ne, nejdřív to musíš vyměnit a pak nechat udělat čip na míru k těmpoužitejm součástkám, teď tam máš čip pro zvýšení výkonu bez hardwarové úpravy, ten ti bude po výměně trysek a turba naprd
a jako proč jestli 96Kw nebo 74 Kw vždyt to maš upně jedno tam je akorat jiny turbo a vstřiky a když jich vymeníš tak s toho maš 96Kw tak potom to nemá žádný význam stejně bych ty vstřiky aj trubo vyměnil za nějaky lepší
dist01 píše:a jako proč jestli 96Kw nebo 74 Kw vždyt to maš upně jedno tam je akorat jiny turbo a vstřiky a když jich vymeníš tak s toho maš 96Kw tak potom to nemá žádný význam stejně bych ty vstřiky aj trubo vyměnil za nějaky lepší
Jinýho je toho trochu víc, když si pročteš fórum zjistíš že to neni jen o turbu a vstřikách.
myšlenka byla v to že je to pořád obsah 1.9 a je to PD jak 96 Kw takže si myslim že je jedno jestli upravuju 74Kw nebo 96Kw. proste by součásti stejně musel vyměnit tak nebo tak
dist01 píše:myšlenka byla v to že je to pořád obsah 1.9 a je to PD jak 96 Kw takže si myslim že je jedno jestli upravuju 74Kw nebo 96Kw. proste by součásti stejně musel vyměnit tak nebo tak
neni to jedno,protoze 96kw snese daleko vetsi zatizeni,uz jenom proto ze ma silnejsi kliku a ojnice
asi jsi jeste nerozebiral zadny motor,jinak by jsi asi nepochyboval jestli je to pravda,
precti si prispevky na foru,jsou tady nekde i obrazky kde jsou videt rozdily treba ojnic
tak teď jsem byl vyveden z velikého omylu...celou dobu žiji v domnění, že do PD lze dát jako upgrade 96 kW trysek jen Race 783.Až teď zjišťuji, že mezi tryskami z 96 kW motoru a Race 783 jsou pro PD ještě 2 výkonové verze. Takže dle mého (laického) odhadu se dá (teoreticky) z 96 kWmotoru za použití seriových trysek (při implantaci dalších známých HW i SW úprav) dostat tak 180-190 koní. Kolik tedy lze dostat s tryskami BSLA150P1043, tryskami POWERPLUS1043 a kolik se dá vytřískat s Race 783?