Stránka 2 z 2
Napsal: 04 črc 2014, 22:55
od Biimbo
těsně u ložiska je trubička. Hadička je až pár desítek cm od něj. Dělám to šprickou a natlačím kapalinu přímo do odvzdušňováku a dycky se to chytne a jde pak šlapat nožně jako u brzd.
A hlavně je potřeba pořádně seřídit lanovody. Kort R a 1 jsou na to háklivý moc
Napsal: 04 črc 2014, 23:56
od patrik.kloucek
lift píše:Nakonec to vyhrál origoš olej 635Kč za litr,ale žádná změna v řazení.Špatně
jde zpátečka a jednička,pedál je na podlaze a mašina se už cuká.Někde na foru je uvedeno špatně odvzdušněna spojka a že se to blbě dělá ,buď přes levé kolo brzdiče, nebo natlakovat přímo v nádobce.Dělá to od koupě vozu a
i nyní po výměně lamely a ložiska ,spíše je to horší.Poradí mi někdo,jak nejlépe odvzdušnit?Pár návodu jsem našel,ale který je nejučinější?Golf IV ASZ 96kw 4x4 6q.
no nechci byt posel spatnych zprav ale podle toho co pises tak bych to pomalu vsadil na uvolnene lozisko hnane hridele a vymackany obal prevodovky.
jakej byl olej co jsi vypustil???
kdyz jsi mel ptevodovku dole zkousel ji vzit za hridel???
Napsal: 05 črc 2014, 05:56
od lift
Hřídel se mi nejevila,že by měla vůli,ale 100% si jistý nejsem,nějak jsem to nezkoušel,ale na straně ložiska převodovky bylo na stěně vidět čistý vryp asi 10cm dlouhý o průměru spojky,žeby větší axiální vůle?Kolik může být?Olej byl tmavší,jak med,ale čistý.Žádný
bordel,ani piliny okem nebyly vidět.I vypouštěcí zátka byly čistá.Pokud je vymačkané ložisko,dá se to opravit ,např lepením,nebo podložky?
Napsal: 05 črc 2014, 09:31
od patrik.kloucek
[quote="lift"]Hřídel se mi nejevila,že by měla vůli,ale 100% si jistý nejsem,nějak jsem to nezkoušel,ale na straně ložiska převodovky bylo na stěně vidět čistý vryp asi 10cm dlouhý o průměru spojky,žeby větší axiální vůle?Kolik může být?Olej byl tmavší,jak med,ale čistý.Žádný
bordel,ani piliny okem nebyly vidět.I vypouštěcí zátka byly čistá.Pokud je vymačkané ložisko,dá se to opravit ,např lepením,nebo podložky?[/quyote]
vule tam nesmi byt zadna jak axialni tak radialní.Pokud to nechces rozebirat znova tak vypust olej,vydloubni to pogumovany vicko z boku prevodovky a ovakem zakus zatlacit dovnitr hridel a pak zase ven.Nesmi se ti hejbat.
Pokud je ten obal vyjebany tak v oleji je videt takovek hlinikovej prach-hodne jemnej.
Oprvait to jde.
Prevodovka ven ...rozebrat....vytocit vlozku .V zadnym pripade to nezkousej necim podkladat jak se kolikrat na forech doctes...Problem tim nevyresis a spis si jeste vice uskodis.
Pokud jsi trochu zrucny udelas si to sam..pokud ne dalsi moznost je to zavezt do Boleslavi Sixtovi.Udela to na pockani ale stoji to 8500kč bez dane.Coz je solidni ranec....takze ja si to udelal pred 3tydny sam.Nejdrazsi polozka byl olej za 1800 .
Napsal: 06 črc 2014, 21:10
od lift
Které víčko máš na mysli?Z které strany ho hledám.Není to ten klobouček u
odvzdušňováku
Napsal: 06 črc 2014, 21:58
od patrik.kloucek
lift píše:Které víčko máš na mysli?Z které strany ho hledám.Není to ten klobouček u
odvzdušňováku
je to cerny poplastovany vicko z boku prevodovky.....Jiny na prevodovce nenajdes:-)
jinak pokud ho budes chtit vydloubnout tak pocitej s tim ze ho znicis tak aby jsi mel nahradni.Stoji origo cca 150kč.
Napsal: 07 črc 2014, 06:56
od Biimbo
Vicko tam tsky zadny mit nemusi jako to je predokolek..
Napsal: 07 črc 2014, 07:15
od Vici
podle roku/provedení převodovky
Napsal: 08 črc 2014, 08:17
od lift
No právě ,že tam nic pogumované nevidim. Až kluk přijede,asi převodovku znovu vyhodím.Teď už jsem vyučený,tak by to mělo jít raz dva.
Napsal: 16 črc 2014, 22:29
od michal600
čau, dal sem si do octavie 1 6q převodovku. jaký tam dát olej. dočetl sem se že by tam měl být nějaký 70W75 či nějak tak. napsal by sem někdo číslo dílu??
za studena jakoby chtěl škrknout 2 kvalt. když je venku třeba 30 stupnu tak to neudělá. Bojím se co to bude dělat v zimě.
Napsal: 16 črc 2014, 22:39
od octaviask
No chlapi ja neviem ako vy ale ja lejem do mojho 6Q na ASZ len origo ojel od VW...netreba s tym experimentovat podla mna.
Cislo dielu: g052171a2
Napsal: 17 črc 2014, 18:01
od astra-11
leju po několik let Castrol 75w90 API GL4 a řadí to pořád stejně, dost tahám tak ten olej měním po 60kkm,
AUY 6Q cca 300.000km
Napsal: 17 črc 2015, 19:21
od stanomx
čo hovoríte na Fuchs Titan Sintofluid FE 75W... vraj je to totožné ako origo G05 217 1xx