Stránka 2 z 2
Napsal: 29 bře 2014, 17:29
od jericho-3
Co člověk to jiný pohled na svět..Já to beru, protože třeba je to výborný chirurg nebo umí výborně na housle, popřípadě umí špičkovou svíčkovou, tak proto mu to připadalo nakyslé...

Napsal: 29 bře 2014, 17:56
od n.ovcak
příští týden mám slíbený rozdělovač komplet i cívku na půjčení, tak se uvidí... Díky všem za tipy, dám info jak to dopadlo... Rozdělovač má značnou vůli na hřídelce, tak se uvidí. Cívka se dávala Teslácká, tak doufám že ta by vydržet mohla...
Jinak Lambdu jsem odpojenou měl, a žádná změna. Testoval jsem v měřených hodnotách klapku, a ta se taky zdá ok..
Napsal: 29 bře 2014, 18:01
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Co člověk to jiný pohled na svět..Já to beru, protože třeba je to výborný chirurg nebo umí výborně na housle, popřípadě umí špičkovou svíčkovou, tak proto mu to připadalo nakyslé...

ten termín vokyslý to vypadlo z automechanika, nyní dělá na stk,
já se tomu už týden válím smíchy

prostě je to vokyslý

Napsal: 31 bře 2014, 18:50
od n.ovcak
tak vyměněn rozdělovač i zapalovací trafo, a žádná změna

. V týdnu ještě zkusím změřit tlak paliva, a pokud i to bude v pořádku, tak už to jde ze skály...
Napsal: 02 dub 2014, 19:49
od n.ovcak
vyměnil jsem i čerpadlo a znovu palivový filtr. problém stále přetrvává. Když to shrnu - vyměněno:
svíčky
kabely
rozdělovač
trafo
palivák
čerpadlo v nádrži
a motor stále zlobí. Jen malý poznatek - pokud je motor ohřátý (delším během na volnoběh), tak jede jak drak, pokud je studený, tak s ním nikam nedojedu...
Nemáte někdo nějaký tip? Už jsem bezradný...

Napsal: 03 dub 2014, 00:54
od M@ty
Co ti meri teplotni cidlo chlad. kapaliny pri studenem motoru a pri ohrivani? Skrtici klapka nehazi chyby v nastaveni?
Napsal: 03 dub 2014, 05:00
od n.ovcak
čidlo podle měřených hodnot na diag OK. Vyzkoušeno i odpojení - beze změny. Škrtící klapka chyby nehází, provedeno vyčištění, základní nastavení, kontrola funkce v akčních členech a potenciometru v měřených hodnotách taky ok...