Olej do 6q převodovky Castrol Syntrans FE 75W-80
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Olej do 6q převodovky Castrol Syntrans FE 75W-80
Zdravím,dá se použít olej Castrol Syntrans FE 75W-80
místo předraženého originálu do 6q převodovky Golfa IV ASZ 4x4?
Prý je doporučen pro použití v 6-ti stupňových manuálních převodovkách vozů koncernu VW,tak uváději prodejci.Cenově je velmi zajímavý,dá se
okolo 250Kč za litr. Zkoušel to už někdo zaměnit?
místo předraženého originálu do 6q převodovky Golfa IV ASZ 4x4?
Prý je doporučen pro použití v 6-ti stupňových manuálních převodovkách vozů koncernu VW,tak uváději prodejci.Cenově je velmi zajímavý,dá se
okolo 250Kč za litr. Zkoušel to už někdo zaměnit?
v skodovke chcu zan cca 40eur za liter.
ja som kupoval stadeto www.vwdiely.sk/vyhladavanie/?PHPSESSID= ... hladavanie
ci je origo neviem ale lahsie sa radi
nic nehuci ani nic ( ani nehucalo )
ja som kupoval stadeto www.vwdiely.sk/vyhladavanie/?PHPSESSID= ... hladavanie
ci je origo neviem ale lahsie sa radi

Cupra TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
ale ne v 6Q převodovce. Tam existuje náhrada jak bylo psáno od FEBI nebo přímo od dodavatele (výrobce) z Austrálie http://www.penriteoil.com.au/products-c ... id_categ=4 akorát už si nepamatuju který olej to je..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Já jsem použil , jak psal Bimbo ten olej pro ojeté převodovky skoro 300kč litr, ale samozřejmě byl jsem dost skeptický, skříň má min. půl mega/T4/ a bohužel olej nezabral. Ale je v tom nevinně..Můj synchron na 5 kvaltu byl ve stavu, že už prostě nemohl kolo brzdit, i kdyby jej zakleli. Lítal tam jako volný prstýnek.. 

nepropadat panice...
- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
Odpovědi: 0
Nakonec to vyhrál origoš olej 635Kč za litr,ale žádná změna v řazení.Špatně
jde zpátečka a jednička,pedál je na podlaze a mašina se už cuká.Někde na foru je uvedeno špatně odvzdušněna spojka a že se to blbě dělá ,buď přes levé kolo brzdiče, nebo natlakovat přímo v nádobce.Dělá to od koupě vozu a
i nyní po výměně lamely a ložiska ,spíše je to horší.Poradí mi někdo,jak nejlépe odvzdušnit?Pár návodu jsem našel,ale který je nejučinější?Golf IV ASZ 96kw 4x4 6q.
jde zpátečka a jednička,pedál je na podlaze a mašina se už cuká.Někde na foru je uvedeno špatně odvzdušněna spojka a že se to blbě dělá ,buď přes levé kolo brzdiče, nebo natlakovat přímo v nádobce.Dělá to od koupě vozu a
i nyní po výměně lamely a ložiska ,spíše je to horší.Poradí mi někdo,jak nejlépe odvzdušnit?Pár návodu jsem našel,ale který je nejučinější?Golf IV ASZ 96kw 4x4 6q.
Sešlápnout spojku, sikama seškrtit hadičku těsně před vstupem do ložiska, povolit pedál ( vrátit rukou ),(pozor aby v nádobce bylo dost kapaliny) a povolit seškrcení, kapalina se tlakem od přítlačáku vrátí přes systém do bandasky, úplně to "zahučí"
Pokud bys chtěl mít hodně jistotu, tak je možné ještě po vrácení pedálu na něj rukou začít tlačit, pomocník co ovládá sika kleště povolí sevření a obvykle pedál ještě ujede dolů, pak opět seškrtit sikama, vrátit pedál a povolit sikovky.
Pokud bys chtěl mít hodně jistotu, tak je možné ještě po vrácení pedálu na něj rukou začít tlačit, pomocník co ovládá sika kleště povolí sevření a obvykle pedál ještě ujede dolů, pak opět seškrtit sikama, vrátit pedál a povolit sikovky.