Stránka 2 z 4
Napsal: 27 bře 2006, 14:21
od avatar
v urcitych otackach kdys auto jede ma vysi emise je ot vyreseno timto EGR ktery vraci spalene vyfukove plyny zpet do sani tim padem to ma pak nizsi emise. Bohuzel je ot vykoupeno totalne zadelanzm sani a kdys se ti ten ventil posere coz se docela casto stava ze neuzavira tka to poznas ze ti to huli jako fabrika to zaprve a za druhe ti to muze zanest turbo a tim padem ho znicit.
asi tak nejak))
me to konkretne jedno turbo znicilo((( spolu se spatnou vahou vzduchu to byla vrazedna kombinace
Napsal: 27 bře 2006, 17:53
od Ploskonosnik Bodrý
Cituji z příručky: Systém recirkulace spalin (EGR) přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzducho určité množství výfukových zplodin. Tím se snižuje teplota výfukových plynů a redukuje se obsah oxidů dusíku ve výfukových plynech , takže zkrátka je to k hovnu

Napsal: 28 bře 2006, 06:06
od kartmen
Aha! Díkes!

Napsal: 28 bře 2006, 09:07
od CHLOUBIK
Je to kvůli ekologii

Napsal: 28 bře 2006, 09:44
od TomasH
Zaslepením egr, se dost změní zvuk na volnoběh i při nižších otáčkách. Turbo má vyšší otáčky, protože všechny výf. plyny proudí skrze něj, jinak část odproudí před ním:)) Je to sporadické, někomu tohle bude možná vadit.
Napsal: 28 bře 2006, 10:02
od travel242fx
jojo maticka zem by vam dala po prstoch ..xixi

ale zase co si budeme nahovarat taka stara liazka spravi za minutu tolko uxidu uhliciteho ako 20- TDi ciek dokopy
ja sice EGR mam tiez softwerovo viac otvoreny ale zaslepeny uplne nie.Dobra poznamka stym ze sa zvysia otacky toho turba a nedochadza potom k rychlejsiemu opotrebeniu toho turba? ci to sa uvidi az casom ze jo

Napsal: 28 bře 2006, 11:50
od kartmen
Napsal: 28 bře 2006, 11:57
od michal dk
MirekX píše:Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.
Myslíš do hadičky podtlaku co je zvrchu ventilu?
Napsal: 28 bře 2006, 15:32
od Pepe Karita
Ja už jsem taky ničitel životního prostředí pod egr jsem dal planžetový plech.
Napsal: 28 bře 2006, 16:00
od elit
Stejne vam to nic neprida.
Napsal: 28 bře 2006, 16:56
od pietromasoni
elit píše:Stejne vam to nic neprida.
ale urcite jo ale nepoznas to
Napsal: 28 bře 2006, 19:51
od Bóďa
Sice nepřidá, ale neubere. Mám na mysli o centimetr zmenšený průměr sání sazemi.

Napsal: 28 bře 2006, 21:18
od MirekX
MirekX napsal:
Já taky, prdla v něm membrána a začalo to hůř brzdit (menší podtlak) tak jsem dal taky do hadičky šroubek.
Myslíš do hadičky podtlaku co je zvrchu ventilu?
Jo, do tý hadičky,co vede k ventilu. Od ventilu odpojit a zacpat. To sací potrubí bylo pěkně zaprasený, nánosy kolem půl centimetru

[/quote]
Napsal: 28 bře 2006, 21:56
od Mara123
TomasH píše:Zaslepením egr, se dost změní zvuk na volnoběh i při nižších otáčkách. Turbo má vyšší otáčky, protože všechny výf. plyny proudí skrze něj, jinak část odproudí před ním:)) Je to sporadické, někomu tohle bude možná vadit.
No taqk tohle se dá vyzkoušet zkusmo jednoduše mu odpojit podtlak a zaslepit jestli to přede jinak

Ale moc se mě nezdaj ty vyšší otáčky turba. Psalo se tady že se plyny přepouští prakticky jen na volnoběh a při zátahu a vyšších otáčkách je přepouštění vypnuto tudiž turbina dostává stejnej tok plynů ne?
Napsal: 28 bře 2006, 22:06
od lubomt
Áno,zvuk motora na voľnobehu sa trochu zmení,povedal by som, že je málinko bublavejší,ale mne sa nechcelo kupovať už tretie EGR a na 2,5TDI je veľmi zlý prístup k nemu...