Startér octavia 1,6 AEE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Bydliště: Kvasiny

Startér octavia 1,6 AEE

Příspěvek od n.ovcak »

Ahoj všem,

řeším problém se startérem na O1 AEE. Vždycky při startování se motor pootočí jen o kousek a potom se startér protáčí naprázdno. Někdy to na nastarování stačí, někdy ale nee. Vyndal jsem ho z auta a mezi tělem a uložením volnoběžky je docela velká vůle, viz foto - červená šipka.
Obrázek
Hřídel se v tom vyvrací... Je možné to nějak zrepasovat, koupit novou volnoběžku, nebo se to nevyplatí a radši sehnat jiný???
Ještě jsem někde četl, že může být špatné uložení v převodovce, je to reálné?
Díky za tipy
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

treba udelat futro a revizi starteru a jedes dal
http://www.youtube.com/watch?v=bWp2RiClHSM
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

volnoběžka
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

Díky za tipy, udělám rozborku a sborku a uvidí se :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33569
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kup nový starter jinak budeš dělat pořád R + S (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33569
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

slovacek.milos píše:kup nový starter jinak budeš dělat pořád R + S (LOL)
v konečné fázi ještě budeš tasit převodovku a měnit věnec ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Opravdu to chce zkontrolovat to pouzdro v převodovce, než řešit něco jiného...A že se hřídel vyvrací když je venku, je logické, když je letmo. Je to pozůstatek VW brouk a vlastně KDF , s kterým jel Wehrmacht do války... :)
nepropadat panice...
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

Zdravím pánové, díky za tipy, pouzdro v převodovce bylo ok, ale volnoběžka a uhlíky byly ko. Po výměně šlape, jak má...
Naskytl se ale jiný problém, je to sice benzín, ale třeba se s tím někdo setkal...
Po nastartování motor jde chvíli ok, dá se s tím bez problémů jet. Po chvíli ale začne kuckat a vynechávat, až nakonec zdechne. Na plynový pedál nereaguje vůbec. Po opětovném nastartování (chytne na brnk), je někdy zase cca 30 vteřin OK, potom ten samý problém, někdy ok úplně a dá se v poho jezdit do vypnutí motoru. Na co by jste se zaměřili? Svíčky, kabely, trafo vyměněny... VAG bez závad.
Díky za tipy
Naposledy upravil(a) n.ovcak dne 28 bře 2014, 10:25, celkem upraveno 1 x.
Marek67
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 22:38
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Marek67 »

bud je vadná zapalovací cívka sekundární vinutí nebo hall v rozdělovači chtělo by to osciloskop a měřit
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

Kdyby to byl třeba Hall nebo cívka, tak by to dělalo pořád, ne? Je možné aby to jednou bylo ok, a potom se s tím nedalo jet??
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33569
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vag bez závad když to nejede je co?

jakože mrkneš do paměti závd a tam nic nepíšou?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33569
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

odpoj lambádu nastatuj a pak napiš jestli se problém opakuje :)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

n.ovcak píše:Kdyby to byl třeba Hall nebo cívka, tak by to dělalo pořád, ne? Je možné aby to jednou bylo ok, a potom se s tím nedalo jet??
Marek ti to už psal oba komponenty uměj pěkně pozlobit a pokud jsi dal nějakou polskou cívku tak bych to na ni typnul taky.Ted jsem měřil něco podobnýho jak jeli dál než za město tak to přestávalo jet.Měli plnou bednu dílů všechno vyměněný a jak se to ohřálo pořádně tak sekundární cívka byla šluslá.Bez měření bych to jen tak nenašel.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je třeba hlavně zjistit, když to chcípne, co chybí..Nemá to jiskru? Má to palivo?O to tady jde, když to běží, tak se nic nezjistí, jen když to chcípne...
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33569
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Je třeba hlavně zjistit, když to chcípne, co chybí..Nemá to jiskru? Má to palivo?O to tady jde, když to běží, tak se nic nezjistí, jen když to chcípne...
na jednom webu píšou

zjistit


zda je co zapálit a zda je čím zapálit

tento týden jsem našel novou perlu

chcalo prase a bylo to vidět i na gumě kapalin a borec hlásí to kolo jě nějaký vokyslý
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“