Rider píše:jj, presne tak jak pise flekyc
Výfuk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
flekyc píše:asi takhle, uricte ti to neprida 10hp, to zapomen, ale rek bych, ze tyhle vsechny malickosti co tam clovek dela, nekde budou. ja mam trubku a vsechno OK, andre ma pruchozi tlumic asi za 3,5 (vypada fakt good) a taky je vsechno OK. myslim, ze at udelas jakoukoliv variantu, chybu neudelas, ale me bylo lito tech penez, kdyz vim, ze TDI vyfuk = nejlepsi zadny vyfukOndřej Krákora píše:Průchozí tlumič na výkonu nepoznáš ani prd, ale hluk to utlumí hodně. Můj názor je jednoznačně ho tam dát.crossic píše:Říkám už po třetí - nejde mi o zvukovej efekt, ale o funkčnost a vlastnosti - je lepší dát jen rouru nebo i nějakej tlumič?? Mám na mysli i z hlediska výkonu...pže přijde leštěný svod od turba, tak nevím co za to dát...
ja nevim no, nektery lidi rikaj : "no ja tam musel dat tlumic, to se nedalo, to byl kraval nehoraznej"
nezustal jsem chladnym, pucil to kamosovi a sel si to poslechnout ( na letisti, na hlavni silnici, mezi barakam na sidlisti). zatopil tomu a jako samozrejme, kdyz zatopis, ses vic slyset, ale pokud nejsi magor a nejerzdis po sidlisti ve 3500ot a 100km/h tak nakej hluk vubec neres a mimo mesto se da hovorit a silnejsim zvuku tak od 150-160. do ty doby (a to mam obyc ibizu-zadny poradny odzvuceni) proste normal.navic pokud jedes normalne, nedas plnej plyn pri jednotlivejch kvaltech, tak to absolutne neni slyset. ...muj nazor... odzkouseno
najdi si v histirii tema VYFUK TDI a tam sme to s andrem dost probirali...
Je blbost mysliet že najlepší výfuk žiadny výfuk. PRave mame nahodený origo športový dizel výfuk a možem povedat že ma lepšie parametre ako keby tam bola len hola trubka. Je to len o komponentoch ktoré používate.
...to be or not to be... - faster
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Co se týče hluku, dělal jsem za poslední 1/2roku 4 auta výfuk jen trubku 60-63mm a na vše se musel dát koncový tlumič, nedalo se s tím jezdit (dalo jen asi do 1/3 plynu)
Čím větší turbo a víc nafty tím vetší hluk.
Zatím asi nejlepší zkušenost s tím Dynomaxem, ale nebyl před cca měsícem k dostání, a stálo to lehce přez 2t.
Čím větší turbo a víc nafty tím vetší hluk.
Zatím asi nejlepší zkušenost s tím Dynomaxem, ale nebyl před cca měsícem k dostání, a stálo to lehce přez 2t.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
sorry za of topic,ale ta mamina s kocarkem mi pripomela jak jsme na vojne jezdili se zilem 157 / kdo nezna tak ruskej nakladak s benzinovim motorem,kterej uz snad jezdil za stalingradu /a kdyz sla nejaka baba po chodniku tak pri jide kolem ni stacilo chvily vypnout zapalovani a zase zapnout a ozvala se pekelna rana jak explodovali ben pary ve vyfuku
az se jednou rozparal jak konzerva
tady jsem nasel i obrazek

az se jednou rozparal jak konzerva

tady jsem nasel i obrazek

- crossic
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 23 zář 2006, 21:08
- Bydliště: Osek, SČ
- Kontaktovat uživatele:
A kde se dá koupit???Andre píše:Co se týče hluku, dělal jsem za poslední 1/2roku 4 auta výfuk jen trubku 60-63mm a na vše se musel dát koncový tlumič, nedalo se s tím jezdit (dalo jen asi do 1/3 plynu)
Čím větší turbo a víc nafty tím vetší hluk.
Zatím asi nejlepší zkušenost s tím Dynomaxem, ale nebyl před cca měsícem k dostání, a stálo to lehce přez 2t.
rekl bych, jedine urobitcrossic píše:A kde se dá koupit???Andre píše:Co se týče hluku, dělal jsem za poslední 1/2roku 4 auta výfuk jen trubku 60-63mm a na vše se musel dát koncový tlumič, nedalo se s tím jezdit (dalo jen asi do 1/3 plynu)
Čím větší turbo a víc nafty tím vetší hluk.
Zatím asi nejlepší zkušenost s tím Dynomaxem, ale nebyl před cca měsícem k dostání, a stálo to lehce přez 2t.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
slaba kárachiptuning píše:sorry za of topic,ale ta mamina s kocarkem mi pripomela jak jsme na vojne jezdili se zilem 157 / kdo nezna tak ruskej nakladak s benzinovim motorem,kterej uz snad jezdil za stalingradu /a kdyz sla nejaka baba po chodniku tak pri jide kolem ni stacilo chvily vypnout zapalovani a zase zapnout a ozvala se pekelna rana jak explodovali ben pary ve vyfuku![]()
az se jednou rozparal jak konzerva
tady jsem nasel i obrazek
kolik to zralo VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
mne to v prvom momente pripadal ako vyfuk z motocykla,ale vyzera pekne a ešte ked aj ide,tak to je parada...Stingray píše:flekyc píše:mam stejnej dotaz a mozna bych dolozil i fotos ... kdyz uz sme u toho športuRider píše:dotaz Stingray, co myslis tim "origo športový dizel výfuk" prosimte?
výfuk race na dizla priemer vstup, výstup 76mm
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Stim tu a nás jezděj terény, žere 100 na 100.flekyc píše:slaba kárachiptuning píše:sorry za of topic,ale ta mamina s kocarkem mi pripomela jak jsme na vojne jezdili se zilem 157 / kdo nezna tak ruskej nakladak s benzinovim motorem,kterej uz snad jezdil za stalingradu /a kdyz sla nejaka baba po chodniku tak pri jide kolem ni stacilo chvily vypnout zapalovani a zase zapnout a ozvala se pekelna rana jak explodovali ben pary ve vyfuku![]()
az se jednou rozparal jak konzerva
tady jsem nasel i obrazek
kolik to zralo
G2 TDI

