Stránka 2 z 2
Napsal: 31 led 2014, 13:06
od OťasTDi
já jsem na svým ASV měl stejný problém.když jsem omezil vagem egr,tak bylo auto línější...nejlepší volba je nechat číslo v základu a zaslepit to plechem.pokud se rozsvítí kontrolka,tak k chiptunerovi a nechat vyřadit SW
Napsal: 31 led 2014, 13:49
od Hanny
OťasTDi píše:já jsem na svým ASV měl stejný problém.když jsem omezil vagem egr,tak bylo auto línější...nejlepší volba je nechat číslo v základu a zaslepit to plechem.pokud se rozsvítí kontrolka,tak k chiptunerovi a nechat vyřadit SW
A když necham poladit sw tak to nebude líný? Teď je to hrůza vůbec se tomu nechce do otáček.
Napsal: 31 led 2014, 16:51
od gigidpietro
Naopak, bude to lepší, jestli nemáš problém jinde.
A když už, tak by v ceně mohl vyřadit váhu a pokoj navěky.
Napsal: 31 led 2014, 17:41
od netopier
Hanny píše:OťasTDi píše:já jsem na svým ASV měl stejný problém.když jsem omezil vagem egr,tak bylo auto línější...nejlepší volba je nechat číslo v základu a zaslepit to plechem.pokud se rozsvítí kontrolka,tak k chiptunerovi a nechat vyřadit SW
A když necham poladit sw tak to nebude líný? Teď je to hrůza vůbec se tomu nechce do otáček.
a aku mas pozadovanu hodnotu v kanale 3 na volnobeh?
Napsal: 31 led 2014, 18:01
od OťasTDi
teď to z hlavy nevím,ale můžu se mrknout.ale jestli si dobře vybavuji,tak před zaslepením bylo na váze 250 a po zaslepení 450 - ale tahám to z paty.můžu na to pak mrknout