Výfuk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Výfuk

Příspěvek od crossic »

Mám dotaz - mám pryč kat a ted budu kvůli nárazníku dělat duplex - a ted nevím jestli tam mám dát nějakej s tlumičem nebo udělat jen trubky???
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48

Příspěvek od Rider »

Ahoj, ja uz tam ted nemam zadnej tlumic ani kat a v pohode, ja uz bych tam tlumice urcite nedaval, i tak to mam dost tichy, jsem zvykly na horsi... :-D
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

Mě vůbec nejde o hlučnost ale o vlastnosti ;)
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Jen se zeptej Andreho jak to řve bez tlumiče (crazy)
G2 TDI
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mě též, po nástupu tlaku to řve jak fechtl v bahně (noteeth) ale jinak tiché
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Ondřej Krákora píše:Jen se zeptej Andreho jak to řve bez tlumiče (crazy)
neni pravda, zas to neprehanejte, zas tak moc to nehluci
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

Takže jak...je lepší tam dát nějakej tlumič nebo to mám nechat jen o holých trubkách???
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

crossic: tebe ten zvuk asi moc obtěžovat nebude, GIV má slušný utlumení kabiny, ale okolí to uslyší víc...takže spíš budeš poutat pozornost...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

crossic píše:Takže jak...je lepší tam dát nějakej tlumič nebo to mám nechat jen o holých trubkách???
aspon kdyz potkas nakyho prasivyho benzina tak mu das poslechnout jak zni poradnej traktor ;-) jako ja :-P :-P :-P
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
crossic
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2006, 21:08
Bydliště: Osek, SČ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crossic »

Říkám už po třetí - nejde mi o zvukovej efekt, ale o funkčnost a vlastnosti - je lepší dát jen rouru nebo i nějakej tlumič?? Mám na mysli i z hlediska výkonu...pže přijde leštěný svod od turba, tak nevím co za to dát...
RTDi = Hybridní turbo by Andre + trysky RACE520 + chip by reesha -> 181 HP & 386 Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Dawee
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2006, 13:20
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dawee »

crossic píše:Říkám už po třetí - nejde mi o zvukovej efekt, ale o funkčnost a vlastnosti - je lepší dát jen rouru nebo i nějakej tlumič?? Mám na mysli i z hlediska výkonu...pže přijde leštěný svod od turba, tak nevím co za to dát...
Z hlediska výkonu je nejlepší co nejmenší odpor splodin za turbem. Optimální je dobrej průchozí tlumič kterej ti pohltí ten zvuk, ale bude mít malej odpor. Andre dával dobrej. Zkus pohledat.
Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48

Příspěvek od Rider »

ja na pocitove zmeny vykonu nepoznal, jede to porad stejne :) takze myslim ze je to jedno
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

crossic píše:Říkám už po třetí - nejde mi o zvukovej efekt, ale o funkčnost a vlastnosti - je lepší dát jen rouru nebo i nějakej tlumič?? Mám na mysli i z hlediska výkonu...pže přijde leštěný svod od turba, tak nevím co za to dát...
Průchozí tlumič na výkonu nepoznáš ani prd, ale hluk to utlumí hodně. Můj názor je jednoznačně ho tam dát.
G2 TDI
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Ondřej Krákora píše:
crossic píše:Říkám už po třetí - nejde mi o zvukovej efekt, ale o funkčnost a vlastnosti - je lepší dát jen rouru nebo i nějakej tlumič?? Mám na mysli i z hlediska výkonu...pže přijde leštěný svod od turba, tak nevím co za to dát...
Průchozí tlumič na výkonu nepoznáš ani prd, ale hluk to utlumí hodně. Můj názor je jednoznačně ho tam dát.
asi takhle, uricte ti to neprida 10hp, to zapomen, ale rek bych, ze tyhle vsechny malickosti co tam clovek dela, nekde budou. ja mam trubku a vsechno OK, andre ma pruchozi tlumic asi za 3,5 (vypada fakt good) a taky je vsechno OK. myslim, ze at udelas jakoukoliv variantu, chybu neudelas, ale me bylo lito tech penez, kdyz vim, ze TDI vyfuk = nejlepsi zadny vyfuk ;-)

ja nevim no, nektery lidi rikaj : "no ja tam musel dat tlumic, to se nedalo, to byl kraval nehoraznej"

nezustal jsem chladnym, pucil to kamosovi a sel si to poslechnout ( na letisti, na hlavni silnici, mezi barakam na sidlisti). zatopil tomu a jako samozrejme, kdyz zatopis, ses vic slyset, ale pokud nejsi magor a nejerzdis po sidlisti ve 3500ot a 100km/h tak nakej hluk vubec neres a mimo mesto se da hovorit a silnejsim zvuku tak od 150-160. do ty doby (a to mam obyc ibizu-zadny poradny odzvuceni) proste normal.navic pokud jedes normalne, nedas plnej plyn pri jednotlivejch kvaltech, tak to absolutne neni slyset. ...muj nazor... odzkouseno

najdi si v histirii tema VYFUK TDI a tam sme to s andrem dost probirali...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Rider
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2007, 16:48

Příspěvek od Rider »

jj, presne tak jak pise flekyc
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“