Felicia 1,9D zapojení a seřízení čerpadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kinza
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2014, 14:22
Bydliště: RK

Felicia 1,9D zapojení a seřízení čerpadla

Příspěvek od kinza »

zdarvím ve spolek,
chtěl bych poprosit o rady

dal jsem tento motor do traktoru a běží, jen jsem tam nechtěl dávat jednotku a ty všechny blbosti kolem ní, tudíž mám zapojený pouze vypínací ventil.

otázka 1:
-k čemu přesně slouží ventil maximální zátěže (je to pouze plný plyn při startování nebo snad omezovač otáček?)?
-jaké je kněmu přivedeno napětí?

otázka 2:
-jelikož jsem nezapojil jednotku, tím nemám zapojený ani ventil počátku vstřiku, atím pádem je špatný předvstřik, řešil jse někdo zapojení bez jednotky,
-lze na něj například poslat nějaké dané napětí, tak aby byl napevno nastaven počátek vstřiku pro celý rozsah otáček (nebude to sice ono, ale bude to určtě lepší než teď), popřípadě nezapojovat a doladit předvstřik otočením čerpadla?
-momentálně motor dost hulí a trochu se cuká, startuje celkem dobře
-jaké rozmezí napětí do něj jdnotka pouští pro jeho řízení?


pokud to nepůjde budu tam holt muset dát jednotku se všema blbinama, v tom případě co všechno tam musím zapojit, aby to fungovalo správně a nepadalo to do nějakého nouzového režimu?

předem děkuji všem za rady Petr.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

předělat na čerpadlo Bosch třeba z Golfu III
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

předělat bošácké čerpadlo není taky jednuduché musíš tam dát i trubky a držák čerpadla který nejde jen tak sehnat, všechny nepasujou, pak msíš mít přípravky jak načasovat motor, čerpadlo se musí nastavit úchylkoměrem jinak to žere jak tank,

lukas čerpadlo není obyčejné potřebuje řídící jednotku, s teplotou motoru, snímačem zatížení, otáčkami motoru, s diagnostikou,

pokud tam nebude vše jak ve feldě s prázdnou pamění tak stím budeš pořád bojovat pokuřovat, pocukávat, motor může i klepat a nikdy to nebude ono





;)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:předělat bošácké čerpadlo není taky jednuduché musíš tam dát i trubky a držák čerpadla který nejde jen tak sehnat, všechny nepasujou, pak msíš mít přípravky jak načasovat motor, čerpadlo se musí nastavit úchylkoměrem jinak to žere jak tank,

lukas čerpadlo není obyčejné potřebuje řídící jednotku, s teplotou motoru, snímačem zatížení, otáčkami motoru, s diagnostikou,

pokud tam nebude vše jak ve feldě s prázdnou pamění tak stím budeš pořád bojovat pokuřovat, pocukávat, motor může i klepat a nikdy to nebude ono

Tak, tak když lucas tak jedine komplet.
on ten svazek s Feldy je mrńavej a krátkej, jednotka je za tlumičem, jen připojis rele žhavení a proud po klíčku.
Když tak ti dam navod jak to dopojit.



;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

třeba když tam nebude jen altík z feldy s DF svorkou zas oničem
kinza
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2014, 14:22
Bydliště: RK

Příspěvek od kinza »

děkuji za rady,

altík mám origo

takže co všechno potřebuju:
jednotku
snímač otáček
altík
čidlo teploty
ventil AFR -přisávání spalin
ventil zvýšených otáček
relátko žhavení
kabel s konektorem pro připojení diagnostiky

je to vše nebo jsem něco zapoměl?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ten snímač otáček máš v altíku, vedou tam dva tenké dráty v jednom naměříš 12 V a ten druhý se připojí na řj pin 1 signál otáček

a relátko žhavení to je u řj pak se musíš vyznat v číslech pinů abys věděl co kčemu

uřež to i stím kulatým konektorem na ten budeš napojivat altík, 3O, 15, diagnostiku, kontrolku žhavení a nevím co ještě ;)

ty ventily na volnoběh a egr ty nemusí fachčit ale pokud nebudou připojeny budeš mít chyby v řj
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2011, 21:40

Příspěvek od STEAK »

Takze na fildu nejde jen vymeou cerpadla misto lukase cerpadlo z napr. 1,6Td
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

STEAK píše:Takze na fildu nejde jen vymeou cerpadla misto lukase cerpadlo z napr. 1,6Td
nejlépe když máš čerpadláře typ čerpadla a toho se přímo zeptáš jestli čerpadlo de přeně naladit z td na D
kinza
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2014, 14:22
Bydliště: RK

Příspěvek od kinza »

má tenhle motor lambda sondu? pokud ano pak ji budu také muset zapojit
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Nemá a doporučuju předělat na bosch.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

burton.b22 píše:Nemá a doporučuju předělat na bosch.
už si to někdy dělal?
kinza
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2014, 14:22
Bydliště: RK

Příspěvek od kinza »

burton.b22 píše:Nemá a doporučuju předělat na bosch.
dík za info, myslel jsem si to ale nebyl jsem si jistý, aspoň o problém míň

než pastit na na tehle motor bosch to tam dám radši celý VW1,6D, ale už to zkusím dotáhnout takle, seženu jednotku namontuju a uvidím
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Daval jsem do sierry bosch z peugeot 309 stal 100kč i s držákem. Trubky původní.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33578
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

burton.b22 píše:Daval jsem do sierry bosch z peugeot 309 stal 100kč i s držákem. Trubky původní.
to ti jelo na původní trubky?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“