Felicia 1,9D zapojení a seřízení čerpadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

burton.b22 píše:Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.
dáš druhé trubky nebo ho posuneš o devadesát dopředu

já to dělal víckrát no u feldy mě to překvapilo, prolezl jsem jeden vrakec, pak druhý vrakec a tak tak jsem našel držák který na feldu pásl,
čerpadlo jsem tam šoupl na kapiláru a na nulu jednalo se o TD feldu, no dopadlo to tak že výkon chyběl a spotřeba tak deset na sto, no oničem, až jsem čerpadlo přesně seřídil úchylkoměrem naskočil výkon spadla spotřeba a musel jsem ještě měnit spojku začala klouzat za HDS
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:
burton.b22 píše:Ano jelo. Jenom se to jinak natočilo to čerpadlo.
dáš druhé trubky nebo ho posuneš o devadesát dopředu

já to dělal víckrát no u feldy mě to překvapilo, prolezl jsem jeden vrakec, pak druhý vrakec a tak tak jsem našel držák který na feldu pásl,
čerpadlo jsem tam šoupl na kapiláru a na nulu jednalo se o TD feldu, no dopadlo to tak že výkon chyběl a spotřeba tak deset na sto, no oničem, až jsem čerpadlo přesně seřídil úchylkoměrem naskočil výkon spadla spotřeba a musel jsem ještě měnit spojku začala klouzat za HDS
Ja to delal 2 krat, držak z 1Y i s čerpadlem a trubkama , čerpadlo na kolík a hotovo. Motor chytnul , zvonil drobet se hejblo čerpadlem aby sel jak s lucasem a bylo. Spotřeba o 0,5l nižsí a vykon vyžsí a je to živějsí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co to je čerpadlo na kolík

kolík dáváš do držáku to přece se seřízením čerpadla nemá nic společného
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja som minule videl staru ibizu a mala 1.9d a mala manualne cerpadlo bosch neni ten motor tenisty ako u filcky?
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jurki888 píše:ja som minule videl staru ibizu a mala 1.9d a mala manualne cerpadlo bosch neni ten motor tenisty ako u filcky?
Ne nejni, Ibize je velkej motor 1Y, ve Felde a v Polu je AEF zmenšenej diesel. Měrka oleje, je vzadu, držak motoru je mezi rozvody a je natočenej dopředu.
Miloši, co by si chtěl stelovat kromě předvstřiku akorat davku naftym tim sroubem s kontra matkou na 13 klič, pul otacky vlevo v pravo.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Zdeněk M píše:
jurki888 píše:
Miloši, co by si chtěl stelovat kromě předvstřiku akorat davku naftym tim sroubem s kontra matkou na 13 klič, pul otacky vlevo v pravo.
zdenu když přeci dáš boš čerpadlotak je na jelítkách že sním točíš a kolík je v držáku tak musíš nejprve úchylem seřídit počátek střiku, utáhnot čerpadlo a pak je platný ten kolík to myslím
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:
Zdeněk M píše:
jurki888 píše:
Miloši, co by si chtěl stelovat kromě předvstřiku akorat davku naftym tim sroubem s kontra matkou na 13 klič, pul otacky vlevo v pravo.
zdenu když přeci dáš boš čerpadlotak je na jelítkách že sním točíš a kolík je v držáku tak musíš nejprve úchylem seřídit počátek střiku, utáhnot čerpadlo a pak je platný ten kolík to myslím
No ja to na hodinky nesteloval, asi sem to zapomel prve napsat. Dal sem to na kolík a na rysku na čerpadle. motor chytnul a zvonil , tak sem hejbnul čerpadlem a projel, este drobet pohnul až to jelo nejlíp a hotovo. Hodinky sem sehnal až po pul roce, tak sem ho zavolal kolik tam mame 0,80mm to asi bylo. Ja to ladim tak aby to dobře chytalo a jelo hodinky netřeba.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Zdeněk M píše:
slovacek.milos píše:
Zdeněk M píše: aby to dobře chytalo a jelo hodinky netřeba.
jasné zdenku já se chtěl jen podělit s mým pikapem TD, já dal turbo s lukasem oničem to se ví rok neyl čas,
pak jsem tam jebl jen tak čerpadlo na TD druhý den jsme jeli na seč na sraz 41O km nádrž byla plná že teklo ven a dojeli jsme na výpary

na budík se tedpohybuju 5 až 6 což je na svižnější jízdy a boudu OK
kinza
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2014, 14:22
Bydliště: RK

Příspěvek od kinza »

kamarád v pátek mluvil s člověkem co dělá repase vstřikovacích čerpadel a bylo mu řečeno, že čerpadlo Lukas nebude správně fungovat bez řídící jednotky, která je v tomto případě poměrně jednoduchá

navrhl dvě řešení
když Lukas tak s jednotkou

nebo dát místo Lukase Bosch z Golfu 1.9D (tyto čerpadla jsou záměnná), Bosch je jednodušší a není u něj potřeba elektronika

takže jak, jste říkali, ještě se rozhodnu co z toho udělám, dát tam jednotku je pro mě asi jednodušší (Bosche si ale asi preventivně taky seženu a možná někdy)

Všem děkuji za rady
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A kolik má kod Zdenku M kod motor 1,3-4 diesel v Polu /čtyřválec/? Tyhle motory nějak zmizely z oběhu, to je "zmenšený" diesel :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:A kolik má kod Zdenku M kod motor 1,3-4 diesel v Polu /čtyřválec/? Tyhle motory nějak zmizely z oběhu, to je "zmenšený" diesel :)
polo má stejný motor ty auta ještě v pohodě jezdí, dokonce mají dvohmotu, jsou tam na převodovce dvě okna jedna na setrvák a druhá na spojku, jeden vůl si na tu dvohmotu očmárl značky :roll: když měnil rozvody, je to dávno,

motor nešel protočit tak mi to přitáhli na laně ;)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Měli jsme takové hranate polo 1.4D byl v tom zánovní motor. Mel dva řemený. Čerpadlo bylo na druhe straně váčky za motorem a leželo. Jezdilo to celkem pěkne.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jericho-3 píše:A kolik má kod Zdenku M kod motor 1,3-4 diesel v Polu /čtyřválec/? Tyhle motory nějak zmizely z oběhu, to je "zmenšený" diesel :)
1,4D má 1W kod myslým, to je ten s čerpadlem za motorem s dvouma rozvodovýma řemenama. Ten byl v Polu od 90 roku typ 86C facelift, ten model s delsima svetlama. Na tom sem delal rozvody jen jednou, podobný jak petivalec ale na druhou stranu. Na to že to byla 1,4D a 45 koní tak to melo už 5ti kvalt.
Tohle Polo v 1,4D jen tak neseženeš, řek bych že je vzacnejsí jak 1 Golf.
Jinak řeč byla o zmenšenej 1,9 s G3 do Pola.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jasně, to mi došlo, že myslíš 1,9..Já jen, že ten motor 1W mám a už jsem dlouho o tomhle výtvoru ani neslyšel. Ale je to mimo téma, takže sorry..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“