vložkování uložení PD vstřiků

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

vložkování bych řekl že nedělá.. a pokud jo tak mu to dělají externě (?).. viz. výše
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Taky mě to nejspíš čeká, ale nepovažoval bych to za nějaký průser při té ceně se to dá zkousnout.
Já si jinak na PD nemůžu nijak stěžovat, navíc ruku na srdce kdo zvás může odpřísáhnout že ty kilometry co uvádíte jsou pravda. Já taky žiji v přesvědčení že mám namotáno jen 188 000 od roku 2001 :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36

hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Vici píše:vložkování bych řekl že nedělá.. a pokud jo tak mu to dělají externě (?).. viz. výše
Vložkování dělá, měl jsem od něj už několik hlav, jestli mu stím někdo pomáhá, to teda přesně nevím, ale pravda je taková, že ji mám hotovou do dvou dnů...
To je situace!
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Bydliště: Moravskoslezský kraj

vstřiky

Příspěvek od mirek »

Jas se pozná že je potřeba převložkovat uložení vstřiku?
Nebo psaly jste že mate kolem 250tis.km a mate s tím problémy ja teď mam 235tis. Tak právě proto se ptám .
Děkuji za informace a rady.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2008, 22:00

Příspěvek od Maslo23 »

no dokud to nedela zadnou neplechu tak nesahat, doporucuju udelat s vackou pri jednom....jj jsou to kramy, ale bohuzel uz to bude jenom horsi
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Scháním informace o vložkování,mám strach jestli se to tam nějak neuvolňuje časem,přece jenom je to ta nalisovaný a není to nijak zajištěný.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A co sehnat pěknou hlavu?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4291
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

to nejni trvanlivý řešení, jednou se znova vymačká (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A vložka co?
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Ja to mám tiež vymačkane.... problém zo studený štartom.
Auto naštartuje, ale po chvílke ako keby tomu došla nafta a motor zhasne.
Potom nejde naštartovať.
Keď je motor teplý žiaden problém.

Zvažujem možnosť opravy:
najdrahšia - nová hlava
stredná cesta - vyvložkovavanie
najlacnejšia - iba nové gumičky a auto predať s týmto problemom
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4291
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Tomas.cz píše:A vložka co?
vložka je jinej materiál co by měl vydržet ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

I u hodne vymackany hlavy se to da poresit gumickama.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

imo17 píše:Ja to mám tiež vymačkane.... problém zo studený štartom.
Auto naštartuje, ale po chvílke ako keby tomu došla nafta a motor zhasne.
Potom nejde naštartovať.
Keď je motor teplý žiaden problém.

Zvažujem možnosť opravy:
najdrahšia - nová hlava
stredná cesta - vyvložkovavanie
najlacnejšia - iba nové gumičky a auto predať s týmto problemom
tohle taky teď řeším kámošovi,ale dělá to v létě i zimě. Chytne, 2-3 sek. běží a zdechne. Pak to trvá tak 15 sekund než to chytne. Ale jen když to stojí dvě noci, jinak to chytá dobře. Když se 15x otočí klíčkem a natlačí se čerpadlem v nádrži,tak to chytne normálně i po týdnu. Má to 150tis poctivých ale dostalo to ránu na předek, jsou zohýbaný vývody víčka tělesa filtru a trochu mi přijde že to sákne kolem čidla teploty paliva. Začínám tímhle, stejně je to třeba udělat..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
imo17
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2010, 20:15
Bydliště: Púchov

Příspěvek od imo17 »

Biimbo píše:
imo17 píše:Ja to mám tiež vymačkane.... problém zo studený štartom.
Auto naštartuje, ale po chvílke ako keby tomu došla nafta a motor zhasne.
Potom nejde naštartovať.
Keď je motor teplý žiaden problém.

Zvažujem možnosť opravy:
najdrahšia - nová hlava
stredná cesta - vyvložkovavanie
najlacnejšia - iba nové gumičky a auto predať s týmto problemom
tohle taky teď řeším kámošovi,ale dělá to v létě i zimě. Chytne, 2-3 sek. běží a zdechne. Pak to trvá tak 15 sekund než to chytne. Ale jen když to stojí dvě noci, jinak to chytá dobře. Když se 15x otočí klíčkem a natlačí se čerpadlem v nádrži,tak to chytne normálně i po týdnu. Má to 150tis poctivých ale dostalo to ránu na předek, jsou zohýbaný vývody víčka tělesa filtru a trochu mi přijde že to sákne kolem čidla teploty paliva. Začínám tímhle, stejně je to třeba udělat..
Tak presne to iste... naštartuje... a po cca 20sec. zdochne. Ale motor sa klepe ako keby jeden válec nešiel.
Už 2x odtah do servisu, lebo ked zdochne... už sa to nepodarí naštartovať. Ale vždy len studene.
Teple bez problemov.
Len ma troška sere, že sú dosť oklepané aj vstrekovače :?
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

sharik4x4 píše:Scháním informace o vložkování,mám strach jestli se to tam nějak neuvolňuje časem,přece jenom je to ta nalisovaný a není to nijak zajištěný.
A , že ti nevypadnou sedla z hlavy...to strach nemáš? Taky jsou pouze zalisované....
To je situace!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“