Felicia 1,9D zapojení a seřízení čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Felicia 1,9D zapojení a seřízení čerpadla
zdarvím ve spolek,
chtěl bych poprosit o rady
dal jsem tento motor do traktoru a běží, jen jsem tam nechtěl dávat jednotku a ty všechny blbosti kolem ní, tudíž mám zapojený pouze vypínací ventil.
otázka 1:
-k čemu přesně slouží ventil maximální zátěže (je to pouze plný plyn při startování nebo snad omezovač otáček?)?
-jaké je kněmu přivedeno napětí?
otázka 2:
-jelikož jsem nezapojil jednotku, tím nemám zapojený ani ventil počátku vstřiku, atím pádem je špatný předvstřik, řešil jse někdo zapojení bez jednotky,
-lze na něj například poslat nějaké dané napětí, tak aby byl napevno nastaven počátek vstřiku pro celý rozsah otáček (nebude to sice ono, ale bude to určtě lepší než teď), popřípadě nezapojovat a doladit předvstřik otočením čerpadla?
-momentálně motor dost hulí a trochu se cuká, startuje celkem dobře
-jaké rozmezí napětí do něj jdnotka pouští pro jeho řízení?
pokud to nepůjde budu tam holt muset dát jednotku se všema blbinama, v tom případě co všechno tam musím zapojit, aby to fungovalo správně a nepadalo to do nějakého nouzového režimu?
předem děkuji všem za rady Petr.
chtěl bych poprosit o rady
dal jsem tento motor do traktoru a běží, jen jsem tam nechtěl dávat jednotku a ty všechny blbosti kolem ní, tudíž mám zapojený pouze vypínací ventil.
otázka 1:
-k čemu přesně slouží ventil maximální zátěže (je to pouze plný plyn při startování nebo snad omezovač otáček?)?
-jaké je kněmu přivedeno napětí?
otázka 2:
-jelikož jsem nezapojil jednotku, tím nemám zapojený ani ventil počátku vstřiku, atím pádem je špatný předvstřik, řešil jse někdo zapojení bez jednotky,
-lze na něj například poslat nějaké dané napětí, tak aby byl napevno nastaven počátek vstřiku pro celý rozsah otáček (nebude to sice ono, ale bude to určtě lepší než teď), popřípadě nezapojovat a doladit předvstřik otočením čerpadla?
-momentálně motor dost hulí a trochu se cuká, startuje celkem dobře
-jaké rozmezí napětí do něj jdnotka pouští pro jeho řízení?
pokud to nepůjde budu tam holt muset dát jednotku se všema blbinama, v tom případě co všechno tam musím zapojit, aby to fungovalo správně a nepadalo to do nějakého nouzového režimu?
předem děkuji všem za rady Petr.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
předělat bošácké čerpadlo není taky jednuduché musíš tam dát i trubky a držák čerpadla který nejde jen tak sehnat, všechny nepasujou, pak msíš mít přípravky jak načasovat motor, čerpadlo se musí nastavit úchylkoměrem jinak to žere jak tank,
lukas čerpadlo není obyčejné potřebuje řídící jednotku, s teplotou motoru, snímačem zatížení, otáčkami motoru, s diagnostikou,
pokud tam nebude vše jak ve feldě s prázdnou pamění tak stím budeš pořád bojovat pokuřovat, pocukávat, motor může i klepat a nikdy to nebude ono

lukas čerpadlo není obyčejné potřebuje řídící jednotku, s teplotou motoru, snímačem zatížení, otáčkami motoru, s diagnostikou,
pokud tam nebude vše jak ve feldě s prázdnou pamění tak stím budeš pořád bojovat pokuřovat, pocukávat, motor může i klepat a nikdy to nebude ono

slovacek.milos píše:předělat bošácké čerpadlo není taky jednuduché musíš tam dát i trubky a držák čerpadla který nejde jen tak sehnat, všechny nepasujou, pak msíš mít přípravky jak načasovat motor, čerpadlo se musí nastavit úchylkoměrem jinak to žere jak tank,
lukas čerpadlo není obyčejné potřebuje řídící jednotku, s teplotou motoru, snímačem zatížení, otáčkami motoru, s diagnostikou,
pokud tam nebude vše jak ve feldě s prázdnou pamění tak stím budeš pořád bojovat pokuřovat, pocukávat, motor může i klepat a nikdy to nebude ono
Tak, tak když lucas tak jedine komplet.
on ten svazek s Feldy je mrńavej a krátkej, jednotka je za tlumičem, jen připojis rele žhavení a proud po klíčku.
Když tak ti dam navod jak to dopojit.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ten snímač otáček máš v altíku, vedou tam dva tenké dráty v jednom naměříš 12 V a ten druhý se připojí na řj pin 1 signál otáček
a relátko žhavení to je u řj pak se musíš vyznat v číslech pinů abys věděl co kčemu
uřež to i stím kulatým konektorem na ten budeš napojivat altík, 3O, 15, diagnostiku, kontrolku žhavení a nevím co ještě
ty ventily na volnoběh a egr ty nemusí fachčit ale pokud nebudou připojeny budeš mít chyby v řj
a relátko žhavení to je u řj pak se musíš vyznat v číslech pinů abys věděl co kčemu
uřež to i stím kulatým konektorem na ten budeš napojivat altík, 3O, 15, diagnostiku, kontrolku žhavení a nevím co ještě

ty ventily na volnoběh a egr ty nemusí fachčit ale pokud nebudou připojeny budeš mít chyby v řj
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33578
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0