pocuj a ako poznam ze je to OK ? Teda hlavny dovod preco som sa zacal v tom vrtat je ten, ze mi to sem tam hodi nudzi a vypise chybu zakladneho nastavenia ale hlavne ma serie neviem preco mam taku velku turbodieru, teda dam plyn na podlahu a niekedy aj sekundu az dva cakam kym sa spamata a zacne to tahat na max....moze to mat nieco spolocne s tym nastavenim na tom drziaku alebo so zakladnym nastavenim samotnej elektroniky ???zizuzidan píše:Táhlo je na pevno tím nic neuděláš. V desce jak je tem ovladač jsou 3 ovalné díry tak na těch.
Fakt pěkná pakárna to nastavit.
zakladne nastavenie regulacie turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Odpovědi: 0
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
poznáš to tak že se povede základní nastavení přijde mi to jak diskuze dokola o ničem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
poznáš to tak že se povede základní nastavení přijde mi to jak diskuze dokola o ničem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Odpovědi: 0
aha...no konecne som pochopil takze tym padom preto mi nejde spravit to zakladne nastavenie a mozno aj preto mi vypise tu zavadu p3348.....a teoreticky moze to sposobovat aj tu turbodieru o ktorej som vyssie pisal ? teoreticky ma turbo chaoticky chod mozno a preto sa mi prejavuju tie turbo diery a zavady....alebo sa mylim ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Odpovědi: 0
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Odpovědi: 0
teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdupeugeot 405 píše:dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.

ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Lebo to asi nikto naživo neskúšal a potom sa postup len kopíruje a nikto to ďalej neskúša či to je fakt pravda.peugeot 405 píše:teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdupeugeot 405 píše:dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.![]()
ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Odpovědi: 0
imo17 píše:Lebo to asi nikto naživo neskúšal a potom sa postup len kopíruje a nikto to ďalej neskúša či to je fakt pravda.peugeot 405 píše:teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdupeugeot 405 píše: dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...![]()
ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
ty si asi pravdepodobne robil kedze vies ze treba brzdu a plyn co ? nastavoval si aj tu elektroniky mechanicky teda posuvanim jej pozicie na tych troch srubach ?
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Odpovědi: 0
no tak som sa konecne dostal k tomu aby som to skusil, fakt uz to fungovalo ako si vravel, otacky chodili hore a dole a maximalny rozdiel tlakov som mal 70mbar, potom to skoncilo bez toho aby nieco vypisalo a skusil som sa previezt, ale efekt som nepocitil ziadny.
stale to niekedy tahalo v kuse a niekedy od 2300ot, fakt nahodne, tak ako keby turbo resp. elektronika nevedela kedy ma tlacit, je tam pre mna strasne oneskorenie hlavne ked treba obehnut a cakam aj 2 sekundy kym sa rozbehne,
ale uz som sa naucil, ze ked chcem hned vykon tak staci mat min. 2300ot a potom hned po slapnuti plynu vyleti ako raketa
ale takto by to fungovat nemalo
keby niekto vedel poradit, kde by este mohol byt problem ????
vdaka.
stale to niekedy tahalo v kuse a niekedy od 2300ot, fakt nahodne, tak ako keby turbo resp. elektronika nevedela kedy ma tlacit, je tam pre mna strasne oneskorenie hlavne ked treba obehnut a cakam aj 2 sekundy kym sa rozbehne,
ale uz som sa naucil, ze ked chcem hned vykon tak staci mat min. 2300ot a potom hned po slapnuti plynu vyleti ako raketa

ale takto by to fungovat nemalo

vdaka.
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 črc 2014, 16:16
- Bydliště: Bratislava okolie
Odpovědi: 0
Ahoj prosim mate niake info o tom zakladnom nastaveni noveho regulatoru turba...stale to vykazuje chybu ze zakladne nastaveni je spatne nebo zadne...vopred dakujem za info Mam aj org vas pripravok z VW pozicany a aj klasicke vas a stale to nejde,,, A hlavne regulator stale zostava hore a aj ked hybem na sroboch motorcekom tak nezleze ...