Stránka 2 z 2
Napsal: 15 črc 2014, 11:57
od peugeot 405
zizuzidan píše:Táhlo je na pevno tím nic neuděláš. V desce jak je tem ovladač jsou 3 ovalné díry tak na těch.
Fakt pěkná pakárna to nastavit.
pocuj a ako poznam ze je to OK ? Teda hlavny dovod preco som sa zacal v tom vrtat je ten, ze mi to sem tam hodi nudzi a vypise chybu zakladneho nastavenia ale hlavne ma serie neviem preco mam taku velku turbodieru, teda dam plyn na podlahu a niekedy aj sekundu az dva cakam kym sa spamata a zacne to tahat na max....moze to mat nieco spolocne s tym nastavenim na tom drziaku alebo so zakladnym nastavenim samotnej elektroniky ???
Napsal: 15 črc 2014, 14:20
od Ladas
poznáš to tak že se povede základní nastavení přijde mi to jak diskuze dokola o ničem...
Napsal: 15 črc 2014, 14:20
od Ladas
poznáš to tak že se povede základní nastavení přijde mi to jak diskuze dokola o ničem...
Napsal: 15 črc 2014, 14:56
od peugeot 405
aha...no konecne som pochopil takze tym padom preto mi nejde spravit to zakladne nastavenie a mozno aj preto mi vypise tu zavadu p3348.....a teoreticky moze to sposobovat aj tu turbodieru o ktorej som vyssie pisal ? teoreticky ma turbo chaoticky chod mozno a preto sa mi prejavuju tie turbo diery a zavady....alebo sa mylim ?
Napsal: 15 črc 2014, 15:41
od anydraj
No nevim, neni na tohle potreba pripravek VAS?
Aspon na tyhle to bylo potreba
Zakladni nastaveni sice slo pustit, ale neudelalo se.
Napsal: 29 črc 2014, 03:58
od imo17
Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
Napsal: 29 črc 2014, 07:26
od peugeot 405
imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
Napsal: 29 črc 2014, 19:31
od peugeot 405
peugeot 405 píše:imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdu
ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
Napsal: 30 črc 2014, 01:02
od imo17
peugeot 405 píše:peugeot 405 píše:imo17 píše:Základné nastavenie sa ti nepodarí spraviť dokial v RJ motora bude chyba.
Chybu máš aj v postupe. Pri základnom nastavení všade uvádzajú, že zmačknúť przdu a potom spojku.
Ale treba dať v PC aktivovať a potom stlačiť brzdu a plyn.
Následne začne robiť základné nastavenie.
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdu
ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
Lebo to asi nikto naživo neskúšal a potom sa postup len kopíruje a nikto to ďalej neskúša či to je fakt pravda.
Napsal: 30 črc 2014, 08:34
od peugeot 405
imo17 píše:peugeot 405 píše:peugeot 405 píše:
dakujem pekne za radu najblizsie to vyskusam takto...
teraz ma napadlo ked som to skusal tak som uz zo zufalstva skusal aj stlacat plyn ale islo mi to max na 1000ot a viac nepustilo takze asi budes mat pravdu
ale preco potom vsade maju zly postup v navodoch nechapem...?
Lebo to asi nikto naživo neskúšal a potom sa postup len kopíruje a nikto to ďalej neskúša či to je fakt pravda.
ty si asi pravdepodobne robil kedze vies ze treba brzdu a plyn co ? nastavoval si aj tu elektroniky mechanicky teda posuvanim jej pozicie na tych troch srubach ?
Napsal: 30 črc 2014, 13:30
od imo17
Áno, robil som to..... nie nenastavoval som to na nich, ale aj tak je s autom stále problém, že niekedy do cca 2500otáčok motor neťahá, ako keby netlačilo turbo, ale ďalej som sa s tým už nebabral.
Napsal: 30 črc 2014, 15:55
od peugeot 405
no mne to tiez robi podobne veci.....niekedy potiahne uz od spodu a niekedy fakt az od tych 2500 ako vravis....je tam ako keby nejaka premenliva turbodiera....
Napsal: 30 črc 2014, 18:44
od imo17
Môj názor na to je, že turbo je v hajzli, ale nie som si 100% istý. Ak by si s tým pohol daj vedieť.
Napsal: 04 srp 2014, 22:28
od peugeot 405
no tak som sa konecne dostal k tomu aby som to skusil, fakt uz to fungovalo ako si vravel, otacky chodili hore a dole a maximalny rozdiel tlakov som mal 70mbar, potom to skoncilo bez toho aby nieco vypisalo a skusil som sa previezt, ale efekt som nepocitil ziadny.
stale to niekedy tahalo v kuse a niekedy od 2300ot, fakt nahodne, tak ako keby turbo resp. elektronika nevedela kedy ma tlacit, je tam pre mna strasne oneskorenie hlavne ked treba obehnut a cakam aj 2 sekundy kym sa rozbehne,
ale uz som sa naucil, ze ked chcem hned vykon tak staci mat min. 2300ot a potom hned po slapnuti plynu vyleti ako raketa
ale takto by to fungovat nemalo

keby niekto vedel poradit, kde by este mohol byt problem ????
vdaka.
Napsal: 02 kvě 2015, 20:18
od Roman...
Ahoj prosim mate niake info o tom zakladnom nastaveni noveho regulatoru turba...stale to vykazuje chybu ze zakladne nastaveni je spatne nebo zadne...vopred dakujem za info Mam aj org vas pripravok z VW pozicany a aj klasicke vas a stale to nejde,,, A hlavne regulator stale zostava hore a aj ked hybem na sroboch motorcekom tak nezleze ...