželo tak dlouho.A pak se to po 200tkm dělalo znovu.Zajímavé že stará 110 cdi r.v.01 je ten samý motor a tam to drží....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

ja osobne uz xx let podlozku omatlam vazelinou na brzdy a po zahrati motoru pak jeste vstriky trosku pritahnu, a samozrejme s podlozkou origo, nikdy nebyl problem
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
fekete2
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 11 říj 2006, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od fekete2 »

Ještě jednou všem moc děkuji,už to neplive(po zahřátí dotaženo) zítra jízdní test :) Doufám že pojede do kopce víc než 60km/h :D.
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“