Stránka 2 z 2
Napsal: 10 dub 2014, 19:59
od Tunningkiller
Roman Stejskal píše:Takže není potřeba ten dekl sundávat? Jasný budu se to snažit dát táhlo do původní polohy . A je to potom potřeba ten novej snímač spárovat přez vag? pokud ano můžeš mi to nějak přesněji popsat ?
celkem spárovat nic nemusíš, dělej to při vypnutym zapalovani, po vymene zapnes a uvidis jestli bude svitit zhaveni, pokud ano tak jen smazes pamet zavad a litas jak drak. Jakej kryt myslis? Turbo se nesundava potrebujes si udelat misto na ty tři šroubecky a aby jsi mohl povolit tu osku na baňce
Napsal: 10 dub 2014, 20:33
od Roman Stejskal
Myslej jsem ventil dekl ale spíš jen kvůli místu. No a zrovna bych se tedy zeptal pokud bych ho potřeboval dát dolů tak asi musí trysky ven a nepochopil jsem jak to tam je uchycený. To jen tak mimo téma. Do ted jsem dělal jen PD motory a CR se učím takže se ptám asi jak blb ale rád se něco dozvím . Díky
Napsal: 11 dub 2014, 04:36
od Tunningkiller
Roman Stejskal píše:Myslej jsem ventil dekl ale spíš jen kvůli místu. No a zrovna bych se tedy zeptal pokud bych ho potřeboval dát dolů tak asi musí trysky ven a nepochopil jsem jak to tam je uchycený. To jen tak mimo téma. Do ted jsem dělal jen PD motory a CR se učím takže se ptám asi jak blb ale rád se něco dozvím . Díky
ventil dekl urcite sundavat nemusis:)
Napsal: 11 dub 2014, 11:37
od sharik4x4
Co to tady píšete za kraviny,že se nemusí táhlo nastavovat.
Popis výměny: vyndat vzd.filtr i s hadicí k turbu,povolit 3šrouby na boku baňky,pak musíš mít upravený klíč 10mm,takový lomený do hokejky.
Tím povolíš táhlo.Pak tam dáš nový cena u VW asi 3tKč,seřízení krajních poloh podle vagu-motor-měřené hodnoty-kanál 120.hodnota při zataženém je 0,760V/volnoběh,při vytaženém táhnu 3,4V-vytáhnout hadičku podtlaku u turba.Pak zajistit lepidlem apojistkou, která je v opravné sadě. Práce cca 1hodinku.
Napsal: 11 dub 2014, 14:45
od Roman Stejskal
Tak moc díky chlapi za rady auto budu mít k dispozici útery ne bo středa tak pak dám vědět jak jsem dopadl

, Vypadá to celkem jasně. Díky moc Roman

Napsal: 15 dub 2014, 15:29
od Roman Stejskal
Zdravim a už jsem tu zas
Tak výměna baňky proběhla celkem hladce nejvíc času zabrala úprava klíče

ale celkem v poho. Na vag-comu jsem v kanále 120 tyto hodnoty nenašel ale v základním nastavení jsem udělal nastavení plnícího tlaku turba a bylo to v toleranci ale nevím jestli je to to ono. Teprve se s tím učím dělat pořídil jsem si diagnostiku nedávno. Mám tu ale jiný problém. Mezi tím než auto ke mě dojelo tak se rožnul DPF filtr,po výměně baňky to po nastartování má správný volnoběh ale jak se dostane motor do zatížení a vyřadí se drží to 950U/min. Po jízdě po dálnici filtr zhasl ale ten volnoběh je pořád vyšší než byl. Může to nějak souviset s regenerací filtru která zřejmě proběhla za provozu,nebo s nastavením té podtlakové regulace ? Po zhasnutí ko.DPF ten volnoběh sice šel dolů (dokud svítila byl skoro 1100U/min ) ale je pořád docela vysoký a hlavně takový před tím nebyl. Podtlaková regulace měla deth membránu. Díky za radu Roman P.S Ovládání turba chodí uplně volně a jeví se v naprostém pořádku
Napsal: 16 dub 2014, 10:45
od Roman Stejskal
Tak sharik 4x4 měl samozřejmě pravdu

kanál 120 funguje jak má jen jsem to blbě pochopil. Jsem v krajních hodnotách asi 0,5 V mimo toleranci tak to zkusím doladi na táhle aby to bylo jak má být protože nevím jak moc to tomu může vadit tak si s tím pohraju
Napsal: 16 dub 2014, 12:26
od sharik4x4
Dolať to na těch 0,76V a bude to OK.

Napsal: 16 dub 2014, 15:24
od Roman Stejskal
Tak už konečně hotovo....hodnoty jsou v tolerancích

Příště už to pujde jak po másle

Díky moc za pomoc
Napsal: 23 lis 2020, 08:41
od P.e.ť.a.n
Zdravím, přidám se do starého téma.
Mám A3 2.0tdi CBAB a začalo mně za jízdy blikat žhavení, žádný úbytek výkonu ani žádné zvláštní chování motoru není. Na diagnostice to píše chybu P2563- řízení přeplňování turbodmychadla, trvale.
Z toho co se tady píše je nejspíše vadná baňka na turbu, jakou značku používáte? Jsou v nich dost velké cenové rozdíly
Díky
Napsal: 23 lis 2020, 08:52
od roman1648
Hele než se pustíš do té baňky prvně pořádně omrkni podtlaky hlavně zezadu motoru na EGR ventilu, posledně u 1.6TDi jsme vyměnil baňku za raketu a nic,byla naprasklá hadička který jsem si dvakrát při kontrole nevšimnul až napotřetí jak jsem za ně tahal víc...
Napsal: 23 lis 2020, 09:26
od P.e.ť.a.n
mrknu na to, díky...a co používáš za značku baněk?
Napsal: 23 lis 2020, 09:47
od roman1648
Já to měl z Turbocaru kam dáváme občas turba na repas nevím co to bylo...ale asi normálně Garret
Napsal: 29 lis 2020, 15:11
od P.e.ť.a.n
hadičky jsem prošel a žádné špatné jsem si nevšiml. Díval jsem se na měřené hodnoty a na kanále 120 to má při volnoběhu 2,2V a když hadičku odpojím, tak 3,6V. Zkusil jsem pusou udělat podtlak v baňce a vůbec to nejde, pořád nasávám vzduch a hodnota klesne max na 3,57V, to by asi nemělo ne?